מה קונים ללידה ראשונה?

b

לידה ראשונה היא עניין גדול מאוד והכל סביבה חדש ושונה – ההריון עצמו, הלידה, וכמובן ההגעה הביתה עם תינוק בן יומו שמשנה לחלוטין את אורח החיים ואת מה שהזוג היה רגיל אליו. 

אם אתם מחפשים מתנה ללידה ראשונה, יש הרבה כיוונים שונים שניתן לצעוד בהם – מתנה שתעזור לזוג להתאקלם, מתנה לאמא, מתנה בלתי נשכחת לתינוק ועוד. איגדנו לכם כמה רעיונות נהדרים שיעזרו לכם לפתוח את הראש: 

לידה ראשונה היא כאמור חוויה מיוחדת, שונה וגם מפחידה, והיא מביאה איתה שינויים עצומים באורח החיים המוכר. לכן, מתנה ללידה יכולה בהחלט להיות קורס להורים חדשים – קורס לאחר לידה ראשונה, שמוביל את ההורים הטריים צעד אחר צעד, מכיר להם את המצבים השונים ומקנה להם כלים חשובים. מתנה ללידה ראשונה נוספת בסגנון יכולה להיות ייעוץ שינה, שיעזור להורים הטריים להרגיל את התינוק לשינה בריאה.קורס להורים חדשים

חבילת צילום לניובורן

חבילת צילום היא מתנה ללידה מהאהובות והמתוקות ביותר שאפשר למצוא היום. חבילת צילום לניובורן כוללת צילומים מתוקים וחד-פעמיים בימיו הראשונים של התינוק ובתפאורה מיוחדת, ומעניקה צילומים בלתי נשכחים שילוו את התינוק שיגדל ואת ההורים הטריים לכל החיים.

מגש סושי

סושי הפך לחלומה של כל אישה בהריון, בעיקר כיוון וקשה למצוא סושיות הכוללות פס ייחודי לנשים בהריון. לכן, כל יולדת טרייה רוצה דבר אחד עיקרי אחרי הלידה – סושי. תוכלו להעניק מתנה ללידה שהיא מגש סושי מפנק, גדול וצבעוני ישירות לבית החולים או לבית. לחילופין, תוכלו לבחור בכל מזון אחר – מגש פירות צבעוני ומתוק, או מזון ביתי מוכן שיולדות רבות זקוקות לו מאוד בשבועות שאחרי הלידה. 

עיסוי מפנק

אחרי לידה (ובטח אחרי לידה ראשונה) הגוף עובר סוג של טלטלה, וגם הנפש חוותה שעות לא פשוטות – לטוב ולרע. יחד עם השינויים המסיביים באורח החיים, אחת המתנות הכי טובות שאפשר לתת לאמא חדשה היא דווקא את ההזדמנות להתנתק לזמן קצרצר ולהרגיע את הגוף והנפש. אחת הדרכים לעשות את זה היא באמצעות עיסוי מפנק שיעזור לה להירגע ולצבור כוחות לקראת התקופה המאתגרת של חופשת הלידה הראשונה. 

האפשרות לבחור בעצמה את המתנה שלה

לצד כל המתנות הנהדרות שהצגנו, ישנן נשים שאוהבות לבחור בעצמן. מתנה ללידה לנשים כאלו יכולה להיות האופציה לבחור מתוך מגוון ענק של מתנות הקשורות ללידה, תינוק חדש ואמהות – רכישה מתוך מגוון חנויות של תינוקות (כמו שילב וסופר פארם), חנויות ריהוט לחדרי ילדים, בובות, דובונים וצעצועים. כך היא תוכל לבחור את המתנה המתאימה לה ביותר.

כל הרעיונות למתנה ללידה ראשונה

כשאתם מחפשים לקנות מתנה ללידה ראשונה, חשבו על האמא, מה היא אוהבת ומה יכול לדבר אליה בצורה הטובה ביותר ולעזור לה לעבור את הימים הראשונים. כך תוכלו לקלוע בול לטעם שלה ולרצונות שלה, וגם לעזור לה להתאקלם לתקופה החדשה והמרגשת ולטייטל החדש – “אמא”!

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *