מדריך להכנת שלט יום הולדת ביתי

2

logo_hebמכינים בבית שלט יום הולדת

רוצים ערך מוסף להפעלת יום ההולדת? סבתא זמירה מפורטל התוכן המקצועי להורים “את זה” (כל מה שהורים צריכים) מציעה להכין שלט יום הולדת שייפתח כמו אקורדיון במהלך חגיגת יום ההולדת ויפתיע את הילד החוגג ואת הילדים המשתתפים. ויש גם פורמט להכנת שלט מוכן עם הכיתוב: “יום הולדת שמח”

 קרדיט כתב: מערכת פורטל “את זה”

צילומים: מערכת פורטל “את זה”

 

בין אם אתם חוגגים יום הולדת בבית בעצמכם, בחצר או בגינה או באמצעות מפעיל חיצוני או חברה מקצועית, אתם יכולים להוסיף ערך מוסף לחגיגה –

שדרגו את חגיגת יום ההולדת של הילדים באמצעות קישוט מקסים שהילדים מכינים בקלות – שלט יום הולדת שמתאים לתלייה בבית, בגן, בכיתה או במקום אחר או לפתיחה על ידי שני ילדים באירוע עצמו.

זמירה צמח מפורטל “את זה”, מציעה לגזור כל אות מהכיתוב “יום הולדת שמח”, להדביק על מלבן בריסטול ולחבר את המלבנים בצורת אקורדיון. פתיחת האקורדיון חושפת שלט מקסים של יום הולדת שהוכן על ידי הילדים האחרים בגן או על ידי האחים של האח החוגג. לחילופין אפשר להכין את שלט יום ההולדת עם הילד החוגג כחלק מן ההכנות לחגיגה ולהפתיע את הילדים המשתתפים במסיבת יום ההולדת.

להורדת הפורמט המוכן לשלט יום ההולדת –

קובץ שלט יום הולדת להורדה (2 עמודי A4)

 מאי 2009 065

לצפייה בחומרים ובאופן ההכנה בהרחבה –

שלט יום הולדת של סבתא זמירה

 

עוד רעיונות לימי הולדת

 

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

שלט יום הולדת
שלט יום הולדת
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]