קושי לישון בהריון – איך לישון בהריון בנוחות – טיפים והמלצות

2

תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת גופנית לנשים.
ככל שהגוף גדל ומתרחב כדי לספק מקום לתינוק שגדל בתוכו, נשים בהריון נתקלות מגוון של קשיים פיזיים, החל מבחילות והתכווצויות, ועד לכאבים כרוניים בגוף.

מרבית הנשים יתקשו ליהנות משינה איכותית במהלך ההיריון בגלל כל מיני סיבות:

  • התכווצויות ומתיחות ברחם – ככל שההיריון מתקדם, כך הרחם גדלה ונמתחת, ומתאמנת על התכווצויות לקראת הלידה. דבר זה גורם לתחושת אי נוחות ולפעמים לכאבים מציקים.
  • כאבי גב – כתוצאה מגדילת הבטן ושינוי היציבה של הגוף, עמוד השדרה נמשך קדימה ומתעקל בגלל משקל הבטן הרב, מה שמשפיע על כל אזור הגב ויש יותר נקודות לחץ כואבות לאורך עמוד השדרה שזקוק לתמיכה יתרה בעת השינה.
  • מתן שתן בתכיפות גבוהה – בשל הלחץ הרב על שלפוחית השתן, יש צורך לקום בלילה לעיתים תכופות יותר.
  • כתוצאה מעליה במשקל והתרחבות הגוף וכלי דם, נוצר גם לחץ באזור מעברי הנשימה באף שמתנפחים –  כך שנשים רבות מקבלות תלונות מבני הזוג על נחירות בהריון, כאשר מעולם הן לא נחרו. אל תדאגו, זו תופעה חולפת.
  • עליה בחום הגוף – הגוף של אישה בהריון עובד קשה יותר מסביב לשעון כדי לייצר מה שצריך ולתחזק 2 מערכות חיים ולעיתים אף 3 או 4 במקרה של תאומים או שלישיות, כך שמן הסתם הדופק עולה וחם יותר. בזמן השינה, במידה ואין לכם מזרן עם יכולת בידוד לטמפרטורה, זה יגרום לעליה בטמפרטורת הגוף בזמן השינה, הזעת יתר וכתוצאה מכך קשה יותר לישון.

בחירה של מזרן נוח ואיכותי או תוספת של ריפוד למזרן – טופר (שכבת נוחות), יכולה להיות קריטית בהשפעה על איכות השינה ואיכות החיים של נשים בהריון (וגם בני זוגן, כי כשהן לא ישנות, אז גם הם לא ממש ישנים…).


איך לבחור מזרן לשינה בהריון?

ישנם מספר פקטורים שנשים בהריון צריכות לשקול כשהן בוחרות מזרן לשינה.
אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא יכולת ההתאמה לגוף של המזרן.

המזרן האידיאלי יחבק את הגוף בצורה צמודה, כדי לעזור לתת תמיכה וליישר את עמוד השדרה, ולהקל על כאבים ותחושת אי נוחות.

גם לאחר הלידה, יש חשיבות בשינה על מזרן איכותי שיתן תמיכה לגב, היות ולוקח זמן עד שעמוד השדרה מתיישר חזרה ומרכז הכובד של הגוף משתנה עם הולדת התינוק וחזרת הבטן למצב טבעי יותר.

בנוסף, מזרנים עם בידוד מפני תזוזות וטכנולוגיה שמייצרת רעש מינימלי, יכולים להיות בעלי ערך רב לזוגות, מאחר ונשים בהריון בדרך כלל לא ישנות בצורה רציפה, זזות הרבה עד שהן מוצאות תנוחה טובה ואף קמות לשירותים מספר פעמים בלילה.

שימוש במזרן עם ספוג זיכרון (ויסקו) בהריון , או בטופר למזרן – שזו למעשה שכבה נוספת שמניחים על גבי המזרן, כך שאין צורך בהוצאה יקרה, יכול להקנות פתרון שישפר באופן מופלא את איכות השינה שלכם.

ספוג הזיכרון (ויסקו) מספק נוחות עוטפת לגוף שמשפרת את מנח עמוד השדרה על גבי המזרן, מקטינה נקודות לחץ באזור הצוואר, הכתפיים, הגב התחתון ואזור האגן, שרגיש במיוחד בתקופת ההיריון ובשלבים המתקדמים שלו.

חשוב שלפחות בלילה, לגב תהיה תמיכה טובה שתאפשר לגוף להיות במצב של רגיעה עם הפחתה משמעותית של לחץ, שתוביל לשינה טובה ואיכותית יותר.

הטופר והמזרנים מספוג זיכרון (ויסקו) הם אופטימליים גם עבור לשינה על הצד, שנחשבת לבריאה ביותר עבור נשים בהריון בכל הסמסטרים (מומלץ לישון על הצד השמאלי על מנת לשפר את זרימת הדם אל הלב בזמן השינה).

שמירה על טמפרטורת הגוף היא גם אלמנט חשוב באיכות השינה, היות ונשים הרות רבות מעלות את חום הגוף בזמן השינה.
היתרון הנוסף של מזרני מספוג זיכרון (ויסקו) הוא שהם עשויים מחומרים מבודדים ששומרים על טמפרטורת הגוף, ימנעו ממנו להתחמם יתר על המידה, וכל אלו הם מרכיבים חשובים בשינה איכותית גם בהריון.
מיטה שסופגת את חום הגוף המינימלי ונשארת בטמפרטורת החדר, נחשבת לאופטימלית עבור נשים בהריון.


למה לקנות טופר למזרן פנדה?

חברת פנדה היא חברה מובילה בתחום מזרני מספוג זירון (ויסקו) וטופרים (שכבת נוחות) איכותיים למזרן, עם שירות אמריקאי.
היא החברה היחידה שתאפשר לכם להחזיר את הטופר אחרי 30 ימי ניסיון!


למה דווקא טופר ולא מזרן?

בחברת פנדה מבינים את הצרכים המשתנים של זוגות, כשבדרך כלל כבר יש בבית מזרן במצב תקין, ואין להם רצון או יכולת להיכנס להוצאה כלכלית כבדה של מזרן אורתופדי חדש.

הטופר (שכבת נוחות) נותן מענה איכותי מיידי ובמחיר אטרקטיבי של כמה מאות שקלים בלבד והוא שווה ערך לרכישת מזרן חדש, ושדרוג משמעותי באיכות השינה ואיכות החיים של שני בני הזוג.

המחיר של פנדה משתלם במיוחד – מקבלים תמורה מלאה לכסף והוא המחיר הטוב ביותר מבין המתחרים בתחום!
באמצעות שימוש בטופר למזרון, תוכלו להאריך את אורך החיים של המזרן הקיים שלכם שבוודאי נשחק מעט עם השנים וליהנות מנוחות ורכות מפנקת מדי לילה.


הנחה ברכישת מזרן פנדה או טופר למזרן

בנוסף, ארגנו לכם הנחה  של 5% ברכישת מוצרי פנדה עם הקוד :

Pandazzz&2bmommy

 

אבל ההנחה היא לזמן מוגבל, אל תפספסו את הזדמנות לשדרג את השינה שלכם!

לפרטים נוספים והזמנה לחצי כאן >>