מפגש תטא הילינג – לפעמים צריך קצת רוח עם כל החומריות הזו..

2

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

מפגש בניצת הלב

אתמול בערב החלטתי לצאת קצת. להתאוורר.
כבר כמה זמן אני מרגישה שחסר לי משהו לנפש. שמשהו בי רוצה להתפתח, להגיע רחוק יותר, ללמוד, להכנס פנימה, להתחזק ומשם לצאת החוצה ולגדול עוד קצת. איפשהו נכנסתי לסחרור של שגרה סביב הבנות והילד והבית והעבודה למרות שאני רק 3 חודשים אחרי לידה של תאומות (מי זוכר?) והייתי צריכה קצת לעצור את המרוץ המטורף הזה, לקחת אויר, לנשום ולהוריד הילוך.

לפעמים עצירה היא לא בהכרח רעה.

מזה כמה חודשים אני נורא רוצה לעשות קורס של תטא הילינג.
על ניצה יניב, כבר כתבתי פה במספר פוסטים.
ניצה היא מדריכה לתטא הילינג, מתקשרת ואחת הנשים המדהימות יותר שיצא לי לפגוש. הלכתי אליה לכמה טיפולים של “פתיחת שפע” ששינו לי את החיים מקצה לקצה.
אני יודעת שזה נשמע “רוחניקי” וכו’ אבל הדברים האלה עובדים.

אבל לא על זה רציתי לדבר.
רציתי לשתף על החוויה המדהימה שעברתי אתמול.
ניצה הזמינה אותי לבוא לתרגול של קבוצת התטא הילינג שלה אחרי שאמרתי לה שאין לי אפשרות כרגע להגיע לקורס תטא כי זה במשך 3 ימים רצופים ויש לי את התאומות שרק בנות 3 חודשים וקשה לי להתנתק מהן לכלכך הרבה זמן.
אז זה יחכה עוד קצת.
כבר הייתי במפגשים של ניצה של מדיטציות ויש לי היסטוריה עשירה מהבית עם אמא שמתקשרת ומנחת סדנאות מדיטציה ומודעות ואבא שגם בעניני הילינג ואנרגיות וכו’ ותמיד ידעתי שמתישהו אגיע לשם ואפתח גם את זה.

באתי בלי שום ציפיות אלא כהזדמנות לנקות את הראש אחרי אחר צהריים לא פשוט עם הילדים.

כבר כשהגעתי היו אנרגיות טובות במקום, שכחתי את הבנות, שכחתי את הילדים, את הבעל, את העבודה והייתי נטו עם עצמי. גם את זה צריך לזכור לעשות לפעמים.

חיברו אותי למישהו כדי לתרגל תקשור ביחד. החזקנו ידיים.
זה היה מוזר להחזיק יד של אדם שאני לא מכירה בכלל ולהרגיש אנרגיות חזקות שרצות בינינו, ממש ברמת תחושה פיזית.
הוא קלט איזשהו מסר עבורי ואמר שהוא רואה צמח מסוים שעוזר לי לפרוח ומביא ברכה , רק שהוא לא ידע שהשם של הצמח הזה הוא השם של מי שעובדת איתי .

אחר כך אמרתי לו את זה. אני קלטתי מסר עבורו שהתחבר לו עם דברים שהוא עובר.

לאחר מכן התחלקנו לקבוצות של 4 אנשים, אחת מהן הכרתי, את השניים האחרים לא. ביקשתי הכוונה לגבי העסק. לאן אני ממשיכה מכאן כי יש לי כל כך הרבה כיוונים שמושכים והם קלטו דברים שרצים לי בשבועיים האחרונים בראש ובבטן וחיזקו את הרעיונות שהיו לי שלא האמנתי שהם באמת הכיוון שאליו אני צריכה ללכת. אבל לפעמים זה טוב לשמוע משהו ממישהו חיצוני.
הם לא ידעו מי אני או מה אני עושה אבל קלעו בצורה מדויקת לאיזשהו חלום שיש לי והחלטתי שאני מתבשלת עם זה עד שארגיש שזה נכון ומדויק לי.

יצאתי מלאה באנרגיות. הפנים שלי נראו כמו אחרי טיפול פנים טוב.

הרוגע חזר אלי.

הגלגלים התחילו לרוץ בראש אבל החלטתי שאני רק צופה מהצד.

לא מגיבה, לא מתערבת, רק נותנת לדברים לעלות ולהציף ומתבוננת בשקט.

עד שמשהו יתפוס אותי.

עברתי לחיות על ריטלין בתקופה האחרונה. עם הADHD שלי זה נותן לי שקט בראש. עושה לי סדר ואתמול הרגשתי את השקט הזה בלי כלום.
זה נותן כוח הידיעה הזו שאני מסוגלת להגיע למקום הזה עם עצמי ולהתחבר ושכל התשובות נמצאות בתוכי, רק צריך לדעת איך להקשיב ואיך להביא אותן החוצה.

חזרתי הביתה רגועה, מחוייכת.

דיברתי עם בעלי על הדברים ורעיונות שרצו לי בראש, הוא התחיל קצת עם חוסר האמון שלו בכך שדברים יכולים להסתדר ושחלומות אפשר להגשים וניסה להחזיר אותי חזרה למציאות. אמרתי לו שאני שלמה עם הדברים ושאני לא בלחץ ושאני יודעת מה המצב שלי ושל העסק ושאני יודעת את הדרך להביא את עצמי לצמיחה אישית וכלכלית ושיסמוך עלי.
פתאום כל הקולות האלה שלו לא השפיעו עלי ולא הורידו לי את הבטחון כמו שהוא מצליח לעשות לפעמים.
אני יודעת לאן אני רוצה להגיע, הדרך עדיין לא ברורה מספיק אבל אני יודעת שאני אגיע לשם.

למי שרוצה לקרוא עוד קצת ולקבל השראה, יש לניצה בלוג על שפע . כל פעם כשאני צריכה איזושהי מנת חיזוק, אני נכנסת והדברים מסתדרים.

אתם מוזמנים להתמכר..[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (1)
  1. ניצה יניב מאי 7, 2012

    חלי יקרה,
    תודה על הפרגון!
    המון אנרגיות היו שם באותו הערב,
    ומה שיקרה עכשיו זה באמת הכיוון הברור יותר שיצטייר לך.
    ריגשת אותי בתגובתך, ואני מחכה לך בקורס 🙂
    בהצלחה,
    ניצה

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *