מתנות לחג לילדים לכל גיל ולכל כיס

2

לקראת  חג הפסח, חברת פופיק מציעה  מספר צעצועים מקסימים שיכולים להתאים כמתנות לילדים ,

הצעצועים משווקים במרבית החנויות.

Polaris RZRטרקטורון 700POLARIS לילדים של חברת פג פרגו

הטרקטורון החדשני והמפואר מתאים במיוחד לנסיעה בחיק הטבע ובפארקים, עם בוא האביב, מזג האוויר הנעים והתארכות שעות האור. 700 POLARIS הוא טרקטורון ממונע דו-מושבי, איכותי ובטיחותי, בעיצוב חדיש, בעל מצבר 12 וולט, שתי מהירויות קדימה: 4 קמ”ש ו-8 קמ”ש ומהירות אחת של 4 קמ”ש בעת נסיעה אחורה (רברס). רוכשי הטרקטורון נהנים משירותי VIP הכוללים מתן אחריות לחצי שנה ושירותי תיקון בבית הלקוח.

מגיל: החל מגיל שלוש ומעלה

מחיר: 2990 ₪.

ניתן להשיג: טויס אר אס, כפר השעשועים, ביג טויס, הפיראט האדום, ובחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ.

jip_rodeu_bג’יפ RODEO 12V

ג’יפ RODEO  – ג’יפ איכותי לגילאי  3-8. ניתן להתאים את המהירויות ל2 מהירויות משתנות + אפשרות לנסיעה אחורנית . הג’יפ מגיע עם חוסם מהירות לבטיחות ומעצור חשמלי אוטומטי המופעל ברגע עזיבת דוושת ההאצה. הג’יפ מיועד לשני ילדים ויש לו 2 מושבים (מגיע ללא חגורת בטיחות). כמו כן יש לו צפצפה, הוא בטיחותי ביותר כך שאין גישה למנועים ולגירים. בעל אישור מכון התקנים. הג’יפ מגיע עם אחריות VIP למשך 12 חודשים.

מגיל: החל מגיל שלוש ומעלה

מחיר: 2290 ₪.

ניתן להשיג: טויס אר אס, כפר השעשועים, ביג טויס, הפיראט האדום, ובחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ.

ניתן להתרשם מדגמי ממונעים נוספים באתר של חברת פופיק – היבואן

Razor, USA– A 125  razor   קורקינט של חברת

חברת Razor , החברה המובילה בעולם בתחום הקורקינטים, מייצרת קורקינטים לפעלולים ומובילה את הליגה הידועה לפעלולי קורקינטים XTREAM” ”  בארה”ב ובעולם.

אחד מהדגמים המצליחים של החברה הוא ה קורקינט A 125קורקינט דחיפה אשר מותאם לאנשים מגיל חמש ומעלה ועד 65 ק”ג.

לקורקינט כידון המתכוונן לפי הצורך ואף מתקפל לנשיאה נוחה יותר, גם הידיות מתקפלות לאחסון נוח. הקורקינט עומד בתקן הבטיחות האירופאי המחמיר ומצויד בגלגלי סיליקון ומעצור אחורי.

מגיל: החל מגיל חמש ומעלה

מחיר : 249 ₪

ניתן להשיג: רשתות טויס אר אס, הפיראט האדום, אנאבל ועוד חנויות מובחרות למוצרי ילדים

bearהיישר מבית האח הגדול– “דובי לילה טוב” של חברת Ouaps

דובי לילה טוב” של חברת Ouaps, בובת פרווה נעימה למגע אשר מתאימה לתינוקות  החל מגיל שלושה חודשים ומעלה.

לחיצה על בטנו של הדובי תפעיל במשך 4 דקות מנגינות נעימות ומרגיעות המלוות באורות צבעוניים המסייעים לתינוק להירדם בכוחות עצמו ומפתחים מיומנויות של סיבה ותוצאה.

כאשר התינוק מתעורר ומשמיע קולות, מופעלים החיישנים בדובי באופן אוטומטי ומיד מתנגנת מנגינה כל זאת ללא צורך במגע מצד ההורה.

בנוסף, קיימת אפשרות לבחור האם הדובי מפעיל מנגינות ואורות , רק אורות או חיישן כבוי.

החלקים האלקטרונים ניתנים לפירוק והדובי ניתן לכביסה.

מגיל: מלידה

מחיר: 149 ₪

ניתן להשיג: ברשת מוצצים וחנויות מובחרות למוצרי תינוקות

halichonחברת vtech גאה להציג: הליכון ראשון-

ההליכון של חברת VTECH יציב, בטיחותי ומאפשר לפעוט לעשות את צעדיו הראשונים כשהוא נשען עליו בבטחה. אל חלקו הקדמי של ההליכון מוצמד לוח פעילות אינטראקטיבי (מרכז למידה, נפרד מההליכון ומתאים לתינוקות מגיל 6 חודשים) המאפשר לימוד של יחסי סיבה-תוצאה, פיתוח וגירוי החושים, פיתוח מוטוריקה עדינה… ובעצם כל מה שחשוב בצעצוע, שילווה את הפעוט לאורך זמן. עיצובו של ההליכון הראשון, מתאפיין בצבעוניות עזה והוא מסקרן לגעת, לנסות, להזיז, לסובב …   לוח הפעילות מהווה מרכז למידה אינטראקטיבי והוא ניתן לפירוק מה שמאפשר להניחו בלול של התינוק או על השטיח, וכך בעצם מקבלים שני צעצועים בצעצוע אחד.

מגיל: החל מגיל שישה חודשים ומעלה

מחיר: 359 ₪

ניתן להשיג: ברשת מוצצים ובחנויות מובחרות למוצרי תינוקות ברחבי הארץ

hegeמעגל הגה – חווית נהיגה משותפת להורה ולילד

חברת vtech  משיקה צעצוע חדש לפעוטות, הגה צבעוני אשר מהנה במיוחד למשחק בזמן נסיעה באוטו או בעגלה.

כל ילד אוהב לחקות את הוריו, ובעזרת הגה הצעצוע גם הילד שיושב מאחור במושב הבטיחות יוכל לחקות את ההורה, לסובב את ההגה ולהעמיד פנים שהוא נוהג ברכב. כאשר הילד יושב בעגלה, ניתן להמשיך את החוויה בעזרת מתלה שמאפשר לחבר את המשחק לעגלה.

בכל פעם שהילד יסובב את ההגה, יעלו ממנו שירים וקולות משעשעים של חיות בהתאם לתמונה עליה ההגה מצביע. כך הצעצוע מסייע בפיתוח מוטוריקה עדינה ומלמד כי לכל פעולה יש תוצאה קבועה.  ההגה גם מעורר את סקרנותו של הילד בעזרת אורות וצבעים.

מגיע עם כפתור “התנעה” וצפצפה על מנת לאפשר חווית נהיגה אמיתית…

“מעגל הגה” לא רק מעסיק את הילד בנסיעה, הוא הופך אותה לחוויה משותפת, בה גם הילד מרגיש כי הוא שולט ברכב או בעגלה שלו.

עומד בתקן האירופאי והאמריקאי.

מחיר: 79 ₪.

ניתן להשיג ברשת מוצצים ובחנויות למוצרי תינוקות ברחבי הארץ.

Chronoblocschronoblox– המשחק שמרעיד את העולם!!

טטריס הוא משחק מחשב ותיק, מוכר ואהוב, אבל מה קורה כשהוא “יוצא” מהמחשב והופך למשחק רב-מימדי?

חברת Ouaps הצרפתית מציגה את Chronoblocs (כרונובלוקס) המשחק ששדרג את הטטריס למשחק אינטראקטיבי לשני שחקנים ויותר. ה- Chronoblocs מתאים לגילאי 6+, שיכולים לשחק אחד עם השני בלי שמסך מחשב יחצוץ ביניהם.

Chronoblocs הוא משחק אלקטרוני מאתגר ביותר, הדורש מהשחקנים חשיבה ראיה מרחבית, קואורדינציה, וזריזות. מטרת המשחק היא לבנות מגדל יציב מבלוקים זוויתיים ו”לא שלמים” בצורתם (ממש כמו הקוביות בטטריס, אך במקרה זה הבלוקים מוחשיים). את המגדל יש לבנות על המשטח האלקטרוני שהינו חלק אינטגראלי מהמשחק, בזמן קצוב ולא – המשטח יתחיל לרעוד מעצמו ולהפיל את המגדל. המשחק מגיע בשלוש דרגות קושי – היזהרו מהרמה הגבוהה!

מחיר: 199 ₪

ניתן להשיג: ברשתות ובחנויות למוצרי תינוקות וצעצועים ברחבי הארץ.

Poofiבובת פופי וחבריה פיטר ופול

גם לקטנטנים שעדיין לא יודעים לתפעל צעצועים ממוחשבים מגיע צעצוע שנועד לפתח כישורים חברתיים… חברת OUAPS (וואפס) הצרפתית פיתחה במיוחד עבורם את בובת פופי וחברים המתאימה לגילאי 9 חודשים ומעלה.

פופי וחברים תשמח את הפעוט במשך היום וגם תלך לישון איתו בלילה.

הבובה החייכנית והעליזה, יחד עם חבריה – בובות האצבע פיטר ופול, עשויה מבד רך בגוונים עליזים ומשלבים צלילים ומנגינות בעת המשחק עמם. לחיצה על הבטן של הבובה תגרום להשמעת מנגינות עליזות כשהבובה במצב ישיבה או מנגינות שקטות כשהבובה במצב שכיבה. גם בובות האצבע נוטלות חלק פעיל במשחק – ומשמיעות מנגינות כאשר הפעוט לוחץ על כל אחת מהן. וכשמפגישים את בובות האצבע פופי תריע לילד ותמחא לו כפיים.

הבובה מגיעה כשהיא מאובזרת במוצץ, שמאפשר 2 מצבי הפעלה: כשהבובה במצב ישיבה והמוצץ מוכנס לפיה היא משמיעה קולות של אכילה, וכשכולם מתעייפים והגיע הזמן לישון הפעוט משכיב את הבובה, מכניס את המוצץ לפיה וביחד הם מאזינים למנגינה שקטה ומרגיעה, ההולכת ונחלשת עד שהיא מפסיקה לגמרי.

מחיר: 169 ₪

ניתן להשיג: ברשתות ובחנויות למוצרי תינוקות וצעצועים ברחבי הארץ.

saknaiהשקנאי השובב

כל הזמן אנו מחפשים דרכים מקוריות ומשעשעות להפעיל את הילדים ולעודד אותם להתנועע… אז או-טו-טו החום ישבר וניתן יהיה לצאת לגינה  ולפיקניקים בטבע. ממש עבור אותם רגעים מציגה חברת ‘פופיק’ צעצוע חדש, שיקים את הילדים מהספה, יצחיק ויקסים גם אתכם – השקנאי השובב!

השקנאי, שפיו מלא בכדורים צבעוניים, קלים ורכים, מסתובב לכל הכיוונים תוך שהוא משמיע מנגינה עליזה ו…”יורה” את הכדורים… המשתתפים במשחק – מצוידים ברשתות וצריכים לתפוס את הכדורים – מי שאסף הכי הרבה, כמובן מנצח!

השקנאי גם דואג להטעות את השחקנים, כי פתאום הוא נרדם וממש נוחר, אבל אז הוא מתעורר וממשיך לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב – להעיף כדורים מפיו!

השקנאי השובב מתאים למשחק של עד 4 משתתפים בגילאי 4  ומעלה. בימי החורף הקרים הוא יחמם את האווירה ויגלגל את המשתתפים מצחוק ובימי שמש הוא יריץ אתכם לאורכה ולרוחבה של החצר.

מחיר: 199 ₪

ניתן להשיג: ברשתות ובחנויות למוצרי תינוקות וצעצועים ברחבי הארץ.

מיועד לגילאים 4 +

LOTOבינגו חיות אלקטרוני-משחק חובה בטיולים משפחתיים

חברת פופיק משיקה בלעדית בישראל בינגו חיות אלקטרוני של חברת OUAPS– משחק צבעוני ומשעשע לכל המשפחה, פריט חובה בטיולים משפחתיים.  משחק הבינגו האלקטרוני, המתאים לשחקן אחד עד שמונה שחקנים מגיע באריזה קומפקטית כשכל הקלפים והאסימונים נארזים פנימה בקלות. המשחק כולל 8 לוחות משחק (לוח אחד לכל שחקן), קופסת משחק שבתוכה מובנה מקש המשמיע צלילים שונים של 24 חיות ואסימונים צבעוניים.

כל אחד מהמשתתפים לוחץ בתורו על מקש הצלילים המשמיע קול של חיה. על המשתתפים לזהות באיזו חיה מדובר, למצוא את התמונה המתאימה ולהניח אסימון צבעוני על גבי לוח המשחק. המשתתף הראשון שמסיים למלא את כל את הלוח באסימונים צבעוניים צועק בינגו וזוכה במשחק.

המשחק מתאים לכל הגילאים (מגיל שנתיים ומעלה) והוא מספק זמן איכות משפחתי, הכולל משחק מהנה, זיהוי קולות ותמונות של בעלי חיים.

מחיר: 79 ₪.

 

 

חברת פופיק משווקת בישראל את המותגים המובלים בעולם בשוק התינוקות: Peg Peregoעגלות תינוקות, טיולונים, סל-קלים, כסאות אוכל, כלי רכב ממונעים לילדים, Renolux כיסאות בטיחות ייחודים, Vtech,Ouaps צעצועי התפתחות מתקדמים, dreambaby– מוצרי בטיחות לבית, Bambino Mio–  חיתולי 3 שכבות ו-Elite Cruiser – מנשאים.boon –  – פתרונות מעוצבים להאכלה ולאמבטיה .