לקראת פורים: מדריך להכנת חצאית טוטו TUTU בלי תפירה – תחפושת נסיכה לתינוקת

2

 

מיה ונוגה עם חצאיות הטוטו שלהן

פורים אוטוטו כאן, ואמנם נוגה ומיה עוד לא בנות חודשיים, אבל אני עדיין בהתלהבות מכל הקטע הזה של בנות, זה ממש כמו לשחק בבובות מבחינת ההלבשה וכיף גדול!
שלא תבינו לא נכון, גם בנים זה כיף ואני מטורפת על הבחורציק שלי, אבל בנות אפשר להלביש בדברים ורודים ומתוקים, רק מי שיש לה בנות תבין למה אני מתכוונת..
אז ליובלי הצטיידנו מראש בשתי תחפושות שהזמנתי מהאינטרנט מאתר שנקראdeal extreme , אתר סיני שאפשר להזמין שם כל מיני גאדגטים ובובות ומוצרים שונים, בעיקר לפלאפון בעשירית מחיר ממה שמוכרים בארץ. אמנם לוקח לזה שבועיים שלושה להגיע בדואר אבל זה שווה ומשתלם. הזמנתי ליובל תחפושת של ספיידרמן ותחפושת של סופרמן. כל אחת עלתה לי 6 דולר. כן, 6 דולר, 20 שח בערך והן ממש יפות ויושבות בול, המידות הולכות לפי הגובה. הילד בעננים כי הוא עכשיו חזק בקטע של גיבורי על.

חיפשתי בארץ תחפושות לבנות אבל לא מייצרים תחפושת למשקל 3-4 קילו ובינינו רק אמהות שרוטות כמוני יחפשו תינוקות קטנים כל כך, ובכל זאת נתקלתי בתמונה של תינוקת בחצאית טוטו באחד האתרים בחול והחלטתי שכזה אני רוצה.
רק שנזכרתי לפני שבוע שזה קצת מאוחר מדי להזמין מחול וחצאיות כאלה מתוקות עולות בין 10-40 דולר.
יש לי חברה שתופרת ושאלתי אותה אם יצא לה להכין לי אבל היא אמא בעצמה וכבר סונגרה לטובת האחיינים שלה ואז נזכרתי שגם לחמותי יש מכונת תפירה. אז חיפשתי באינטרנט מדריך להכנה והגעתי למספר בלוגים של אמהות (באנגלית) שמסבירים איך להכין חצאית טוטו בקלות ובפשטות באמצעות קשירה של רצועות בד טול האחת ליד השניה.
זה נשמע לא הגיוני והתמונות הראו חצאיות מהממות אז החלטתי ללכת על זה. מקסימום לא ילך.

קניתי בד טול, כ-5 מטר, מטר לבן, 2 מטר ורוד ו2 מטר סגול מחנות בדים (עולם הבדים בראשון לציון) במחיר של 10 שח למטר לטול הרגיל שהוא עבה. את הלבן בהמלצת חברה קניתי טול רך שעולה 30 שח למטר אבל זה לא חובה. לדעתי זה יוצר מראה מיוחד עם המרקמים השונים. בדיעבד אפשר היה להסתדר עם מטר מכל צבע, זה מספיק לחצאית באורך של 20 סמ וגם עד גיל 4-5 זה יכול להתאים.
קניתי מחנות של הכל בדולר 2 סרטי ראש לבנים חלקים, 2 סרטי ראש רחבים עם פרחים בגווני ורוד, שרשרת של פרחים לבנים מפלסטיק ו2 גומיות עם פפיון ורוד וסגול. הכל עלה 20 שח בערך.

ועכשיו, לעבודה!

אפשר לתפור את החצאית עם מכונת תפירה בשביל לשדרג אותה למראה מקצועי יותר או להכין בלי תפירה. לחצו כאן למידע והמלצות על מכונות תפירה – Sewing Machines


הוראות הכנה לחצאית טוטו
גזרתי את בדי הטול לרצועות באורך של כ50 סמ ורוחב של 8-10 סמ. לא צריך להיות מדויקים על המילימטר וגם אם יוצא עקום זה לא נורא כי מהדקים את הרצועות בצפיפות אחכ.

לוקחים את סרט הראש ושמים אותו סביב משהו בקוטר שקטן בכמה סנטימטרים מהקוטר של הבטן של הילדה. אני השתמשתי בקופסת מטרנה שהיתה לי בבית.
אפשר גם לקחת סרט עבה ולעבוד איתו, אני מצאתי את הרצועה האלסטית נוחה והיא גם התארכה אחכ.

כורכים את הסרט מסביב לחפץ עגול\\מרובע ומבצעים את הקשירות

אחרי שגזרתי את הרצועות, לקחתי לכל חצאית צבע אחר- אחת בסגול והשניה בורוד.
לוקחים רצועה צבעונית ורצועה לבנה, מכווצים אותן יחד ועושים קשר לולאה סביב הסרט שנמצא על הקופסה ומהדקים. לאחר מכן חוזרים על העניין עם כ-30 רצועות כאלה. חשוב להדק אך לא להצמיד את הקשרים יותר מדי. בתום התהליך אחרי שיש לכם קשרים רצופים שמספיקים להיקף הבטן של הילדה מתחת לפופיק, עוברים שוב על כל הקשרים ומהדקים, השכבות יוצרות מראה תפוח.

אפשר אחכ ליישר את הקצוות למרות שזה חמוד לדעתי שזה לא סימטרי.
את הפרחים הלבנים מהבד אפשר להדביק באקראי עם דבק פלסטי או לחילופין לתפור.
הוספתי פפיון עם גומיה שליפפתי מסביב לסרט וכשאלביש להן את זה אגזור את היתרה של הסרט ואקשור להן.

החלק של הקשירות הסתיים, נותרה פיסת סרט שתשמש לקשירה של החצאית

שמים את החצאית יחד עם בגד גוף לבן או ורוד וגרביונים..

כאן בתמונה הבנות סתם עם בגד גוף רגיל ורגלית רק בשביל המדידה אבל כשהן יהיו עם התחפושת במלואה זה יהיה מהמם.
סתם בשביל התמונות ואם לא יהיה גשום השנה אז גם נצא איתן לטייל.

בהצלחה!

 

החצאיות לאחר הוספת הפפיונים והפרחים

 

 

הנסיכה מיה

 

הנסיכה נוגה

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (2)
  1. חן מרץ 1, 2012

    אין כמו להכין לבד גם יחודי ומהנה בעיקר

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) מרץ 1, 2012

    רעיון מדהים והבובות מדהימות עוד יותר!

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *