מותג ההנעלה גלי משיק: קולקציית קיץ 2017 לילדים ופעוטות/ ליהי

m

כילידת שנות ה- 80 השלט של גלי לא ספק היה חלק מנוף ילדותי, אני עדיין זוכרת את חווית הקנייה של הנעליים הורודות שחשקתי בהן בחנות ענקית, צבעונית המאובזרת במגוון רחב של נעליים.
מותג ההנעלה גלי, אשר הוקם בשנת 1975, מזוהה כמותג ישראלי איכותי בתחום נעלי הילדים, המקפיד על ערכים של איכות, חדשנות טכנולוגית ועיצוב עדכני.
קולקציית קיץ 2017 של גלי לילדים, אופנתית וחדשנית מתמיד ומשלבת סגנונות וצבעוניות קיצית  תוך שמירה על איכויות המותג. הקולקציה מציעה נעליים במגוון סגנונות לבנים ולבנות וכוללת גם נעלי צעד ראשון לתינוקות.
בקרוב בתי הגדולה תחגוג 4 אביבים ועוללי הקטן בן שנה וחודשיים, כך שלא ספק יש לי שני צרכנים פוטנציאליים לקולקצית הקיץ החדשה של גלי.
אירוע ההשקה של הקולקציה נערך בבוקר שטוף שמש ב- &high, אולם אירועים אורבני בתל אביב אשר סיפק רקע מקסים לתצוגה שהתכתב באופן מושלם עם המותג.

 
 
לפני כחודש וחצי בני הקטן החל לצעוד את צעדיו הברווזיים הראשונים בעולמנו, וגם בימים אלו עדיין מדדה לו עם ידיו מונפות באוויר.
כאמא לילד שני, הפעם לא עטתי מיד על חנויות הנעליים ולא מיהרתי לרכוש את נעלי צעד ראשון.
נתתי לקטן את הזמן איפשרתי לו לצעוד בגינות מעופשות בגרביים (שלרוב סיימו בפח ולא בכביסה), נתתי דרור לכף רגלו הקטנה על מנת שתחווה את הסביבה, תחוש כל אבן ומכשול, עד שתתרגל ותתייצב לה כי יש לה תפקיד חשוב עד מאד…
עליה לשאת בבטחה את הנסיך השוקל 9 ק”ג של אושר, לכל מקום אשר יחפוץ בו.
לצורך משימה לא פשוטה שכזו, איתרתי את קולקציית פצפוני גלי, קולקציה ייחודית של נעלי צעד ראשון ושני לתינוקות במידות 19-26,
אשר מתמחה בתינוקות שרק התחילו ללכת ותינוקות שכבר הולכים הליכה יציבה. הקולקציה מאופיינת בעיצובים קלילים, צבעוניים ואופנתיים שיתנו מענה לטעמה של כל אימא.
כל הדגמים עשויים עור נובוק רך וביניהם ניתן למצוא סנדלים המספקים תמיכה והגנה על הקרסול, אך יחד עם זאת משאירים אותו חופשי ובכך מאפשרים התפתחות תקינה. המבנה האנטומי של הדגמים אוחז את כף הרגל ומגן עליה.
הנעלים בקבוצה זו, מצוידות בבטנות עור ורפידות רכות למניעת זיעה, הסוליות קלות וגמישות במיוחד ומונעות שחיקה והחלקה.
אחרי מבט מקרוב במגוון הנעלים והסנדלים איתרתי עבור בני שתי רכישות עתידיות:
 

        האחת –זוג סנדלי צעד ראשון של מותג Hush Puppies האיכותי, אשר הוצגו בפינת הפעוטות לצד קישוטי קיץ צבעוניים.
        

                                                          השניה– זוג נעלי גלי סגורות בצבעי כחול וצהוב זוהר.
 
לבתי הבכורה, הפאשניסטה הראשית בבית, זו שלא יוצאת בלי קשת וצמיד תואם, אין זו בעיה למצוא בקולקציית הבנות של גלי נעליים וסנדלים שישביעו את רצונה מבחינת העיצוב והן את רצוני מבחינת האיכות.
קולקצית הבנות מתאפיינת בטרנדים כמו של הגדולים אך מותאמת במיוחד לרגלי הילדות ,כל הדגמים עברו התאמה ובדיקה של התאמה לכף רגל של ילדה , נבדקה אחיזה ויציבה נכונה.      
ישנו מגוון רחב של אפשרויות ביניהן:

סניקרס עם הדפסי הנסיכות התורניות ביניהן אנה ואלזה המיתולוגיות.
 

נעלי סניקרס ג’ינס מעוטרות בפאטצ’ים מגניבים
 
וגולת הכותרת מבחינתי נעלים אופנתיות של המותג Dockers, המותג ששם במרכז את הנוחות ושומר תמיד על קו ספורטיבי ואלגנטי שלא מתפשר על חווית הליכה.
 
 
בנוסף ישנה קולקציית הבנים של גלי, המקבלת השראה מעולם הספורט והטיולים ולצד זה מהעיר והאורבניות.
הקולקצייה מגיעה במידות 22-41 וניתן למצוא בה קבוצות שונות:
 
קבוצת ה- Sport 
ההשראה לקבוצה זו שאובה מעולם הספורט וכוללת מגוון נעלי ספורט של מותגים מגוונים, ביניהם: יומברו, דאנלופ, שלזינגר, אטלטיקס, אל איי גיר, נעלי ספורט בעיטורי דמויות דיסני ועוד. הקבוצה מציעה גם מגוון רחב של נעלי קט רגל.

נעלי גלי ילדים מידות 28-35 מחיר 179.90 שח                                                                                                                                              צילום: ירון וינברג
 
קבוצת ה-City  
הכלאה בין נעל ספורט אורבאנית לבין סנדל מאוורר, היוצרת סנדלים ספורטיביים מאווררים במראה אופנתי ושיקי, לצד נוחות ואווריריות .
בקבוצה דגמים המשלבים סוליות פולאוריטן ספורטיביות, עם רפידות מרופדות לגמישות מלאה, בשלל דגמים המתאימים לכל מבנה כף רגל . הקבוצה מתאפיינת בצבעוניות ססגונית ובשילובי דפוסים וגימיקים צבעוניים.

נעלי גלי ילדים מידות 24-30 מחיר 149.90 שח                                     צילום: ירון ויינברג

 
קבוצת ה-BASIC
הסנדל האולטימטיבי לגן ולבית הספר! קבוצה הכוללת מגוון סנדלים איכותיים בעלי  סוליית פוליאוריטן, העמידות מאוד בפני שחיקה ומאופיינות בגמישות.  גפות סנדל קיציות, מאווררות בשלל עיצובים בצבעי קיץ של כחול, ירוק, אפור משלוב עם צהוב ועוד וכן דגמים עם שילובי סרטים צבעוניים.
סנדלי גלי מידות 29-35 מחיר 199.90 שח                                     צילום ירון ויינברג

 
Fashion Snickers
סניקרס אופנתיות עם שרוכים וסוליות לבנות, במראה המתחקה אחר עולם המבוגרים. מתאימות מאוד לשילוב עם לבוש ספורטיבי למראה ספורטיבי לא מחייב, או עם בגדים מהודרים למראה חגיגי.
נעלי גלי ילדים מידות 30-39 מחיר 179.90 שח                                   צילום ירון וינברג

 
 
טווח מחירים:
סנדלים-   149.90- 199.90 ₪
נעלי בובה – 79.90 ₪
נעלי ספורט – 159.90 ₪ – 179.90 ₪
סניקרס-  79.90 ₪
 
להשיג ברשת גלי ברחבי הארץ