לורה סוויסרה – חדרי תינוקות מעוצבים – עיצוב חדר לתינוק – המדריך

2

את מותג הטקסטיל ומוצרי התינוקות המוביל – “לורה סוויסרה” פגשתי לראשונה לפני 9 שנים, כשהייתי בעיצומן של הקניות לקראת הלידה של יובל, הבכור שלי.

כמו כל הריונית ממוצעת גם אני הסתובבתי בהמון חנויות למוצרי תינוקות , בדקנו חדרים לתינוקות, חדרי תינוקות מעוצבים, וכמו כל הריונית גם לי היתה את הפנטזיה הזו בראש של איך החדר של התינוק שלי יראה ויהיה מעוצב.

אז נכון שהפנטזיה הראשונית של חדר לתינוק כללה משהו שונה לגמרי ממה שיצא בפועל, אבל היה לו חדר משגע.

 

חדר תינוקות מעוצב מהחלומות - לורה סוויסרה
חדר תינוקות מעוצב מהחלומות – לורה סוויסרה

הייתי באותה התקופה אחרי 5 חודשים של שמירת הריון וטיפסתי על הקירות וככל שמועד הלידה התקרב, יצר הקינון הכה בי בכל הכח. אני לא אשכח לעולם את המבט המופתע של הגרוש שלי כשהוא בא וראה שעשיתי שבלונות של חיות על הקירות  (שאגב יצאו יפה) ולא הבין מה קורה עם האישה שלו ועם החדר היפה שרק יום קודם לכן סיים לצבוע במקצועיות והקפדה רבה.

אני זוכרת שבכל חנות תינוקות שהגענו אליה, היתה תצוגה של חדרי תינוקות מעוצבים עם סט תואם של מצעים, מזרן לשידת החתלה, וילון לחדר תינוקות, שק חיתולים, וולן למיטה, ועוד אקססוריז והכל בעיצוב תואם. בכל מקום שהסתכלתי ובדקתי התנוסס שם אחד על המצעים – “לורה סוויסרה“.

היה לי ברור שהבן שלי הולך לקבל כזה סט מעוצב וקנינו לקראת הלידה סט מצעים מלא לתינוק שכלל: מגן ראש, שמיכת פוך, סדין למיטת תינוק, והוספתי גם וולן למיטה, שק חיתולים ומזרן לשידת החתלה. בחרתי לו סט של צב בגווני צהוב- תכלת- ירוק. די הפריע לי שבכל מקום היו חדרים בגווני כחול ולבן ורציתי לגוון. אז בחרתי בצבע לחדר תינוק בגווני פסטל בהירים של תכלת וצהוב בננה שהשתלבו יפה מאוד עם המצעים והסט שבחרתי.

 

חדר תינוקות עם מצעים מעוצבים של לורה סוויסרה
חדר תינוקות עם מצעים מעוצבים של לורה סוויסרה

די מהר הבנתי את העניין – אין צורך להשקיע במיטת תינוק מעוצבת ויקרה או לקנות שידת החתלה מעוצבת כשאפשר פשוט “לקשט” ולעצב את החדר כרצונכם עם המצעים.

בינינו, כשיש מגן ראש למיטת תינוק עם איורים מתוקים, אף אחד לא באמת מסתכל על העיצוב של המיטה.
במקרה של יובל שהוא הבכור שלי – הבנתי את הפרינציפ וקנינו לו מיטת תינוק פשוטה של רהיטי שניר בצבע תכלת שעלתה אז בסביבות 500 ש”ח וקנינו שידת החתלה גדולה ורחבה מתצוגה בצבע תכלת שעלתה לנו 1000 ש”ח במקום 2,000 ש”ח. את היתרה ניצלנו לרכישת ציוד לתינוק.

עם התאומות שהגיעו 4 וחצי שנים אחרי כן, כבר השתמשתי במיטה שלו והשאלתי עוד מיטה מחברה.
הן היו בעריסה ששכרנו עד גיל 5 חודשים. בגיל שנה וחודשיים נוגה הראתה לנו שהיא יודעת לטפס יפה מאוד ולצאת ממיטת התינוק  (למזלנו למיטה של אחותה), ותוך יום כבר החלפנו להן את המיטות למיטות שהן מיטות מעבר לתינוק. לא רציתי לקחת את הסיכון שהיא תטפס ותיפול על הרצפה.

אבל גם כשהן נולדו, קיבלנו במתנה מצעים של לורה סוויסרה בגווני ורוד ומדי פעם השתמשנו גם במצעים של יובל שעדיין היו במצב מצוין אחרי עשרות כביסות לאורך השנים.

כאמא לשלושה ילדים יצא לי לרכוש לילדים שלי לא מעט מצעים וגם אם חסכתם 100 או 50 ש”ח על סט מצעים לתינוק, דעו לכם שבמרבית המקרים, אם זה לא מצעים של מותג איכותי, רוב הסיכויים שאחרי כמה חודשים וכביסות המצעים לא יהיו אותו הדבר ואפילו ברמה של הגומי בסדין של המיטת תינוק – שגם אחרי 5 שנים, עדיין נשאר במצב מעולה!

לכן, כן כדאי להשקיע לפחות בסט אחד מעוצב שהופך את כל חדר הילדים לחויה קסומה וככל שהתינוק מתבגר וגדל, הוא נהנה מהדמויות החמודות שמקשטות לו את החדר ופוגשות אותו בכל מקום.

 

לורה קמפיין

 

עיצוב חדר לתינוק – טיפים

מבחינת פנג שואי מומלץ לבחור בצבעים בהירים על מנת שלא ליצור גירויים חזקים מדי לתינוק ולייצר אוירה נעימה ורגועה בחדר הילדים.

הניסיון שלי לאורך 9 שנים של אמהות עם הרבה חברים שיש להם ילדים, לימד שאי אפשר לדעת מה יהיה עוד שנה, או שנתיים או שלוש.
ואם אתם כבר משקיעים בעיצוב חדר לתינוק, תנסו לעשות אותו יוניסקס לפחות בבסיס, שיתאים גם לבנים וגם לבנות.
יש לי הרבה חברות שאמרו אחרי הילד הראשון שאין מצב שהן נכנסות שוב להריון בשנים הקרובות ופתאום נקלטו שוב אחרי מספר חודשים.
אז יותר נוח “לעבוד” עם חדר תינוקות בגוונים וצבעים ועיצוב שיכול להתאים גם לבנים וגם לבנות – צהוב, כתום, לבן, שמנת, ירוק, סגול..

לדעתי שווה יותר להשקיע באקססוריז שיתנו את הצבע והגוונים ויעצבו את החדר וללכת על קירות בגוונים אחידים.
הרי תמיד אפשר להחליף וילון לחדר תינוקות, מגן ראש למיטה, מזרן לשידת החתלה, שטיח לחדר תינוקות, שק חיתולים, שק כביסה לתינוק ועוד מוצרי תינוקות שנמצאים בחדר ויכולים ליצור אוירה שונה  כמו למשל בחדר הזה של לורה סוויסרה שלמעשה זה אותו חדר, בגווני שמנת שהדבר היחיד ששונה הוא האקססוריז שהלבישו על החדר ויוצרים אוירה שונה לחלוטין :

חדר תינוקות – בנים – כלבלב תכלת 

 

חדר תינוקות בנים
חדר תינוקות בנים כלבלב תכלת לורה סוויסרה

 

חדר תינוקות בנות – צבע ורוד: 

 

חדר תינוקות לורה סוויסרה כלבלב ורוד
חדר תינוקות לורה סוויסרה כלבלב ורוד

 

והנה דוגמא לחדר תינוקות מעוצב שיכול להתאים לבנים או לבנות או במקרה של תאומים – חדר דובי עם רעשן, גם פה הקירות בגווני שמנת:

 

חדר תינוקות יוניסקס
חדר מעוצב לתינוקות יוניסקס

 

אתם מבינים שבעצם לא תצטרכו להתחיל לצבוע קירות אם יגיע ילד נוסף או אם תרצו לשנות את העיצוב אחרי כמה שנים? 

המוצרים של לורה סוויסרה מציעים לכם מכלול שלם של פריטים באותה סדרה מבחינה עיצובית שיוצרים מראה מעוצב, מהודר, הם מלבישים את החדר ויוצרים את כל האווירה.

אפשר כמובן להוסיף גם מדבקות קיר לחדרי תינוקות שבד”כ יעלו ממש מעט. אפשר להזמין מחו”ל במחירים מאוד אטרקטיביים והשילוב של כל הטקסטיל יחד עם ריהוט בצבעים סולידיים יוצר לכם חדר תינוקות מעוצב במחירים יחסית נמוכים כאשר משקיעים בטקסטיל איכותי שגם יחזיק מעמד לאורך מספר שנים וישמש אתכם גם לילד הבא.

כפי שציינתי, עם התאומות השתמשתי גם במזרן ההחתלה לשידה וגם בשמיכה ובמצעים שהיו של אח שלהן. לא ממקום של לחסוך, אלא ממקום של זה טוב עדיין ואיכותי ואחרי שסיימתי להשתמש העברתי לחברה שקיבלה את זה בשמחה ובמצב מצוין.

 

מתנה ליולדת, מתנה לתינוק

המצעים ומגוון המוצרים של לורה סוויסרה יכולים לשמש כמתנה נהדרת לילדת, מתנה שכל יולדת תשמח מאוד לקבל. גם אם היא כבר קנתה סט או שניים של מצעים, מצעים למיטת תינוק זה משהו שהוא תמיד שימושי. במיוחד כשהם גדלים קצת.

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *