עשיתי החלקה יפנית !

2

 

השיער לפני (אחרי קוקו)

הפנטזיה של כל בחורה שיש לה תלתלים או שיער גלי \ מקורזל\ מחושמל\ נפוח, היא לקום בבוקר, להסתרק, ושהשיער יסתדר לה.

גם לי היתה את הפנטזיה הזו לפני שנים רבות, עד שלפני 4 שנים בערך עשיתי מעשה ועשיתי החלקה יפנית של QUANTUM. השקעתי אז 3000 ש”ח, היום לא ברור לי איך, אבל זו היתה איכות חיים.

זה לקום בבוקר כשאת נראית כמו בנאדם עם שיער חלק ומסודר ולא עם פריזורה מפחידה ולא ברורה עם לוק של מכשפה מחושמלת, זה להרטיב טיפה את השיער, להסתרק, וזהו! אני מוכנה ליציאה מהבית.

פתאום לא הייתי צריכה לבזבז רבע שעה בבוקר על לסדר את השיער או להחליט עם איזה קוקו אני אוספת אותו היום, אם לשים ג’ל או קרם שבסופו של דבר שניהם הורסים את השיער, וזה היה תענוג במשך כמה חודשים שלפחות דאגה אחת ירדה לי מהראש.השיער שלי הוא מהסוג המתולתל עם בקבוקים עם נטיה שלא להסתדר ולהתנפח ולעשות מה שבא לו אלא אם כן הוא עם קוקו והרבה קרם.

אחרי כמה חודשים עשיתי חידוש שורשים לבד, הזמנתי את החומר מEBAY, ובעלי עשה לי אבל זה לא יצא אותו הדבר כמו במספרה. עם הזמן הבנתי שאם בא לי על החלקה כמו שצריך אז זה רק אצל בעל מקצוע ולא אצל בעלי שעם כל הרצון הטוב זה לא יוצא אותו הדבר.

 

השיער אחרי

היום בבוקר חטפתי את הג’ננה אחרי שבחודש האחרון עם כל החמסינים האלה השיער שלי עבר למצב מחושמל, נפוח, וגם כשאני מנסה לסדר אותו עם תלתלים, הוא עדיין נראה בלי צורה. זה התחיל להמאס עלי. אחרי שבחודש האחרון הסתובבתי רק עם קוקו ואסוף החלטתי שדי.

התקשרתי לבעלי, ואמרתי לו שינסה להיות פחות שלילי ולשמוע אותי עד הסוף כי נמאס לי מהשיער שלי. האמת שרמזתי לו על החלקה בחודש האחרון אחרי שמודעה שראיתי במקומון של “החלקה יפנית ב1000 ש”ח + תספורת”.

המודעה קרצה לי, במיוחד כשהבנתי שוזה אצל מיקי גולן, שהוא אחד הספרים היותר טובים בראשון עם מספרה רצינית או ליתר דיוק 2, ואצלו אני מסתפרת בד”כ.

בעלי אמר לי פתאום “אני מבין שהחלטת ושאת תחפרי לי במוח עד שאני אגיד לך כן ושאין לי סיכוי, אז אם זה יוריד אותך מהורידים שלי לחודשים הקרובים ויתן לי שקט, תעשי מה שאת רוצה”.

אמרתי לו טוב, הנה, קיבלתי מתנה לט”ו באב..

אחרי חצי שעה התייצבתי במספרה. וידאתי שאכן מדובר במחיר של 1000 ש”ח שכולל תספורת, ואמרו לי שכן. מבירור שעשיתי לאחרונה קיבלתי הצעות מחיר של 1500-3000 ש”ח במספרות אחרות.

הפעם עשו לי החלקה בשיטת YOKO SYSTEM.

 

מבט מהפרונט אחרי ייבוש טבעי

לדברי מיקי , הספר, ההחלקה הזו מחומרים שהם יותר טובים ויותר מזינים את השיער ומאחר והשיער שלי מאוד דק ועדין מומלץ להשתמש בה ושמהניסיון שלו היא עובדת יותר טוב.

אחרי 3 שעות היתה החפיפה האחרונה (אחרי שהוא מרח את החומר, לאחר מכן שטף, גיהץ במגהץ קרמי את כל הראש, שם מנטרל, וחפף) ולאחריה ייבשו לי את השיער מרחוק עם פן. כבר אחרי ניגוב השיער ניתן היה לראות שהמרקם שלו השתנה ושהשערות ישרות ולא מסתלסלות. הייבוש היה די טבעי והשיער הסתדר בצורה חלקה ומבריקה. הוא גם גזר לי קצת קצוות שרופים ודירג לי את השיער, וזהו, אני מוחלקת!

אני כל כך בהתלהבות מזה, השיער מסודר וזה נראה טוב, ולאלו מביניכן שמבזבזות רבע שעה – חצי שעה מדי בוקר בלסדר את השיער, אל תתלבטו בכלל. אני לא מבינה למה לא עשיתי את זה קודם, ובמחיר כזה של 1000 ש”ח זה שווה ביותר ונותן שקט לכמה חודשים.

מצ”ב תמונות שלי של לפני ואחרי, ושל השיער אחרי ייבוש טבעי .

ממליצה בחום על מיקי גולן, יש לו עדיין את המבצע הזה למהלך הקיץ שכולל החלקה יפנית + תספורת+ שמפו במתנה ללא מלחים! וכל זה ב1000 ש”ח ומדובר בספר עם המון נסיון ורזומה. החלקה עושים אצל מי שיש לו נסיון, שמעתי אין ספור סיפורים על בחורות שהשיער שלהן נשרף או שנהיו להן קרחות.

בררתי, ההחלקה מותרת גם להריוניות. אין שום חשש או מניעה.

למי שרוצה פרטים נוספים:

מספרת מיקי גולן

ראשון לציון, סניף קניון הבאר

 


Response (11)
  1. מור אוגוסט 4, 2010

    ניראה מקסים, תתחדשי:-)

  2. הגר ינואר 27, 2011

    היי.. נראה שאת ממש מרוצה.
    השאלה שלי אם יצא לך כבר לחדש שורשים?
    אני עשיתי כבר פעמים החלקה יפנית אצל בית הספר לעיצוב שיער ”סרג’ו” וכעת יש לי קצת קרחות בשיער..
    לא קרה לך משו דומה??? גם לי עשו את ההחלקה עם יוקו..

    1. אמא ינואר 27, 2011

      היי,
      עד היום טרם חידשתי שורשים, האמת שאני כבר צריכה כי יש לי איזה 5-7 ס”מ של שיער מתולתל בשורשים. כרגע אני דוחה את זה אבל מסתדרת בינתים.
      אני מרטיבה בבוקר את השיער, שמה מעט קרם לחות ואוספת את השיער לקוקו הדוק ונמוך. אחרי שעה כשהשיער מתייבש אני מפזרת והוא נשאר חלק לכל היום.
      אולי בחודש הבא אני אחדש, תלוי בתקציב 🙂

  3. הגר פברואר 12, 2011

    נשירה וקרחות זה לא עשה לך?

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *