תולעי סיכה טיפול לילדים – מה עושים עם זה?

2

תולעי סיכה טיפול לילדים – מה עושים עם זה?

יש שתי תופעות ביולוגיות שכאמא לילדים מכניסות אותי לחרדות – כינים ותולעים.

שניהם טפילים, הראשונים מציקים מחוץ לגוף והשניים – בתוכו. ולפעמים גם בחוץ.

אחרי כמה לילות שבהם הקטנות התעוררו מספר פעמים בלילה ואחרי שבפעם האחרונה נוגה צרחה ששורף לה למטה, בדקתי אותה וראיתי תולעי סיכה קטנות מטיילות להן בנחת על הישבן שלה.

הניסיון לימד אותי שמיד יש לנגב במגבון את האזור, לוודא שלא היתה פלישה לאזור הווגינלי, להעביר שטיפה ולתת מנה של וורמוקס (בלילה)

בבוקר היא קמה עם עוד חברים על הישבן, אבל זה טוב כי הם יוצאים ובורחים.

 

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

תולעי סיכה לילדים מבט מקרוב
תולעי סיכה לילדים מבט מקרוב

יש מספר כללים שיש להקפיד עליהם כאשר נתקלתם בתולעים.

שמעתי המון המלצות לתרופות סבתא או תרופות טבעיות כאלה ואחרות כולל כמוסות שום, או להתעסק עם שום בוריאציות שונות, ותרו על זה בבקשה במיוחד כשמדובר באזורים האינטימיים של הילדים שלכם.

וורמוקס. סיבוב אחד מיידי ועוד מנה כעבור שבוע-10 ימים כדי לחסל את הביצים שבקעו אם בקעו.

יש להקפיד על היגיינה ולחטא את מושבי האסלה והשירותים מדי יום במיוחד אם יש מספר ילדים בבית.

יש להרתיח את המצעים ואת הבגדים התחתונים בכביסה בטמפ’ של 90-60 מעלות

יש להמנע מאכילת מתוקים וסוכרים

מומלץ לתת לילדים לאכול אוכל עשיר בשום, אפילו פסטה מוקפצת עם שום ושמן זית או פיצה עם רוטב ביתי עמוס בשום או אפילו טוסט עם שכבה דקה של שום כתוש עליו וקצת יותר גבינה כדי למתן את החריפות, תהיו יצירתיים.

כמו כן מומלץ לאכול גרעיני דלעת לא קלויים – כ- 30 ביום.

טיפול באמצעות רפואת תדרים: 

במידה ויש לכם התנגשויות חוזרות עם טפילים בבטן לכם או לילדים, אני ממליצה בחום על טיפול בביוקיור שזו רפואת תדרים ומכשיר שיש לו יכולת להשמיד טפילים ולאזן את הגוף ואת רמות החומציות כך שהסביבה החומצית תתאזן והטפילים יעלמו ברוב המקרים די במהירות (מניסיון אישי). בקישור תמצאו גם טיפים לתוספי תזונה למניעה של טפילים בבטן.

במידה ויש לכם ילדים בגן שזה בד”כ מקור ההדבקה העיקרי לתולעים, למדו אותם לנגב את האסלה עם נייר לפני שהם יושבים,

בקשו מהגננת והצוות לשים לב ולחטא לעיתים תכופות יותר את השירותים.

כשיש אצלנו מתקפה אני מעדכנת את ההורים בווצאפ ומבקשת שיבדקו ויטפלו במידת הצורך על מנת למגר את התופעה.

 

לעיתים ניתן לזהות נוכחות של תולעים רק בבדיקת צואה או שתן, אך התופעות העיקריות הן שהילדים מתלוננים על גרד באזורים האינטימיים ולעיתים מתעוררים משינה עם תלונות על צריבה או גירוד באזורים האינטימיים.

במיוחד עם בנות חשוב לשים לב היות והתולעים יכולות להגיע לנרתיק ולגרום לצריבה (ואז תתקלו במראה אדום וצורב). לצערי חווינו גם את זה ואני יכולה לספר שזו חויה לא נעימה כשהילדה מתעוררת באמצע הלילה בצעקות היסטריות ששורף לה והדבר היחיד שהרגיע אחרי שניגבתי לה היטב את האזור עם מגבון ומעט מים היה למרוח משחת החתלה ולהשאיר 3 מגבונים בתחתונים עד הבוקר שהרגיעו את תחושת הצריבה.

תובנות נוספות מהיתקלויות אחרונות עם תולעים בשעות הלילה: 

ובכן, אצלי כפי שתיארתי, הילדות מתעוררות בלילה כמה פעמים כשיש התקפת תולעים. הן לא בהכרח מתלוננות על גרד אבל מתעוררות.

בלילה אפשר לבדוק בזמן שהילד ישן ולהאיר עם פנס על אזור פי הטבעת של הילד. במידה ויש תולעים זה יראה לכם כמו חוטים דקים.

לאחרונה היתה לנו תקרית של מתקפה קשה ומה שעשיתי מתוך אינסטינקט היה לקחת כוס חד פעמית ולמלא בה מים עד למחצית, לעבור עם קיסם רטוב על התולעים באזור פי הטבעת. מסתבר שהתולעים ממש נדבקות לקיסם ואז טבלתי אותו במים והן השתחררו שם בקלות. אפשר לבדוק את אזור פי הטבעת ולנסות לפתוח אותו מעט, במידה ויש תולעים, בלילה הן יציצו ויגיחו ואז אפשר לתפוס אותן עם הקיסם אוזניים. יש לנער אותו טוב כמובן ולוודא שראיתם את התולעת נופלת למים.

אני יודעת שזה נשמע מגעיל ביותר אבל זה הדבר היחיד שהציל אותי באמצע מתקפה בלילה. כמובן שהטיפול גובה ביומיים של מתן וורמוקס ומאז טפו טפו , שקט בגזרה.

השתדלנו להמנע ממתוקים וסוכר כמעט לחלוטין ואחרי שבוע חזרנו שוב על הטיפול.

אם יש לכם יותר מילד אחד בבית יש סיכוי סביר שיתר הילדים בבית וגם אתם נדבקתם ולכן מומלץ לעשות טיפול לכל בני המשפחה כאשר מתגלות תולעים אצל אחד מבני הבית על מנת למנוע.

התולעים מתרבות כאשר הן מטילות ביצים בסמוך לפי הטבעת ומטיילות ממנו החוצה ויכולות להגיע למושב האסלה ולהשאר שם עד שהאדם הבא יתיישב עליו, לכן כדאי להקפיד מאוד על היגיינה בבית, ללמד את הילדים לנגב כמו שצריך ואם הם עדיין קטנים אז לעבור עם מגבון לאחר שהם מסיימים לעשות את הצרכים שלהם ולחטא עם אקונומיקה את השירותים.

כמובן שיש ללמד את הילדים לרחוץ ידיים עם סבון גם בגן וגם בבית, אצלי יש אלכוג’ל בחדר האמבטיה על מנת שיחטאו את הידיים לאחר כל פעולה.

מאחלת לכם שלא להגיע לכתבה הזו, ואם הגעתם, קחו את העצות, תיישמו ובהצלחה!

במידה ואתם סובלים מטפילים חוזרים ונשנים בבטן, מומלץ להגיע לביוקיור לייעוץ וטיפול ברפואת תדרים שהוא אינו כואב ולא פולשני אך מאזן את הגוף ותורם רבות להשמדת הטפילים ומניעה עתידית לבעיה.

לקבלת הנחה לסריקה גופנית ממוחשבת ללא כאבים ב8 דקות למבוגרים או ילדים לחצו כאן

לשאלות נוספות ניתן להתייעץ עם המומחים של ביוקיור.
1700-700-541 www.biocure.co.il

 

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]