מתי כדאי לקנות ציוד לתינוק ולהביא הביתה?

2

מאחר והייתי בשמירת הריון בשני ההריונות שלי, היה לי די הרבה זמן לשרוץ בפורומים, לבדוק רשימות, לראות מה צריך לקראת התינוק שבדרך, והיה לי ברור שלפני שאני יולדת הכל יהיה מוכן ומסודר. למה? כי ככה אני אוהבת..

אחת השאלות שמעסיקות כל אישה הריונית לקראת הלידה היא – מתי לקנות ציוד לתינוק ולהביא אותו הביתה.

רציתי שהכל יהיה מוכן ומסודר כמו שאני אוהבת , הייתי בחשש ללידה מוקדמת ולכן רציתי להיות מוכנה מראש.
המון אנשים אמרו לי ש”לא נהוג” ושזה מביא מזל רע ועוד כל מיני שטויות כאלה.

אני לא מהמחשבנים. עושה רק מה שטוב לי ומה שמתאים לי. לא מאמינה באמונות תפלות ומאמינה שמה שצריך לקרות קורה וזה לא משנה מה נעשה או לא נעשה. זה לא מה שישפיע על המצב.

זה הילד שלי, הריון שלי וכמובן שהחיים שלי, שלא יגידו לי מה לעשות..
ידעתי שיהיה בסדר, לא מאמינה באמונות תפלות.

אחרי הלידה הייתי מאושפזת לעוד שבוע בגלל זיהום בצלקת של הקיסרי, אבל הייתי בראש שקט שהכל בבית מוכן ומאורגן חוץ מהכביסה שאמא שלי עשתה וסידרה במגירות אחרי שילדתי.
אגב, בשבוע 30 סידרתי הכל, בשבוע 33 כבר אשפזו אותי עד ללידה בשבוע 36, בעלי היה צמוד אלי ועזר לי ולא הלך לחפש את עצמו בחנויות לתינוקות.

את העריסה בעלי נסע להביא אחרי שהגעתי הביתה מבית החולים , חזר תוך 20 דקות..
לא פעם יוצא לי להתקל במהלך קניות שגרתיות בחנויות למוצרי תינוקות, אבות טריים לחוצים, טרוטי עיניים, לא יודעים מה רוצים מהחיים שלהם, אבודים לגמרי, שהנשים שלהן ילדו והם הגיעו לסגור את ההזמנה והשלמות..

באמת שאני לא מבינה למה לטרטר אותם ככה, גם ככה רוב הגברים לא מוצאים את עצמם, אז למצוא דברים לתינוק שחצי מזה אין להם מושג?? בשביל מה זה טוב?? שאחכ תצטרכי לרוץ ולהחליף כי זה לא בדיוק מה שרצית???

עדיף להגיע הביתה, להשאיר את התינוק עם בן הזוג או עם סבתא ולקפוץ לקניון הקרוב להשלמות קטנות או לחכות כמה ימים ולצאת לסיבוב עם התינוק. זה לא באמת כזה נורא.

 

סביר להניח שכולם סביבך יגידו לך שזה לא נהוג ולא מקובל אבל מה שכן אפשר לעשות זה לבחור הכל בחנות, להביא לבית ולשמור ארוז עד ליום הלידה או לחילופין לעשות את הקניה, להכין רשימה של מה צריך להיות בחדר והיכן, כדי שבן הזוג יוכל להביא הביתה אחרי הלידה ולסדר במהירות. אפשר לבקש מאמא או חברה שיעשו כביסות לבגדים החדשים.

חשוב מאוד, לא להלביש לתינוקות את הבגדים לפני שהרתחתם וכיבסתם אותם!

מערכת החיסון שלהם מאוד רגישה ואף אחד לא יודע מה עבר על הבדים לפני שהם הגיעו לחנות..זה לא דברים שאתם רוצים על העור של התינוק שלכם.

מניסיון עם 3 ילדים, 2 לידות, זה בהחלט הרבה יותר נוח כשאת נמצאת בלידה בידיעה שהכל בבית מוכן ומתוקתק לקראת בוא התינוק. אני הכנתי הכל מראש גם בלידה של הבנות שלי, וזה היה הרבה יותר נוח ופשוט באופן הזה עבורי.

בהצלחה!

 


Response (4)
  1. נטע יולי 14, 2008

    שלום,
    הבנתי שמדובר במומחית עגלות, אז אני פונה להתייעצות. אני הזמנתי את העגלה toro של מיקרהלייט, אבל נראה לי שאני היחידה בעולם שעשתה את זה, כי אני לא מוצאת אחת שתמליץ…אולי שמעת?
    http://www.micralite.com/toro.asp
    אני בהתלבטות מטורפת… ממש מפנטזת על המוטצי, אבל זה עוד 1000 שקלים ויש לי 15 מדרגות…
    תודה

  2. אמא יולי 14, 2008

    אני ממש לא מומחית,
    אספתי מידע מתוך ניסיונן של בנות מפורומים,
    האמת שלא שמעתי על העגלה, תנסי אולי לחפש אותה בגוגל באנגלית ולעשות חיפוש בחו”ל לגביה, אני מאמינה שתצליחי למצוא תגובות.

  3. טיפימימה יולי 15, 2008

    יש דרך להיות מוכנים מראש וגם לעקוף את האמונות הטפלות.

    עושים שופינג לפני, בזמן הנוח לכולם, סוגרים עם החנות על כל הפריטים ומשלמים מקדמה. אבל, קובעים תאריך איסוף או משלוח ללאחר הלידה. מקסימום שיקרה זה שהבעל יצטרך לנסוע לשעה כדי להביא את הדברים ולא יהיה אבוד בחנויות.

  4. אמא יולי 16, 2008

    זה ברור שעושים שופינג לפני, אבל עדיין משימת סידור החדר וארגון הדברים מוטלת על האבא\סבתא, וזה לא תמיד בדיוק כמו שאת רוצה.. והאבא עדיין צריך לבזבז זמן בלארגן את הדברים , במקום להיות איתך ועם הרך הנולד.
    לא יודעת , זו הדיעה שלי בנושא, לי היה מאוד נוח שבעלי היה צמוד אלי , וביום השלישי למשל הוא האכיל את הגוזלון בשעות הבוקר ונתן לי לישון רצוף 4 שעות כדי שאנוח קצת.
    לדעתי עדיף ככה, ללא ספק אעשה כך גם בלידה הבאה, אבל שכל אחת תעשה מה שנראה לה.

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *