פרויקט אמא / אביבית בינשטוק

2

20/3/12

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

משפחת בינשטוק


החלטתי לפתוח בפרויקט קטן שמנמנם אצלי הרבה זמן בליבי, וחשוב לי מאוד , פשוט לומר לכן אימהות יקרות , כל הכבוד ותודה !

תודה בשם התינוק/ת , פעוט/ה ,ילד/ה, שלכם כי אף אתד לא אומר וכן צריך לזעוק ולומר כל הכבוד לך אמא שאת משכימה כל בוקר ולעיתים אף בלילה , שותה קפה קר כי לפני אחרי ובאמצע יש סידורים ובסוף הקפה מתקרר.

לפעמים אנחנו שוכחות את עצמנו, תודה לך אמא אשר נשאת ונושאת אותי בחיקך, תודה על האהבה , תודה על כך שאת לא מתעייפת בלהיות כל הזמן אמא, תודה פשוט תודה.

רציתי לומר לכן שאף אחד לא ממש אומר ובטח לא הקטנטנים/ות שלנו לפני שהפכנו לאמהות לפני שהסטאטוס הגדול והעצום הזה שונה לנו לפתע פתאום{כלומר 9 חודשים לקח לסטאטוס להתבשל} אני פשוט רוצה לומר לכן תודה בשמם ובשם היקום.

תודה שלא מתאפשר לכן לצאת לסרט / מסיבה / פאב/ מועדון/ צימר רומנטי לאור נרות… כי הבייביסיטר לא יכולה להגיע , הסבים והסבתות לא פנויים כי היום בעידן של היום גם להם יש חיים, לא כמו פעם שהסבתא עזרה ולפעמים גידלה את הנכדים ופתאום כולם עסוקים….

תודה שכרגע אמא יקרה אין לך הרבה זמן או זמן בכלל לקרוא ספרים, בשקט ברוגע, בערב בלי לחשוב על כך שיש עוד ועוד ועוד מטלות ואם כבר אנו קוראות אז העיניים נעצמות מרוב עייפות אחרי עמוד או שניים.

תודה לך אמא שעכשיו כשבאים לעשות כביסה, יש הר געש עצום של בגדים והמבט הזה בכביסה ,מתי אני יראה את התחתית ? האם אני יראה את התחתית שוב אי פעם?

תודה על כך שכל יום המשחקים והצעצועים עוברים סופת הוריקו ובסוף היום יש אותנו {אני ובעלי המקסים} והם חוזרים למקום בשקט.

כן כן תודה על כל קנייה בסופר פארם שהפך למקום בילוי שני….

תודה שגופך הפסיק לרקוד זומבה ממבה אירובי וספיניינג  ,כי הכל בשביל להיות ליד הקטנה במקלחת , וכשהיא מנסה להירדם  ואז הגיע הערב ואת גמורה והפעילות האירובית היחידה היא כנראה תהיה במיטה….

אז לסיום אני מודה לכן ומרגישה צורך לומר לכן כל הכבוד ולהתפלל ולהודות תודה על הקסם הזה שיש בעולם, על ההרגשה הנפלאה הזו ששום דבר בעולם לא ישתווה  להרגשה שהילד שלך מחבק אותך ומניח עליך ראש….

זהו פרקתי את ליבי ומחשבותיי, ואולי זה נראה לכן מוזר ששלחתי מכתב במעטפה עם “יונה” בדואר כמו פעם, אך אני יודעת שלעיתים לרובכן אין זמן אפילו להיכנס למחשב ופתאום המחשב נתקע והזמן  שוב נוסע , לו לא אכפת…{כמו שאהוד בנאי שר בשירו} .

תודה וכל הכבוד אמא יקרה !!!

מכתב זה נשלח בדואר ל 30 אימהות בתקווה שמכתב זה יתן כוח להמשך….

 

ממני:

אמא כבר שנה שלמה, אמא לכל החיים.

אביבית זהבי בינטשוק

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (5)
  1. שירן כהן אפריל 4, 2012

    ותודה לך שאת מזכירה לנו את זה מדהימה את!

  2. מירי אפריל 5, 2012

    תודה רבה,
    ריגשת אותי עד הדמעות.
    הזכרת לי גם את הימים ההם
    ובעיקר את ההנהה (שמלווה באייפות כרונית) שבימים
    האלה.
    כל כך חשוב להגיד תודה ובאמת עד הרגע הזה לא
    שמתי לב לזה שאם אני לא אגיד לעצמי תודה, נראה
    לי שאקח המון זמן עד שתינוק שלי יגיד זאת או מישהו
    אחר בסביבה.

    ושוב תודה לך וחג שמח.

  3. ליאת יוסף אפריל 5, 2012

    היי אביבית אמא יקרה,
    אני אמא לשניים, כ”כ נכון מה שכתבת, כ”כ אמיתי כ”כ מחמם את הלב להרגיש, שכולנו אימאות, עם אותם תסמינים, ברוך ה’ שזכינו לאהוב לדאוג להאכיל לגדל . כ”כ נכון, ילדים הם הנותני אנרגיה הכי בעולם, שאת קצת עצובה ומקבלת חיבוקי אוהב מהקטן, אויש בה לבלוע אותו כ”כ אמיתי החיבוק הזה, כ”כ אהבה שאינה תלויה בדבר.
    תודה אלוקים גדול על אוצר יקר מכל!
    פסח כשר ושמיייייח לכל אישה ואישה בעם ישראל!

  4. אילנה אפריל 7, 2012

    תודה רבה לך שהצלחת לרכז את כל הדברים ה”מיותרים” שנחסכים מאיתונו, וכל הדברים הנחוצים שאנו עושים.
    תודה רבה על המכתב, נהניתי ממנו מאוד.

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *