מכונת קפה מקצועית – המדריך למתחילים

2

מכונת קפה מקצועית

אוהבי קפה רבים נשבו בקסמיהן של מכונות הקפה, השולפות בזו אחר זו כוסות קפה חם ומהביל בעלי ארומה חזקה הנישאת למרחק רב לשמחתם הרבה.

טעמו של הקפה המשובח

זה התחיל בבית, המשיך במשרד וכעת כמעט בכל מקום המכבד את עצמו אפשר לשתות כוס קפה איכותי וטעים מאד. הקפסולות מעניקות חוויה ייחודית של קפה טהור בשלל תערובות היוצרות טעמים משובחים. ברבות הזמן, רוב אוהבי הקפה מתבייתים על קפסולה אחת או בוחרים מגוון קטן של קפסולות שהן אלה האהובות עליהם במיוחד.

שתיית קפה בכל מקום הופכת לטקס, מישהו מחליט לעשות קפה ואם יש כאלה שמעוניינים גם כן בכוס קפה, זה הזמן וזה המקום, גם הם נהנים ממשלוח הקפה ההופך לפולחן מענג במיוחד.

 

מכונת קפה קומפקטית

עם העלייה בדרישה לקפה הכול כך מוצלח, נוצר צורך לייצר גם מכונת קפה מקצועית יותר בעלת שני ראשי קפה. המטרה היא להכין במקביל שתי כוסות קפה וכך לחסוך זמן יקר הן בבית והן במשרד. כך גם אנשים אחרים יוכלו להכין עבורם קפה והם לא יצטרכו להמתין בתור עד שהמכונה תהיה פנויה.

המכונה החדישה היא בעלת מסוגלות גבוהה לספק תצרוכת גבוהה של קפה לאורך זמן באמצעות שני ראשי הקפה. כל סוגי קפסולות הקפה בתערובת השונות עבורה, מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית המעניקה חווית משתמש יוצאת דופן לכל אוהבי הקפה.

מכונת קפה מקצועית מיועדת בעיקר למקומות שיש בהם קהלים או אורחים רבים:

  • בתי מלון המציבים את המכונות הללו בחדרי האוכל הגדולים ובלובי לנוחותם של האורחים הנהנים מכוס קפה במהלך הארוחה, או בעיקר בתום הארוחה.
  • משרדים גדולים רוכשים את המכשירים כדי להעניק לעובדיהם איכות חיים בהפסקות במהלך יום העבודה. כך הם נהנים ללגום קפה במשרד כמו בבית.
  • מסעדות רוכשות את המכשיר כדי להעניק ללקוחות חווית קפה כדי להנעים את השהייה במסעדה וליהנות מקפה טוב בסיומה של ארוחה דשנה.
  • חברות תעופה הרוכשות את המכונות עבור מטוסיה. הנוסעים ייהנו מקפה משובח במהלך הטיסה, במיוחד לאחר חלוקת הארוחות.

תהליך הייצור של המכונה הקפה מקצועית והקומפקטית נעשה תוך תכנון קפדני של בקרת אנרגיה והתוצאה היא מכשיר יעיל מאד על טהרת החיסכון האנרגטי .

לנוחות קהל המשתמשים בקפסולות, המפעל מייצר עבור מכונות הקפה הגדולות, קפסולות בטעמים זהים אך גודלם קטן יותר, החומר בהם דחוס וזאת כדי להקל על נושא אחסון הקפסולות. החשיבה היא שכל עסק הרוכש מכונה גדולה יהיה זקוק לכמות גדולה מאד של קפסולות המצריכות מקום אחסון ענק שלא תמיד קיים.

תרבות צריכת הקפה

הקפה הפך כבר מזמן לתרבות צריכת הקפה שעל פיה כל אדם האוהב או המכור לקפה בוחר את הטעמים האהובים עליו מתוך ההיצע הגדול של הקפסולות. נמשיך ליהנות קפה טוב אך הפעם באמצעות המכונות הגדולות והחדשניות.

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *