רעיונות לבילוי איכותי עם חברים ובני משפחה

b

רעיונות לבילוי איכותי עם חברים ובני משפחה

כעת שהנגיף הקורונה מתחיל סוף סוף לדעוך, והחיים החברתיים של כולנו מתחילים אט אט לחזור למסלולם – זהו הזמן המושלם לתכנן בילוי חברתי ואיכותי עם אנשים שאוהבים. אם עד לא מזמן כולנו נאלצנו לבלות יחד דרך מסכים מפוצלים בשיחות זום, עכשיו אפשר סוף סוף להיפגש פנים אל פנים ולבלות יחד כמו פעם. 

כמו שאתם חיכיתם לחזור לשגרה וחיי הפנאי, כך גם מגוון אמנים בתעשיית הבידור מצפים לשעשע ולהנעים את זמנם של הצופים בהם. כיוון שהיצע האפשרויות לבילוי חברתי הוא ענק, התייעצנו עם מומחים בתחום אירועים ופנאי בנוגע לרעיונות איכותיים לבילויים שווים ומהנים יחד. צוות פורטל קרמל המציע שלל ספקים, מקומות, בעלי מקצוע וטיפים בנושא הפנאי ריכז עבורכם כמה המלצות שכדאי לנסות.

מסיבה לכל אירוע – בילוי בקצב אחר

אוהבים לחגוג עם מסיבות מדליקות? תוכלו להזמין לבילוי החברתי שאתם מתכננים ספק מקצועי בתחום המסיבות, וכך לחגוג בגדול את החזרה לשגרה המבורכת. ניתן לארגן מסיבות שירה וריקודים עם נגנים וזמרים בתחום, בין אם בא לכם להקה שתנגן בלייב עם כלי נגינה או תקליטן שירים את האווירה. אם בא לכם לערוך מסיבה איכותית וסוחפת, כדאי להזמין ספק שיערוך ערב שירה בציבור לאירועים חברתיים עם כל השירים האהובים והמוכרים.

סדנאות איכותיות לכל חגיגה ובילוי חברתי

אפשרות נוספת לבילוי חברתי ומהנה היא באמצעות הזמנה של סדנה מעשית בה המשתתפים לוקחים חלק פעיל. כיום סדנאות כאלו תפסו פופולריות רבה, כיוון שכך המשתתפים הסדנה יכולים להתנסות במגוון דברים שהם אוהבים כמו בישול, אפייה, הכנת שוקולדים ומתוקים אחרים, יצירה בגבס / עץ / נייר / זכוכית או כל חומר גלם אחר המאפשר למשתתפים ליצור דברים מיוחדים במו ידיהם במקביל ללמידה מעשית.

סוג נוסף של סדנאות מעשיות הן סדנאות פנאי בהם המשתתפים לא מכינים יצירות, אלא מקבלים כלים וכמובן הנאה בלתי נשכחת מהפעלה חברתית וסוחפת. לדוגמה סדנאות צחוק, אימפרוביזציה, נומרולוגיה, סטיילינג ועד הם רק חלק מסדנאות בקונספט הזה שיעניקו בילוי זמן איכות עם חברים ובני משפחה. כדי להבין איזו סדנה תתאים לכם, תוכלו להיעזר בפורטל קרמל המכיל מידע מקיף גם על תחום זה וכך למצוא סדנאות צחוק מומלצות, או כל סדנה אחרת שתרצו לקחת בה חלק.

הרצאות מרתקות ומעשירות

אם אתם פחות מעדיפים לקחת חלק פעיל בסדנאות שונות, אלא להיות חלק פסיבי מפעילות חברתית איכותית ומהנה – תוכלו להשתתף במגוון הרצאות מעניינות שירתקו ויעשירו את עולמכם. ניתן למצוא הרצאות המועברות על ידי אנשי מקצוע בתחומים שונים כמו עורכי דין, רופאים, מדענים, מעצבי פנים שיתנו לכם הצצה לעולם שלא הכרתם.

תוכלו למצוא אפילו הרצאות מיוחדות המועברות על ידי אנשים פרטיים שיש להם סיפור חיים מיוחד כמו ניצולים מאסונות, בני משפחה שעברו טרגדיה ששינתה את כל עולמם, אנשים שעשו תפנית גדולה בקריירה וסוף סוף מאושרים ועוד מגוון סיפורים והרצאות נוספות שיותירו אתכם נפעמים וחסרי מילים.

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *