מחר צעדת מחאת העגלות- רוחות של שינוי..

2

מחר בשעה 17:30 יצאו ממספר מוקדים בערים גדולות ברחבי הארץ צעדות מחאה בהשתתפות אמהות, הורים, ילדים, סבים וסבתות, סטודנטים ועוד אלפי אנשים שאכפת להם מהעתיד של המדינה שלנו.

זה מרגש אותי כל כך לראות את כל ההיענות המדהימה הזו של האנשים. קבוצת האמהות שליאת ורדי בר, חברה טובה שלי הקימה בפייסבוק לפני פחות משבוע כבר מכילה למעלה מ6000 חברים ומדי שעה עוד ועוד אנשים מצטרפים לקבוצת המחאה ולמאבק.

זה התחיל לפני שבוע כשאני וליאת דיברנו על לעשות שינוי בתרבות הצריכה של האנשים, להעלות את הדברים למודעות של האנשים, להפסיק לקנות כל מה שמוכרים לנו ואיכשהו זה צמח והפך למשהו ענק שממשיך לגדול בכל רגע.  איכשהו מצאתי את עצמי במרכז העניינים, עוזרת לארגן את הדברים בתוך כל הטירוף האישי שלי ופתאום שום דבר לא חשוב, רק הצעדות האלה, שיצליחו. כל היום טלפונים ומיילים מאנשים שאכפת להם ורוצים לתרום ולעזור וזה מחמם את הלב.

זו הפכה להיות המטרה של כולנו. פתאום אני מגלה שאנחנו לא היחידים שקורסים , שיש עוד המון הורים כמונו, במעמד הביניים, עם עבודה מסודרת ומכניסה, שעדיין מתקשים לגמור את החודש כי מצד אחד אוכלים לנו מיסים ומצד שני גונבים אותנו עם מחירים מופקעים ללא פיקוח במוצרי הצריכה הבסיסיים, בחינוך של ילדינו, בדלק, באוטובוסים ובכל מקום שרק אפשר. ואנחנו לא מצליחים להבין איך ההוצאות שלנו גדלו בעשרות אחוזים בשנים האחרונות. ואתה מנסה לצמצם בקניות, לחסוך כמה שאפשר, אבל עדיין.

ובתוך כל הטירוף הזה התחלתי להרגיש היום את שני הקטנטנים שלי בבטן, קצת דימומים הכניסו אותי לסטרס וגרמו לי לעזוב אחה”צ את הכל לשעתיים, לרוץ לרופא בלחץ, לראות אותם משתוללים ושוחים להם בכיף באולטראסאונד , להרגע ולחזור לפרופורציות ולמציאות. שאני צריכה להרגע ולהוריד הילוך.

מחר אני אגיע לצעדה בראשון לציון, אני מהמארגנים של הצעדה ולא יכולה להרשות לעצמי לפספס. אז נגיע, נשב כמה שאפשר, נלך לאט בלי להתאמץ.

חשוב שכל אחד שקצת אכפת לו מהעתיד שלו יבוא.

הלוואי ומחר אני אכתוב פוסט שהיו כמה מאות או אלפי אנשים, החדשות תומכות בנו במאבק, מחר הולכים לדבר על זה בכל מקום אפשרי ואנחנו כל כך רוצים שזה יהיה מספיק גדול וחזק כדי שישימו לב אלינו ויבינו שנמאס לנו ושכבר לא נשתוק יותר.

אז אם אתם קוראים את זה, תעשו מאמץ ותבואו!

חלי