שבוע 25.. עוד 10 שבועות!

2

אני שומרת על אופטימיות. כל שבוע שחולף אומרת תודה.

הקטנטנות ממשיכות לבעוט, ממשיכות לגדול, ממשיכות להכביד לי על הנשימה, הנשמה ומערכת העיכול.

תעשו לי טובה, בפעם הבאה שאתם נתקלים באישה בהריון עם תאומים, תקלו עליה כמה שאפשר, זה קשה כל כך!

הכובד הפיזי הזה, תחושת הכבדות – זה כאילו שאוכלים ארוחה מפוצצת של פחמימות ושותים עוד 4 כוסות בירה ואז מרגישים שלא יכולים לנשום ושהבטן עומדת להתפוצץ – כך מרגישה אישה בהריון עם תאומים משבוע 20 ומשהו ומעלה..

ובתוך זה תמשיכי לעבוד, לתפקד, לבשל, לאכול זה בכלל יותר בקטע הישרדותי, רק כי “צריך” כי את לא באמת רוצה לאכול כי אז תרגישי עוד יותר מפוצצת.

פשוט קשה.

ויש לי עוד 10 שבועות כאלה, ותוך כדי המון עבודה אבל תודה לצהרון ואני מצליחה לשרוד איכשהו וגם לנוח קצת, חרף כל הבדיקות האלה שסותמות לי את הבקרים.

אבל זה שיש לי מעקב שבועי די נותן לי כח לסחוב ולהמשיך הלאה, לראות אותן לכמה דקות באולטראסאונד, לראות שהן בסדר, ולהרגע בידיעה שהנה עברנו שבוע נוסף.

ומיום ליום זה נהיה יותר כבד וקשה.

אפילו ירדתי קילו השבוע מרוב שאני בקושי אוכלת. מצפה לסיים את ההריון הזה עם 10 קילו פחות..במקרה הטוב 🙂

אז מה עוד חדש?

אני עובדת במרץ על עוד אירוע להריוניות, הולך להיות מגניב לגמרי,

ביום שלישי אני הולכת לכנסת לדיונים במסגרת יום הפג, מטעם עמותת להב. אני מאוד מתחברת לעניין, במיוחד לאור העובדה שיש סיכוי גבוה שנסיים את ההריון הזה בפגיה וגם יש אנשים מדהימים שעומדים מאחורי העמותה הזו ומקדמים אותה ואני עושה כל שביכלתי לקדם את נושא הפגים והעלאת המודעות הציבורית לכך כי זה חשוב.

כאמא לפג “גבולי” שלא זכה להגיע לפגיה, עשינו סיבוב בפגיה לפני הלידה כי היינו מועמדים ללידה מוקדמת ולמזלי לא נזדקקנו לה, אבל הצוות של הרופאים והאחיות בפגיות עושה עבודת קודש אמיתית תוך כדי תפקוד בתנאים לא תנאים, עם מחסור חמור ביותר בתקנים וכח אדם, שבסופו של דבר מי שמשלם את המחיר זה אנחנו , ההורים, כי אם חלילה יש כמה מקרי חירום בפגיות, לא תמיד מצליחים להגיע לכולם בזמן. אז כל הנושא הזה חייב לעבור שינוי משמעותי ולעלות לסדר היום כי מדובר פה על הצלת חיים וסיכויים של תינוק לשרוד או למות. היום זה תינוק של מישהו אחר, מחר זה יכול להיות התינוק שלי ושלכם.

אעדכן אחרי הדיונים, אני מאוד מקווה שהאנשים שם למעלה יתחילו להתעורר ולנהל את המדינה שלנו כמו שצריך.

בימים של מחאות חברתיות כולם רוצים לעשות צדק חברתי אבל יש פה כל כך הרבה בלגן במדינה הזו שצריך לאט לאט לשנות סדרי עולם ונראה כמה באמת נצליח .