לקראת גרידה , ההריון שלא רוצה להסתיים..

2

כן, לצערי ההריון שלי נתקע חזק בגוף ולא מעוניין להתפנות.

דיברתי עם הרחם, לקחתי עוד סיבוב של כדורי ציטוטק שחוץ מלקרוע לי את המעיים ,שלשולים כבדים וצירים שלא גרמו בסוף לכלום, נכון לעכשיו, טכנית, אני עדיין בהריון.

אמנם הבטן שלי די השתטחה וחלק ניכר מהנפיחות ירד.

יש לי כמו מחזור חלש שעושה טובה שהוא יוצא לאט ובקצב שלו, אבל השק הריון ללא ספק עדיין שם.

השלמתי עם זה שזה נגמר.

ציפיתי שהכדורים יסיימו את הסיפור בנגלה הזו אך לצערי זה לא קרה ואפילו היה פחות דימום מהסיבוב הקודם, אז כנראה שבתחילת השבוע אלך לעשות גרידה ונגמור עם הסיפור הזה.

יש לי את האירוע הכנה ללידה ביום שישי הקרוב, ואני אצטרך להתרוצץ במשך כמה שעות על הרגליים ואין מצב שאני עושה את זה דקה וחצי אחרי ניתוח, אז נעבור את הסופשבוע בצורה רגועה ואח”כ נתחיל שבוע חדש.

העבודה תחכה.

אתמול דיברתי עם יעל יבין, המאמנת שלי לשעבר, עדכנתי אותה בהרבה חדשות עסקיות טובות על דברים שנפתחים בפני בצורה מדהימה, וגם בנושא ההריון הזה.

היא אמרה לי ואני מסכימה איתה שהכל בחיים זה שיעורים. שהכל קורה מסיבה כלשהי וצריך ללמוד ולהפיק את המיטב מכל דבר.

כשאני מסתכלת אחורה ההריון הזה גרם לי להוריד הילוך בחיים ובעבודה. למדתי שלא קורה כלום אם אני לא עובדת 12-14 שעות ביום ובזכות ההריון והעייפות התחלתי להרשות לעצמי לשבת ולראות טלויזיה בערבים ולנוח קצת יותר.

זה חיבר אותי למקום פנימי ועברתי תהליך של ללמוד לשחרר , להרפות, ולהרשות לעצמי לאבד שליטה כי אי אפשר לשלוט בהכל, במיוחד לא בגוף שלנו ובמיוחד לא במשהו שהוא לא שלנו. הוא של הבורא, והוא יחליט אם הנשמה הזו צריכה לחיות או למות.

אבל זה עשה טוב.

עברתי קצת משבר עם בעלי שגם למד שיעור ברגישות ובתמיכה.

למדתי לבקש עזרה.

למדתי שהכל לטובה ושזה בסדר ושתכלס אין לי שום סיבה להלחץ, אני רק בת 29, עדיין צעירה מספיק בשביל להתחיל הכל מחדש.

נזכרתי שיש לי ילד מתוק ומדהים שהרעיף עלי כל כך הרבה אהבה בחודש האחרון ונצמד, אני די בטוחה שהוא מרגיש אותי, אבל הוא הנחמה הכי טובה שיכולה להיות. חיבוק חזק ממנו כשאני אוספת אותו מהגן או על הבוקר, זה הדבר הכי ממלא שיש.

קצת מבאס שהסיפור הזה לא נגמר לבד ובאופן טבעי ושכן אצטרך בסופו של דבר להגיע לפעולה כירורגית אבל גם מזה לומדים. אני מקוה שהכל יעבור בלי יותר מדי סיבוכים ונתחיל לעבוד על הסיבוב הבא בקרוב.

מה שטוב זה שאני באמת בסדר מבחינת מצב רוח, חיובית מאוד, מתרגשת לקראת האירוע ביום שישי, הפעם התארגנתי על כל הדברים מראש וסגרתי את כל הפינות כך שרק נשאר לי להגיע לאירוע , לארגן קצת בבוקר ולהנות מזה כמו שאני נהנית תמיד..