מתנת יום הולדת לילד או ילדה, מתנה כיתתית , מתנה קבוצתית לעובדים במשרד – אפליקציית TenGift תן גיפט

2

הכירו את אפליקציית TenGift – האפליקציה לקניית מתנות קבוצתיות. בין אם אוספים כסף לקניית מתנה קבוצתית ליום הולדת של אחד הילדים, מתנה כיתתית למורה או מתנה צוותית מהעובדים במשרד, TenGift  היא פיתרון קל לכל אירוע.

השימוש באפליקציה מחליף את הטרטור שבקניית מספר מתנות לחברים של הילדים מדי חודש במהירות, בקלות ובפשטות.

בתור הורים לילדים אתם בוודאי “נהנים” מהעובדה שמדי חודש יש בממוצע לפחות 3-4 ימי הולדת. כמובן שאם אתם הורים ליותר מילד אחד, אתם בוודאי “נהנים” מהתענוג הזה לעיתים תכופות יותר.

מעבר לטרטור ולכאב הראש שיש בללכת ולבחור מתנה לילד או לילדה, תהליך זה מבזבז זמן, אנרגיה וכסף רב. כולנו מכירים את הסיטואציה שבה אנחנו מתכננים להוציא סכום מסויים על מתנה אבל מגלים שבפועל אין משהו נורמלי בסכום הזה ומפה לשם יוצא שאנחנו מבזבזים קצת יותר.

גם כשאתם נמצאים בצד שמקבל את המתנות, יש כאב ראש לא קטן.

מי מכם שכבר ערך יום הולדת לילד או לילדה שלו, יודע שבסוף כל מסיבה, אחרי כל הנקיונות והבלאגן, אתם מוצאים את עצמכם בתוך ערימה של מתנות (ועטיפות מתנה קרועות) – חלקן לא רלוונטיות, חלקן כפולות, וחלקן מבאסות.

פה מתחיל הסיפור של מיון המתנות, מה אפשר למחזר, מה צריך להחליף, ומה ישר לפח. בקיצור, חתיכת כאב ראש.

אפליקציית TENGIFT באה לפתור בדיוק את הנושא של מתנה כיתתית או מתנה קבוצתית 

להורדת האפליקציה לחצו כאן>>

האפליקציה פותחה במקור על מנת לאפשר לעובדים בארגונים וחברות גדולות לארגן מתנה במהירות וביעילות מבלי הצורך לרדוף אחרי אנשים, וכך החוגג מקבל מתנה קולקטיבית בסכום גדול, אותה הוא יוכל לממש במגוון רחב של אפשרויות. כעת, אחרי שכבר נכנסו לכמה מהארגונים הגדולים במשק וקיבלו הרבה ביקורות טובות החליטו להתרחב לשאר השווקים בהם מתארגנות מתנות קבוצתיות.

אחד המקרים הקלאסיים של ארגון מתנה קבוצתית הוא מתנת יום הולדת לחברים של הילד. בעזרת TenGift כל ילד יוכל להקליט ברכת יום הולדת אישית וההורה יוכל להפקיד לטובת המתנה סכום כסף שהוגדר מראש. בסופו של התהליך, הילד החוגג יקבלו את כל הברכות ביחד עם המתנה, ואת הסכום שנאסף יוכל לממש כגיפט קארד לבחירתו, ולקנות מתנה משמעותית כמו קונסולת משחק, סמארטפון יקר או כל מתנה גדולה אחרת שהוא באמת רוצה. מעבר לתחושת העצמאות שמתפתחת אצל הילד עקב היכולת לבחור לעצמו את המתנה, הסיפוק וההנאה ארוכי הטווח שיפיק מרכישת מתנה איכותית גדולים בהרבה מהאפקט של המון מתנות קטנות בעלויות נמוכות, שרובן ימצאו את דרכן לערימה בארון.

היתרון הגדול ביותר של אפליקציית TenGift  על פני האפליקציות האחרות לאיסוף כספים הוא מתן פיתרון כולל, מא’ ועד ת’, לכל תהליך קניית המתנה. דרך TenGift יוכל כל משתמש להקים קבוצה ולהזמין משתתפים בשניות, לאסוף כסף בצורה דיגיטלית, לצלם ברכת וידאו אישית, ולבחור את המתנה המושלמת, בכמה לחיצות בודדות. הממשק צבעוני וידידותי למשתמש והתהליך פשוט, מהנה, וקצר.

ישנן מגוון סיטואציות נוספות בהן אפליקציית TenGift מציעה פתרון יעיל, שימושי ונוח. מתנת קידום או עזיבה של אחד העובדים, מתנה למורה ולגננת לקראת סוף שנה וכו’.

כמבצע לתחילת הדרך, אפליקציית Ten Gift תוסיף חמישים ₪ לכל אחת מ-20 המתנות הראשונות שיתארגנו דרך TenGift!

להורדת האפליקציה לחצו כאן>>

 


איך אוספים כסף למתנה באפליקציית TEN GIFT ?

    1. פותחים קבוצת מתנה על ידי מילוי מספר פרטים קצרים:
      1. מי החוגג (הילד/אחד ההורים/פלאפון אחר שנמצא בבית).
      2. תאריך קבלת המתנה.
      3. סכום ההשתתפות מכל הורה.
      4. שם לאירוע שאוספים לו.
      5. תמונה של הילד (לא חובה).

    האפליקציה תאפשר ליצור קבוצת וואטסאפ לכל המשתתפים לטובת תמיכה טכנית, שאלות ותשובות, ופרגון בין ההורים.


  1. מזמינים באמצעות הודעת SMS מתוך האפליקציה או דרך לינק שאפשר לשלוח בקבוצת הוואטסאפ של ההורים/מייל/פייסבוק/וכו’.

  2. כל המוזמנים מקבלים הודעה המתריאה להם על הקמת קבוצת המתנה.
  3. כל משתתף במתנה מוריד את האפליקציה, מוסיף את חלקו למתנה (ע”י סליקת אשראי מאובטחת) ומברך באמצעות וידאו קצר. כמו כן, המשתמשים יכולים להוסיף תשלומים על חבריהם, לשלם יותר מפעם אחת ולהזמין אנשים נוספים להשתתף במתנה..
  4. בתאריך שנקבע, יקבל הילד (או הוריו, לפי מספר הטלפון שהוגדר) הודעה המודיעה על המתנה שאורגנה בשבילו מכל החברים, עם קישור להורדת האפליקציה. לאחר ההורדה הוא יקבל את כל סרטוני הברכה שהוקלטו עבורו מראש, ולבסוף יוכל לבחור כיצד לממש המתנה שלו. הספקים איתם האפליקציה עובדת הם:
    1. Buyme (מפעילים שוברי מתנה למגוון רשתות אלקטרוניקה, רשת הפנינג, מגה ספורט, קניוני עזריאלי, ועוד).
    2. BUG.
    3. Toys R us.
    4. Instablock.
    5. Asos.
    6. Amazon.
    7. Ebay.
  5. לאחר בחירת המתנה יוכל הילד להחזיר לכולם סרטון תודה.

בנוסף, כמבצע לתחילת הדרך, אפליקציית Ten Gift תוסיף חמישים ₪ לכל אחת מ-20 המתנות הראשונות שיתארגנו דרך TenGift!

להורדת האפליקציה לחצו כאן>>

סרטון הסבר על אפליקציית TenGift