להיות אמא ל-3 ילדים

2

אנחנו מתחילים להכנס כאן לשגרה. בלילות מיה ונוגה מנדנדות בתורות ואני ובעלי מטפלים בהן בתורות, או עד שאחד מאיתנו קורס והשני קם להחליף אותו.

אחר כך אני משלימה שעות שינה בבוקר, מה שלפעמים גומר לי חצי מהיום ומבאס אותי כי כשאני קמה רק ב10-11 ואז עוד שעתיים של סבב האכלות ולפעמים שלוש (משתדלת להניק כמה שיותר לפני ההאכלה בבקבוק את שתיהן)  ואז הן הולכות לישון ואני מנסה לדאוג לעצמי למשהו לאכול, מתלבטת אם בשעה 12-1 כדאי לאכול ארוחת בוקר או צהריים .. ואז אני כבר מותשת ורק רוצה קצת זמן בשקט לעצמי כי אני יודעת שתוך שעה וחצי- שעתיים הן יקומו שוב.

הלחץ הזה של השעה וחצי-שעתיים שאני יודעת שיש לי ואני רוצה להספיק כל כך הרבה דברים ולא יודעת מה לעשות קודם. אם לסדר את הבלגן שבבית או במטבח או אולי להתלבש על הכביסות או אולי אפילו לבשל משהו ואולי סתם לרבוץ על הספה ולנוח וקצת להתעדכן באינטרנט במה שקורה בחוץ .. היום פשוט עף לי!

ב4 יובלי חוזר מהגן. בימים האחרונים נהיה מזג אויר יותר נעים אחר הצהריים ואני משתדלת לבלות איתו למטה חצי שעה-שעה עם חברים מהגן גם כדי שיפרוק קצת מרץ ויהנה עד שמיה ונוגה שוב נהיות רעבות וחוזרים הביתה.

 

מיה ונוגה היום בנות 4 שבועות. 4 שבועות של אושר, של חיים חדשים, מאוהבת בהן יותר ויותר מיום ליום.

הן מתחילות להיות ערות ליותר זמן ולהגיב לי, אפילו נוגה התחילה לחייך קצת בקטנה ומיה ממש מדברת עם העיניים. מתוקות כל כך !

 

יובל לוקח חלק בהאכלות

אתמול היינו בטיפת חלב ושתיהן עלו בחצי קילו. מיה שוקלת עכשיו 2500 ונוגה 3170.  פתאום הן מתחילות להיות ברורות יותר ולהתגבש והן גם יותר יציבות כשמחזיקים אותן, במיוחד נוגה שהלחיים שלה זה כמו סופגניות וכשהיא מתעוררת משינה עם הריח המתוק הזה בא לי לאכול אותה בלי הפסקה ומיה עם הפרצוף הקטן והמתוק שלה שמתלוננת בבכי מתפנק ויונקת כמו שדה כשאני מחברת אותה לציצי להנקה.. אני משתדלת לתת להן כמה שיותר זמן איכות בנפרד כי הן זקוקות לזה. כשאני מניקה הן ממש מחבקות אותי עם הידיים, תופסות את השד שלא יברח וזה כיף כשמתחילים להרגיש את החיבור הזה איתן ואת הצורך שלהן בי ובחום ואהבה.

היום יובלי עזר לי והאכיל את נוגה בזמן שהכנתי ארוחת ערב, הושבתי אותו על הספה, שמתי אותה עליו, עם בקבוק, הוא האכיל אותה והיה בעננים ולי היו 2 ידיים פנויות סוף סוף..

זה ממש נחמד שהוא גדל והתבגר ועוזר לי המון. אני משתדלת להפעיל אותו כמה שיותר כדי שירגיש חלק מהעניין ואחריות. הוא מאוד אוהב אותן ובכל הזדמנות מלטף ומנשק ומחבק אותן וממש יפה לראות את זה. אני מחכה שהן כבר ישבו ויזחלו ונראה לי שהוא יהיה סביבן כל הזמן..

ממשיכה להנות מהרגע עם שלושת הילדים שלי..

שלושה ילדים. אני . לא מעכלת.