ניתוח הגדלת חזה בקליניקת מומחים – כמה עולה הגדלת חזה פרטית

2

הגדלת חזה הוא חלום של נשים רבות, כאשר בדרך להגשמת החלום, הנשים בדרך כלל עוברות בכמה קליניקות ונפגשות עם מספר רופאים מומחים מנתחים כדי לבחור את המקום הנראה לכל אחת כמקצועי ביותר – המקום בו תעבור ניתוח הגדלת חזה.

ברוב המקרים החלטה על ניתוח הגדלת חזה היא החלטה שדורשת המון חשיבה ובדיקות ואינה החלטה ספונטנית היות ויש השלכות לניתוח, להחלמה, וגם ברמה הכלכלית.

במידה ויש לאישה תמיכה מהבית כמו המשפחה או בן הזוג, לרוב ההחלטה והביצוע של הניתוח יבוצעו במהירות, אך אם הסביבה אינה תומכת, סביר להניח שפרק הזמן יהיה ארוך יותר, אך ברוב המקרים היא לא תוותר ותשיג את מטרתה.

העלויות של ניתוח להגדלת חזה אינן נמוכות אך עבור נשים רבות מדובר בנושא אקוטי,שמשפיע רבות על הדימוי העצמי והתחושה הכללית שלהן.

הן לא מרוצות ממבנה החזה שלהן בגלל שהוא קטן מדי, גדול מדי, נפול, אי סמטרי או מעוות, וזו נקודה מהותית ובעלת חשיבות עליונה בתחושת הנשיות של כל אישה ולכן כל כך חשוב לבצע אותו.

ניתוח הגדלת חזה – מטרות

אחת המטרות החשובות ביותר בעת ביצוע ניתוח הגדלת חזה היא הגעה לנפח הרצוי של החזה וההתאמה המושלמת של השתלים למבנה האישי של גופה של כל לקוחה.

הקדמה והטכנולוגיה לא פסחו גם על תחום זה והיום משתמשים בשתלים מאד איכותיים שמיוצרים בשיטות חדשניות שנותנים נראות נפלאה של הגדלת חזה כמעט באפס תקלות.

חלום הגדלת החזה

תחושת הבטחון שהלקוחה נמצאת בידיים טובות של מנתח מומחה הבקיא בתחום הגדלת חזה וערך כבר מאות או אלפי ניתוחים מסוג זה, היא ההרגשה החשובה ביותר המלווה כל לקוחה.

לאור התאוצה הרבה שתפסו ניתוחים מסוג זה והכמות הגדולה של בחורות שעברו זאת, כל לקוחה תמצא לבטח בנות משפחה או חברות שעברו את התהליך והן תוכלנה לתת המלצה או דיס המלצה על קליניקה זו או אחרת.

מידע זה יקל על הבחירה במיקום הניתוח להגדלת חזה של כל לקוחה כדי להגיע למקום הנכון ביותר עבורה, בו היא תחוש בנוח ותהיה מלאת ביטחון שההליך כולו יתבצע במלוא האחריות.

הגדלת חזה מחירים

עלויות הגדלת חזה הן בטווח מחירים רחב והסיבה לכך היא המומחיות של המנתחים, שמה של הקליניקה, מיקומו של המכון ועלויות האשפוז.

בהגדלת חזה המחירים נעים בין 25.000-11.000 ₪.

הפרמטרים לקביעת העלויות הם גודלם של השתלים, הסוג הנבחר ורמת האיכות שלו על פי קריטריונים שנקבעו על ידי מנהל התרופות.

בהליך הגדלת חזה המחירים של השתלים העגולים בטיב מעולה נעים בין 5.000-3.500 ₪ והשתלים הזולים עולים כ – 800 ₪ בלבד אך איכותם היא נמוכה.

שתל אנטומי איכותי יעלה כ – 8.000-6.000 ₪ .

מומלץ לבדוק החזרים מקופות החולים או השתתפות עצמית בניתוח בקליניקה פרטית, היות וזה יכול לחסוך עלויות בצורה משמעותית.

התחושה הנפלאה של אישה שמרגישה נשית ומקבלת את עצמה, כשהיא מסתובבת ברחוב או מגיעה לעבודה לאחר ניתוח הגדלת חזה היא סיבה מצוינת לעבור ניתוח אסתטי זה.


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *