מצלמה נסתרת למטפלת מצלמות אבטחה לבית – למה זה חשוב?

2

לקח לכם לא מעט זמן להקלט להריון.

התינוק שלכם זה הדבר הכי חשוב בעולם.

הגעתם לתקופה שבה האם צריכה לחזור לעבוד ולא נראה לכם מתאים להכניס את התינוק או הפעוט שלכם למסגרת עם עוד ילדים ויחס שהוא פחות אישי בגן , פעוטון או משפחתון, ואתם מעדיפים יחס של אחד על אחד עם מטפלת צמודה לתינוק.

קיבלתם המלצות מחברים, ממעסיקים קודמים, ראיינתם כמה או עשרות מטפלות פוטנציאליות לתינוק, ועדיין, אף פעם אי אפשר להיות באמת בטוחים שמי ששומר לכם על התינוק, אכן עושה את עבודתו נאמנה.

אי אפשר להבטיח לנו שהאישה התמימה והחייכנית הזו לא תתייחס לתינוק שלנו בגסות, באלימות חלילה או בחוסר סבלנות.

מהמקום שלי כאמא ל-3 ילדים שלמזלי דודה שלי יכלה לשמור על הגדול ועל הבנות שמרה אמא של חבר של הילד שיצא לי לראות אותה מדי בוקר בחודשים הראשונים שלי כשטיפלה בילדים אחרים ולהתאהב בה, אז לא היה לי את החשש הזה.

אבל כן יש לי לא מעט חברות שלאורך השנים נתקלו במטפלות מהסוג המזעזע, מאלו שלא תרצו לפגוש גם בחלומות הכי גרועים שלכם. אנשים שהפקידו בידם את האוצר הכי חשוב והם זלזלו בזה.

על מנת למנוע מצב שבו התינוק שלכם נמצא עם מטפלת שלא נותנת לו את הטיפול הכי טוב שיש ולכם אין שום מושג בנדון, כדאי מאוד לשקול להתקין בבית מצלמות אבטחה לתינוק ולמטפלת.

זה אומר שאתם תמקמו מצלמת מעקב גלויה או שתיים במקום נראה בבית ועוד 2 מצלמות מעקב סמויות במקומות אחרים כדי לדעת מה בדיוק מתרחש בבית שלכם כשאתם לא נמצאים.

אז נכון, יש שיטענו שמדובר בפגיעה בחופש הפרטיות וכדאי ליידע את המטפלת שיש מצלמת מעקב בבית על מנת שתוכלו לשמור על החוק וכך גם לסנן מטפלות שיודעות שיש להן מה להסתיר. נכון, זה קצת לא נעים להיות מצולמים כל הזמן אבל אנשים שבאמת באים לטפל בתינוק שלכם ולא לעשות דברים אחרים, יסכימו בלי בעיה.

יש במצלמת אבטחה גלויה בבית גורם מרתיע, שיגרום לאנשים לחשוב טוב טוב לפני שהם מתנהגים בצורה לא הולמת וזה כמו שבבנקים, מוסדות לימוד והיום בכל מקום ציבורי יש מצלמות אבטחה ופיקוח, למה שהנשים ששומרים על הילדים שלנו לא יהיו תחת פיקוח ובקרה?

כי הם באים לעבודה.

גם מטפלת ששומרת על תינוק בבית שלכם, באה לעבוד.

מותר לה לשבת ולנוח ולראות טלויזיה, כל עוד התינוק שלכם מקבל את היחס שהוא זקוק לו ומענה לצרכים שלו.

חשוב להגדיר גם את זה. אבל אתם רוצים להיות בידיעה שיש מי שמטפל בילד היקר שלכם כמו שצריך.

 

איך מתקינים מצלמות אבטחה בבית?

כיום יש מגוון מערכות של מצלמות אבטחה שאפשר לרכוש לבד ולהתקין, אך מאחר ומדובר בהגדרות אבטחה מתקדמות והתקנה ללא חיווט נראה לעין במיוחד למצלמות הנסתרות, כדאי להזמין בעל מקצוע שיתקין לכם את המצלמות בצורה מקצועית ואיכותית על מנת שברגע האמת המצלמות שלכם יעבדו כמו שצריך.

כמו כן, מתקין מקצועי למצלמות אבטחה יוכל להסביר לכם איך לעבוד עם המערכת, איך לבצע מעקב, איך לטפל בתקלות ואיזה דגם של מצלמת מעקב כדאי להזמין בהתאם לצרכים שלכם.

הרבה אנשים מתפתים להזמין מצלמות מעקב זולות באינטרנט מסין, שלרוב מתקלקלות אחרי כמה חודשים ויש להן לא מעט תקלות וכאשר מדובר במצלמות מעקב לבית, כדאי להשקיע באופן חד פעמי במערכת מצלמות איכותית עם אחריות גם אם זה יעלה קצת יותר. לאורך זמן ההוצאה תשתלם.

במידה ותזמינו מצלמות מעקב לבית באיכות פחות טובה, יש סיכוי שאחרי כמה חודשים הן לא יעבדו כשורה ותצטרכו להזמין בעל מקצוע ולהתקין הכל מחדש, לכן עדיף לחסוך את ההתעסקות ולרכוש מערכת אבטחה איכותית לבית מותאמת לצרכים שלכם ולאורח החיים.

איך לבחור מטפלת לתינוק?

כאשר בוחרים מטפלת לתינוק כדאי לשים לב לכמה נקודות:

בקשו המלצות ממעסיקים קודמים, או אנשים משותפים שמכירים אותה. גם אם התעסוקה הקודמת שלה היתה במסגרת אחרת ולא כמטפלת (אם היא אמא או סבתא שבדיוק פרשה לפנסיה), בקשו לדעת על האופי שלה ממקום העבודה האחרון.

מומלץ לבחור במטפלת שלא מעשנת על מנת שהילד שלכם לא יספוג עשן באופן פסיבי והבית לא יסריח או שהיא תזדקק ל”הפסקות סיגריה” מרובות בזמן שהיא עם התינוק שלכם.

מומלץ לבחור מטפלת שתוכל לתת עזרה בעבודות הבית – כביסות, לארגן את הבית, לבשל מדי פעם. זה יעלה אולי עוד כמה גרושים אבל יחסוך לכם עלויות של מנקה וזמן יקר.

שימו לב לתינוק שלכם, איך הוא מגיב אליה בפעם הראשונה. כמו שלנו יש או אין כימיה עם אדם חדש, כך גם לתינוקות שלנו. הם יודעים. אלא אם כן התינוק שלכם נרתע מאנשים זרים באופן כללי, אדם שירגיש לו נעים יגרום לו לבוא בלי היסוס או לפחות לחייך ולהוציא תגובות חיוביות. יש להם את זה באינסטינקט.

מומלץ לבדוק במשטרה שאין למטפלת שאתם רוצים להעסיק שום תיק פלילי.

במידה והתחלתם להעסיק את המטפלת, שימו לב שאחרי שבוע הילד כבר הולך אליה בשמחה ולא נרתע , שימו לב לשפת הגוף שלו לידה.

מומלץ לבקש מהמטפלת להקפיד על סדר יום קבוע שכולל גם טיול בחוץ.

כאשר אתם עושים זאת, בקשו מחברים או בני משפחה לעקוב אחריה או לטייל באזור שבו היא מסתובבת עם התינוק. אם יש לך חברות עם תינוקות בקשי מהן מדי פעם להגיע לגינה בה המטפלת מסתובבת ולהציץ על התינוק.

כן, אני יודעת שזה נשמע פרנואידי קצת, אבל לאורך 9 השנים בהן אני אמא, יצא לי להתקל בהמון מקרים לא סימפטיים שאפשר היה למנוע למרות שלא תמיד הכתובת היתה על הקיר וזו האחריות שלנו כהורים לדאוג שהילדים שלנו מקבלים את הטיפול הכי טוב שאפשר כאשר אנחנו לא בסביבה.

במידה ויש לכם גן, בית, משרד או שאתם מחפשים מתקין מקצועי למצלמות אבטחה במחירים אטרקטיביים, פנו למייק הוכמן פתרונות אבטחה ומיגון בטל’ – 050-774-7857

לפרטים נוספים – מצלמות אבטחה