אימהות קובעות: אלו המתנות המקוריות הכי טובות ללידה

2

 

רגע הלידה הוא רגע מרגש מאד, רגע בו יש הרגשה שהזמן עצר מלכת וכרגע בכל העולם קיימים שלושה אנשים- את, הוא והתינוק. רגע של התחלה, בלבול, תהיות והמון אושר. רגע שבו הבאת לעולם חיים חדשים וקיבלת את התואר הנכסף “אמא”. רגע קטן שבזכותו תנצרו עוד הרבה רגעים מאושרים ושמחים בעתיד.

להיות אמא זה להכיר את עצמך מחדש, להבין שאת כל עולמו של התינוק והוא זקוק לך עכשיו. להרגיש פתאום שלמה שזכית במתנה הזו, לגלות תכונות חדשות שלך, רגשות שלא הכרת ושלא נדבר על הטעמים שמשתנים.

אחרי הלידה, את נמצאת בסערת רגשות אמיתית. רגע אחד, את מאושרת ושמחה ורגע אחר קשה לך ואת בוכה. את ברכבת הרים בשילוב הורמונים משוגעים שיוצרים לעיתים מצבים לא שגרתיים. חשוב לנו להגיד לך שכולן עוברות את זה ואת לא הראשונה ותמיד ההתחלה היא לא פשוטה. לכל אורך התקופה לאחר הלידה, ישנם קשיים ומשברים לצד האושר הגדול ולכל זה מצטרפת עייפות קשה מנשוא.

בקיצור, את אמא ואת מלכה! כל הכבוד לך על היריון שנמשך 9 חודשים (לעיתים גם יותר) מלווה בהמון בדיקות, חששות ותהיות. עברת לידה ויצרת חיים חדשים ולכן מגיעה לך מתנה מקורית ללידה שמתרכזת אך ורק בך!

רגע לפני שניתן לכם שלל רעיונות למתנות מקוריות ללידה, נשמח שתכירו את המושג ערכות לידה . מדובר בערכות עם מוצרים בחינם או בעלות סמלית על מנת שתוכלו להתנסות ולהבין מה הכי טוב עבור ילדיכם. משתלם מאד לקבל ולרכוש את הערכות הללו לפני ואחרי הלידה.

ולענייננו, בד”כ רוב המתנות המקוריות שמתקבלות לאחר הלידה הן לרך הנולד ולכן אנחנו חושבים שהגיע הזמן להתרכז ביולדת הטריה ולפנק אותה כי מגיע לה. ריכזנו עבורכם רעיונות למתנה מקורית ליולדת  שכיף לתת ועוד יותר כיף לקבל.

טיול בסטייל לאמהות

הלבוש שאימהות הכי אוהבות בחופשת לידה הוא… הפיג’מה! תמיד אפשר לקנות ליולדת עוד פיג’מה לאוסף אבל אנחנו חושבים שכדאי לדרבן אותה לצאת לטייל קצת בשכונה עם העגלה ולכן אנחנו ממליצים לקנות טייץ’ או טרנינג עם צבעים מגניבים כדי שיהיה לאמא הטרייה נוח ויחד עם זאת אופנתי. בנוסף, ניתן לקנות מתנה מקורית שתכלול אביזרים לעגלה שישדרגו את הטיול בשכונה- תיק החתלה שמחולק בצורה נוחה, נרתיק מגניב לחיתולים, משטח החתלה רב פעמי, מתקן לכוס לעגלה, וו תלייה חזק ויציב לעגלות, סיכת ביטחון עם שם הילד וחמסות (נגד עין הרע), ארגונית לעגלה, מחזיק טלפון לעגלה, סל רשת, כיסוי נגד יתושים ועוד… מדובר בערכת מתנה ליולדת ולתינוק שבה אתם מעניקים את מלוא תשומת הלב עם חשיבה לפרטים הקטנים.

ערכה למניקה / לשואבת

ההנקה/ השאיבה זהו עסק לא פשוט ולכן אנחנו רוצים להנעים את הזמן הזה כמה שיותר. ניתן להכין מתנה מקורית שמכילה מגוון מוצרים שיכולים לעזור לאישה בזמן ההנקה/ השאיבה. לדוגמה- רפידות הנקה, משחה לפטמות, כרית הנקה, סינר הנקה, מגבונים, מים, חטיפי אנרגיה, כוסית ואקום לטפטופים, בגדי הנקה, חזיית הנקה ועוד…

אמא מגונדרת

בחלק מהעדות נהוג לקנות זהב לאישה לאחר הלידה ולדעתנו מדובר במנהג מבורך. כל אישה תשמח לקבל תכשיט חדש. תוכלו להפתיע את היולדת במתנה מקורית ולא ב”סתם תכשיט”. תוכלו לחרוט על גבי כל תכשיט שתרצו- שרשרת, טבעת וצמיד, את שם הילד שנולד ואפילו לציין תאריך. מדובר במתנה מקורית במיוחד שתשמח כל אחת.

עיסוי ופינוק

אין כמו עיסוי מקצועי ומפנק בכל מצב בחיים, לא משנה מתי. אנחנו חושבים שבמיוחד אחרי לידה, כיף לקבל עיסוי. מתנה כזו מתרכזת ביולדת ומאפשרת לה קצת רוגע, שלווה וזמן עם עצמה. תאמינו לנו, זו המתנה המקורית והמושלמת ביותר שהיא תקבל.

 

קרדיט – PIXABAY


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *