נוגה ומיה בנות 3 שבועות

2

איך הזמן טס כשנהנים!

הפיצקיות שלי בנות 3 שבועות. אני מניחה שהצלחתם לשים לב לתדירות הפוסטים שלי שקצת ירדה לאחרונה. אני רוצה, באמת שאני רוצה לכתוב ויש לי כל כך הרבה פוסטים ודברים שרצים בראש שאני רוצה לדבר עליהם ולשתף אבל אני פשוט לא מוצאת זמן להגיע למחשב. וגם כשיש לי זמן אני מעדיפה לנצל אותו בקצת רביצה על הספה או אוכל או טלפון או סתם לבהות בטלויזיה בלי לעשות כלום.

אין לי סבלנות לכלום לאחרונה. אולי זה הורמונים, אולי ההנקה שמעייפת ומתישה. אני אמנם לא על הנקה מלאה אבל אני משתדלת להניק כמעט בכל ארוחה ואח”כ הן מקבלות השלמה של תמ”ל. הן פשוט לא שובעות מהחלב שלי למרות שיש לי חלב וגם בשאיבות אני מגיעה לכמויות יפות של 150-200 CC, אבל כנראה שהסיפור שהיה עם יובל חוזר על עצמו.

אני שמחה שלפחות הן מקבלות ממני נוגדנים למערכת חיסון ונותנת להן לינוק כמה שאוכל אבל זה ממש מעייף ואח”כ אני רעבה מאוד גם אם 5 דקות לפני ההנקה אכלתי ארוחה מלאה.

ירדתי 30 קילו ב3 שבועות הללו, אני 15 קילו פחות ממה שהייתי לפני ההריון , הדיאטה \לא דיאטה הכי טובה שעשיתי. חזרתי לגי’נסים שהרבה זמן לא ישבו עלי טוב ואלו של לפני ההריון הם מידה-שתיים יותר. פשוט תענוג~

עדיין יש בטן קטנטנה שאני מאמינה שתרד בקרוב וזה רק נותן לי מוטיבציה להמשיך להניק למרות שקצת מסורבל לי בגלל שכל 3 שעות אני חיבת להתרוקן אחרת אני מתחילה לדלוף, צריך לישון עם גוזיה (סיוט) וסתם בא לי לחזור לעצמי. אבל מצד שני אין על לקום בבוקר, להסניף אותן עמוק ולחבר אותן לציצי ולראות אותן מתענגות על החלב שלי ועל החום והמגע.

התחלתי להניק אותן ביחד, זה חוסך זמן וממש לא מסובך אבל עדיין אני משתדלת לתת להן זמן איכות של כל אחת לבד עם אמא.

קצת קשה להתחלק ל3 ילדים. יובלי זקוק לשלו, והן זקוקות לשלהן ואני משתדלת שאחה”צ יהיה איתי מישהו כדי שכולם יקבלו תשומת לב. יובל מסרב לשחק איתי לאחרונה בדברים שלו או לעשות דברים יחד ואני צריכה לחשוב על דרכים יצירתיות כדי לגרום לו להתקרב. כאילו התבגר לי הילד תוך שבוע!

הדבר היחיד שהוא כן מוכן לשתף איתו פעולה זה כשאני מבקשת ממנו עזרה עם הבנות כשאני מחליפה או מאכילה להן. הוא נרתם בשמחה ועוזר.

נוגה התעוררה והיא רעבה אז אני צריכה ללכת להניק..

יהיו עוד הרבה פוסטים כאלה שיקטעו באמצע..