נוטרילון מבית נוטרישה וטבע – למה החלטתי לנסות על התאומות שלי ולהשאר?

2

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

נוטרילון מבית נוטרישה - טבע

את נוטרילון מבית טבע בניגוד לתמלים אחרים, יש צורך להציג.
עד לפני שבועיים הייתי בטוחה שמדובר על תחליף חלב לתינוקות שחברת טבע פיתחה וייצרה.
לאחר פגישה עסקית במשרדי טבע עם מנהלת המותג של נוטרילון, התברר לי שנוטרילון זה מותג קיים ומוביל בחול ובאירופה ושהוא מיוצר על ידי חברת נוטרישה.
חברה שקיימת כבר למעלה מ100 שנה ומתמחה בתחום הזנת התינוקות ושמרבית משאבי החברה מתועלים לטובת מחקר ופיתוח של תחליף החלב שאמור להיות הכי דומה בהרכב ובתכונות לחלב אם. כבר יותר מ- 50 שנים שמחקרי נוטרישה המבוססים על חלב אם משמשים כמקור השראה לאנשי הפיתוח, הלומדים מהטבע כיצד להציע יתרונות בריאותיים עבור התינוקות והפעוטות.

חשוב לציין שחלב אם תמיד היה ועדיין המזון הכי טוב לתינוק ועל כך אין ויכוח, ובכל זאת חברת נוטרישה ניסתה לייצר את הדבר הכי קרוב מבחינת הרכב ויטמינים ורכיבים שמשפיעים לטובה גם על המערכת החיסונית של התינוק ויש לה מחקרים שמוכיחים את זה.

חברת טבע שאותה אין צורך להציג, חברה לנוטרישה ועכשיו היא מציעה לשוק הישראלי את נוטרילון.

כשילדתי את יובל, בני הבכור לפני 4 וחצי שנים, הופתעתי לגלות שבשוק יש רק 4 שחקנים- מטרנה, סימילאק, רמדיה  ואופטימיל שבדיוק אז נכנס לשוק.
התחלנו עם מטרנה בבית החולים אבל בבית הגזים היו בלתי נסבלים והחלטתי לנסות את סימילאק שהוא שחקן ותיק ומוכר בשוק התמל.
זה היה כמה שנים אחרי פרשת רמדיה המצערת ולא היה מצב שאני לוקחת סיכון עם רמדיה.
אופטימיל היה שחקן ממש חדש באותה התקופה וחששתי לנסות למרות שהיום התגובות לגביו די חיוביות.
אז הלכנו על סימילאק שזו אופציה שאיתה הרגשתי בטוחה מאחר ויש תהליך מאוד מסודר של בקרת איכות גם בחול וגם בארץ- כפי שיש על מוצרי מזון מיובאים. הגזים השתפרו קצת אבל עדיין סבלנו מדי ערב עד גיל 3 וחצי חודשים מגזים קשים כל ערב.

כיום, 4 וחצי שנים אחרי, נולדו לי תאומות.
בילד שני אתה הרבה יותר רגוע ופחות חושש וכשמדובר בתאומים, אם אתה רוצה לשמור על שפיות חייבים לקחת את הדברים באיזי.

גם הפעם בגיל שבועיים הגזים הגיעו, קשים ביותר. גם הפעם בגלל שילדתי בתל השומר שוב עשינו את אותו הסיבוב – מטרנה ואז סימילאק. גם הפעם מדי ערב הבנות סבלו מגזים ובילו בהתפתלויות על הידיים שלנו.
יום אחד נתקלתי בפרסומת לסימילאק ג’נטל שהוא ללא לקטוז ואמור להקל משמעותית על הגזים לתינוקות שרגישים ללקטוז. בסביבות גיל שנה העברנו את יובל לסימילאק איזומיל שהוא על בסיס חלבון סויה בעקבות האסטמה והליחה הכרונית שסבל ממנה, וכנראה שהילד היה רגיש ללקטוז כי היה שיפור משמעותי ביציאות שלו ובאופן שבו הגוף הגיב לתמ”ל.

מאחר ויש לי 2 תינוקות, כל שעת שינה היא רבת ערך והחלטנו לנסות את סימילאק ג’נטל. לא זול, 45 ש”ח לקופסה, אבל מה לא תעשי בשביל עוד כמה שעות שינה? אז ניסינו.
תוך כמה ימים היתה הקלה מאוד משמעותית במצב הגזים, הם עדיין היו אבל ברמה מופחתת שאפשרה לנו ולבנות לישון.

ואז הגיעה הפגישה עם טבע ורינת, מנהלת המותג, שסיפרה שיש להם כמות נכבדת של אמהות שניסו והמליצו ואת כל העובדות שציינתי בתחילת הפוסט והחלטתי לנסות. היא גם ציינה שיש לנוטרילון השפעה ממש טובה על המערכת החיסונית , שהוכחה מחקרית ושהיא ראתה על הבן שלה שזה אכן כך.
מה שהכי קסם לי היה תהליך בקרת האיכות הקפדני של שתי חברות גדולות- טבע ונוטרישה, וגם העובדה שמדובר על התמ”ל מס’1 באירופה כך שיש עוד עשרות מדינות שבודקות אותו לפני שהוא מגיע לצרכנים. אז אני מניחה שאם משהו היה פגום בתהליך הייצור חלילה, היו עולים על זה מהר מאוד ומאחר והמוצר נצרך במדינות רבות כל כך , הוא צריך לעמוד בתקנים המחמירים ביותר מבחינה בריאותית אז בהחלט אפשר לישון בשקט מהבחינה הזו.

אני מניחה שכשמליוני אמהות ברחבי העולם משתמשות ומרוצות זה אומר משהו, או הרבה..

אז ניסיתי את נוטרילון כבר באותו השבוע מאחר ואין לי מה להפסיד ובעיקר מהסיבה שהמחיר של סימילאק ג’נטל הוא 45 שח לקופסה.
כרגע מיה ונוגה בנות חודשיים, אוכלות 6 פעמים ביממה , נוגה אוכלת 120 ומיה בין 50-80. יוצא לי 3 קופסאות של 400 גרם בשבוע.
נוטרילון יצאו במבצע השקה של קופסה של 400 גרם ב35 שח וקופסת חיסכון של 800 גרם ב60 ש”ח.
רק ההבדל הזה שכרגע חוסך לי 200 שח בחודש שווה לי את הנסיון.
ועוד מעט כשהן יגדלו ויאכלו יותר זה יעלה יותר.
אז מה יש לי להפסיד? רינת אמרה לי שמהניסיון שלהם אמור להיות שיפור בגזים גם בתינוקות שרגישים ללקטוז. אמרתי לה שאני מאוד סקפטית ושכרגע מצב הגזים שלנו “סביל” ושאני חוששת לחזור ללילות עם הגזים. היא אמרה לי שהיא תשמח שאנסה ואספר לה בעוד שבועיים שלושה מה דעתי.

אז עכשיו אנחנו שבועיים אחרי, למיה נפסקו הגזים לחלוטין! (חמסה חמסה) ואצל נוגה עדיין יש גזים פה ושם אבל ממש בקטנה וביומיים האחרונים כמעט ואין בכלל (שוב חמסה חמסה) ובהתקפים כשהיו אני נותנת לה תה שומר וקמומיל (חולטת לבד) וזה מאוד מקל ומרגיע די מיידית (חשוב לציין – בהמלצת אמא שלי, לא התייעצתי עם הרופאה, גם עם יובל פעלתי ככה וזה עזר והקל).
הדבר העיקרי ששמנו לב אליו היה היציאות שלהן.
עד שהגענו לנוטרילון הן סבלו מעצירויות קשות ועשו יציאה אחת ליומיים שלושה של קקי קשה. מאז שעברנו לנוטרילון הן עושות כל יום יציאה, לפעמים שתיים, היציאות רכות ולא כרוכות במאמץ מיוחד מצידן. יחד עם זאת הן עולות ממש יפה במשקל ויש להן תיאבון בריא מאוד שרק השתפר משמעותית מאז שעברנו לנוטרילון.
ושוב, הקטע של החסכון הכלכלי משמעותי במיוחד כשיש תאומים, ואם לא הצלחתן למצוא את המבצע של המחיר שציינתי, פונים לנוטרילון, נרשמים באתר והם שולחים לכם חבילת קופונים לרכישה של נוטרילון במחיר מוזל לכל השנה!
לעמוד הפייסבוק של נוטרילון והרשמה לחצו כאן

אז חשוב לי להדגיש שאין לי שום רקע רפואי ואני כותבת את הפוסט הזה על סמך ההתנסות האישית שלי,  אבל אני אמא עם קצת ניסיון ואני ממליצה בחום לנסות את נוטרילון על הקטנטנים שלכן, אחרי שמיליוני אמהות ברחבי העולם ניסו.
כמו כן, חשוב לציין שכשמנסים תמ”ל חדש רצוי לתת לגוף לפחות שבוע להסתגל לשינוי ועדיין, כל תינוק הוא אחר ומגיב אחרת אבל שווה לנסות, מקסימום תזכו לקצת נחת בלילות.

אצלנו לקח למיה כמה ימים להסתגל ולנוגה שבועיים עד שהגוף התרגל , היציאות הסתדרו והגזים נעלמו (שוב, חמסה!) . לא האמנתי שאפשר לגדל תינוקות בלי גזים והייתי בטוחה שזו אגדה אורבנית. אמנם הן מתעוררות בלילות , אבל זה לא קשור לגזים לשמחתנו ואחרי שעה שהן מתעייפות הן חוזרות לישון.
אחרי מה שעברנו עם יובל שמדי ערב בילה 5-6 שעות על הידיים עם התקפי גזים קשים, זו הקלה עצומה עם תאומות ,  לגמרי איכות חיים!

אז בין אם תחליטו לנסות או לא, זה שיקול שלכן. אני בעד לפתח את זכות הבחירה לאמהות ולא להשען רק על התמ”ל שאותו בוחר עבורנו בית החולים לאחר הלידה אלא להעיז ולנסות. מקסימום, אפשר תמיד לחזור אחורה ולפעמים שינוי תמ”ל יכול לגרום לשינוי משמעותי בגזים, לאו דווקא נוטרילון אבל יש לי לא מעט חברות שהחליפו תמ”ל והיה שיפור או לחילופין שינוי לרעה אבל שווה לנסות.

 

*לטובת גילוי נאות אציין שלא קיבלתי שום תשלום או תמורה עבור הפוסט הזה או עבור זה שהחלטתי לנסות, הדבר קרה מתוך החלטה שלי לאחר ששמעתי את יתרונות המוצר. גם את התמ”ל רכשתי בסופר על דעת עצמי וביוזמתי האישית.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (4)
  1. אחת שיודעת מרץ 15, 2012

    רק חלב שהנוטרילון חסר LCPUFA אומגות (3 ו- 6) ופרוביוטיקה שחשובים לאין שיעור.. מפתיע שדווקא טבע משווקת מוצר שאינו פרימיום.

  2. שירות לקוחות נוטרילון מרץ 19, 2012

    חשוב לי לשתף שמעבר להיות נוטרילון מס’ 1 במכירות תחליפי החלב באירופה ושמאות מיליוני תינוקות גדלים עליו כבר למעלה מ- 100 שנה, נוטרילון עומד בכל התקנות של הדירקטיביה האירופאית ומשרד הבריאות ומכיל את כל המרכיבים הדרושים להתפתחות תקינה של התינוק. בנוסף, נוטרילון מכיל אומגות 6 ו- 3 מסוג PUFA , חומצות שומן בלתי רוויות, אשר מהחומצות שומן האלו, הגוף שלנו, וגם של התינוק,מייצר את חומצות השומן הרב בלתי רוויות – LC-PUFA.
    קו מוצרי נוטרילון פותח בהתאמה לצרכים התזונתיים של כל שלב בהתפתחות התינוק ומכיל שילוב רכיבים ייחודי של סיבים תזונתיים מסוג scGOS/lcFOS אשר נמצאו בלמעלה מ 30 מחקרים כתורמים למערכת חיסון בריאה של התינוק.
    בנוגע לשאלת הפרוביוטיקה, אשמח להסביר את ההבדלים בין פרוביוטיקה לפרהביוטיקה. פרוביוטיקה הינם הכנסת חיידקים חיים למזון. ולכן חשוב לי להרחיב על גישת הפרהביוטיקה , אשר הינה הגישה הטבעית והנחקרת ע”י נוטרישה כבר למעלה מ- 20 שנה. חלב האם משופע בסיבים תזונתיים מסוג אוליגוסכרידים (פרהביוטיקה) אשר בעת ההאכלה מגיעים בשלמותם דרך מערכת העיכול למעי הגס ומהווים מצע להתרבות חיידקים טובים ע”ח מושבות של חיידקים מזיקים וע”י כך תורמים להגנה הטבעית של התינוק מבפנים. מומחי נוטרישה העולמית פיתחו תערובת מיוחדת של אוליגוסכרידים המכילה רכיבים מסוג פרוקטואוליגוסכרידים (FOS) וגלקטואוליגוסכרידים (GOS) ביחס של 9:1, תערובת זו נועדה לחקות את הפעילות המיטבית של הסיבים התזונתיים (פרהביוטיקה) בחלב האם ולתרום למערכת חיסון בריאה של התינוק

  3. שיר אוגוסט 10, 2012

    גם אני עשיתי את השינוי ועברתי לנוטרליון. יופי של תמ”ל. עושה את העבודה ופותר את בעיית הגזים ויש עליו המון המון מבצעים

  4. אלה יוני 10, 2014

    גם אני רוצה לעבור לנוטרילון.. הבן שלי עכשיו בן חודשיים וחצי ולוקח סימילאק קומפורט והסיבה היחידה שנתתי לו סימילאק קומפורט זה כי חשבתי שזה יעזור לו ביציאות ובגזים אבל היציאות עדיין קשות בפעם בשבוע שיוצא לו ויש מלא גזים ושלא נדבר על הריח המסריח של התמ”ל הזה.. לאיזה נוטרילון אני צריכה לעבור בשביל יציאות רכות???

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *