כינים טיפול – כינים לתינוקות – טיפול בכינים הפעם הראשונה – מסקנות והמלצות

2

כינים.

כינים.

כינים.

איכככככס!!!!

אני לא מאמינה שאני כותבת את הפוסט הזה, אבל כנראה שלפעמים אין בררה וזה חלק מחווית ההתבגרות שלי כהורה. כאמא.

יש כנראה יתרונות בבנים, במיוחד כשיש להם שיער קצר, הדבר המגעיל הזה שנקרא כינים, פחות מגיע אליהם.

 

יצאתי להלחם בכמה כינים
יצאתי להלחם בכמה כינים

עד היום לא זכיתי להנות מחווית הכינים בעוד חברות רבות שלי בכו ושיתפו ואמרתי לעצמי שבטח יש לי עוד כמה שנים טובות עד שהבנות יגיעו לשלב ש..

לא פעם שלחו לי מגוון מוצרים להתנסות וביניהם תכשירים כאלה ואחרים לכינים שהועברו בשמחה רבה לחברות, כדי לא לשים שם את תשומת הלב שלי (וחראם על הכסף).

לפני שבוע וקצת באחד הימים שעשיתי קוקיות לנוגה, שמתי לב שיש לה מלא קשקשים על השיער. זה היה כמו נקודות לבנות כאלה שדבוקות לשיער. מאחר וגם אני סובלת מדי פעם מקשקשים הנחתי שכנראה בזה מדובר. בבוקר לקחתי אותה למטפלת ושאלתי אם יש לה מושג אם זה ביצים של כינים, והיא אמרה שגם לה זה נראה כמו קשקשים. בדקנו את הראש ולא ראינו כינים.

יומיים לאחר מכן שמתי לב שהקשקשים הללו התרבו. הגענו לאמא שלי בדיוק ושאלתי אותה אם זה קשקשים. היא הסתכלה ואמרה לי “מה פתאום, הראש שלה מלא בביצי כינים”.

בשלב הזה התחלחלתי, וביקשתי ממנה שתעזור לי כי אין לי מושג איך אני עומדת בזה.

פתאום קלטתי שהילדה מתגרדת כבר כמה ימים וגם אני. אז אמא שלי התלבשה עליה עם המסרק הסמיך ותוך דקות אחדות הבנו שלנוגה יש מושבת כינים בראש.

העברתי מסרק סמיך גם על השיער שלי, כמה סירוקים ואז יצאה כינה אחת. דפקתי צרחה של אייייכס ואמא שלי צעקה עלי להרגע כדי לא להלחיץ את נוגה שקיבלה יחסית בהבנה את נושא המסרק.

העברתי כמה סירוקים, לשמחתי אצלי לא היו יותר מדי, אבל השארתי את אמא שלי עם הבנות וטסתי לסופרפארם תוך כדי שאני מסמסת לחברות שיש להן בנות בגיל בית ספר ושואלת אותן מה עושים.

המליצו לי על הדרין, על צ’יק צ’אק, על מסרק ASSY2000, ובקיצור כל אחת המליצה על משהו אחר. ואחת מהן המליצה לי לגביי, לעשות פשוט צבע לשיער במשך שעה.

הגעתי למדפים והיה מבחר כל כך גדול של תכשירי כינים שלא ידעתי מה לבחור. העדפתי ללכת על מה שהכי קצר והכי יעיל גם נגד ביצים. לא עניין אותי טבעי לא טבעי, רציתי להשמיד את הטפילים האלה! וכמה שיותר מהר!

אחת החברות שלי אמרה לי שיש את התכשיר הזה והזה אבל הם יקרים. כתבתי לה שבמצב הזה אני אוציא מה שצריך, רק שלא יסתובבו לי חיות על הראש.. בעעעע.

 

אז קניתי תכשיר שנקרא “כינקילר”, השם נשמע קטלני, ואהבתי את העובדה שזה רק 10 דקות על הראש ואמור לקטול גם ביצי כינים וגם כינים.

שמנו את הבנות באמבטיה, השארנו את התכשיר ל-13-14 דקות בערך (שימותו!) , ואז התחלנו בסירוק. הכינים הקטנות בראש של נוגה יצאו מתות אבל הכינים הגדולות שרדו את התופת ונשארו כדי לספר. במשך שעה שלמה סרקנו את נוגה והוצאנו עוד ועוד כינים. למיה כמעט לא היו למזלנו. אחרי שעה שכבר ממש לא יצא כלום שחררנו את הילדה מהאמבטיה וחזרנו הביתה. מאחר ואני היסטרית, העברתי לה שוב מסרק על הראש לפני השינה ומצאתי עוד 2 כינים קטנות, מה שגרם לי להושיב אותה לעוד שעה של סירוק עד שהייתי די בטוחה שלא נשאר כלום.

אחרי שהבנות הלכו לישון נכנסתי למקלחת עם צבע שחור לשיער, ובמשך שעה השארתי את הצבע להרוג כל זכר לכינים.. עד שהשיער ממש היה על סף התייבשות. הוצאתי כמה שאריות של כינים אחר כך עם המסרק הסמיך שלא שרדו תחת החמצן והצבע. הלכתי לישון יחסית רגועה, אבל בטראומה מכל החוויה המזזעזעת שעברתי.

בבוקר העברתי לנוגה שוב מסרק על הראש וגם מרחתי לה קרם סרקל שמכיל רוזמרין וליתר בטחון שמנו לה גם שמן רוזמרין וגם למיה כדי שלא ידבקו במקרה אצל המטפלת.

המצב היה די טוב.

נסעתי לסופשבוע בשאקטי ואיך שהגעתי והתקשרתי לשאול את בעלי מה המצב, הוא אמר שהוא ראה על הראש של נוגה ביצי כינים ושהוא עושה לה אמבטיה. זכרתי שקיבלנו תכשיר בשם צ’יק צ’אק של טבע לפני כמה חודשים באחד ממסעות היח”צ ששולחים אלי דברים, אז הצעתי לו לנסות את החומר. הוא שם לה על הראש והכינים מתו לגמרי אחרי רבע שעה.

כשחזרתי מהשאקטי גיליתי שיש לה עוד קצת שאריות של ביצי כינים שהמסרק הסמיך לא הצליח להוציא (קנינו מסרק עם שיני מתכת וידית פלסטיק שהוציא מצוין את הכינים והביצים מהשיער שלי, אבל מהשיער של נוגה שהוא חלק וממש דק, הוא לא הוציא הכל).

חברה המליצה לי על מסרק כינים בשם ASSY2000.

יצאתי לסופרפארם שוב, ומצאתי את המסרק הזה שנראה אימתני עם שיניים צפופות ממתכת שיש לו גם חריצים שאמורים ללכוד את הכינים וביצי הכינים. האמת, מסרק תותח! לא משאיר צ’אנס לא לכינים ולא לביצים!

אז מאז אני ונוגה כל יום עוברות סירוק. בינתיים לא מצאנו כינים חיות או ביצים, ואני מקווה מאוד שהסאגה הזו מאחורינו.

אני ממשיכה כרגע בטיפול מונע של שמן רוזמרין מאחורי האוזניים וסרקל ובמידה ונראה שהתופעה ממשיכה נבדוק מאיפה זה מגיע ונמגר את התופעה.

רק המחשבה שמשהו מתהלך לי על הראש מזעזעת שלא לדבר על זה שזה פשוט מגרד ואחרי שעברת התקפת כינים כזו, מספיק לחשוב על זה וכל הראש מתחיל לגרד לך ולכי תדעי אם זה פסיכולוגי או אמיתי..

 

שמעתי מחברות המלצות על מספרה בתל אביב שעושה טיפול לכיניםWISH & WASH .

אם נגיע לעוד סאגה כזו ואני מקווה שלא, כנראה שאלך לשם בפעם הבאה.. בכל זאת לטפל בראש שלי עם שיער ארוך עד אמצע הגב וגם בראש של הבנות, זה סיוט!!!

אז שלא תדעו מכינים,

בתקווה לימים שקטים וראשים נקיים, אלו המסקנות שלי מטיפול בכינים.

חשוב לי להדגיש שזה לא פוסט פרסומי! כתבתי מתוך נסיוני האישי, אבל לטובת אלו מכן שירצו עוד פרטים אז הנה :

268ASSY_2000מסרק כינים  ASSY 2000 – מסרק מפלדת אל-חלד בעל שיניים מחורצות – כלי יעיל ביותר להסרת כינים וביצי כינים.

כינה על ראשו של ילד מטילה בין 150-300 ביצי כינים. על פי הוכחה מדעית, לא קיים מוצר כימי מושלם המשמיד 100% מביצי הכינים. חשוב על כן להשלים את הטיפול באמצעות מסרק אסי 2000 שישמיד את ביצי הכינים וימנע מהן לבקוע. והערה שלי – הוא לא פוצע את הקרקפת כמו מסרקים צפופים אחרים!

 מסרק אסי 2000 המיובא על ידי מעבדות רפא הוא כלי יעיל ביותר להסרה מוחלטת של כינים וביצי כינים. למסרק מבנה מיוחד וחדשני של שיניים בעלות חריצים זעירים המסודרים בצורה ספירלית צפופה שגורמת לפציעתן של ביצי הכינים. למסרק, העשוי פלדת אל-חלד, ידית אחיזה רחבה עם פסים מפלסטיק נגד החלקה שמאפשרים אחיזה מושלמת. המסרק מוציא את הכינים וביצי הכינים מהשיער, פוצע את ביצי הכינים ומונע בכך התפתחות של כינים חדשות.

מסרק כינים  ASSY 2000 – המסרק מיוצר עבור חברת מעבדות רפא על ידי אסיסטנס, ארגנטינה.
 המסרק זמין בכל בתי המרקחת, רשתות הפארם וקופות החולים.
במארז המסרק הוראות מדויקות לגבי אופן השימוש במסרק.

יש לעיין בעלון לפני השימוש.

*************************************************************************

9_whצ’יק צ’אק תכשיר לכינים – תכשיר טבעי המבוסס על שילוב ייחודי של שמנים טבעיים, פרי פיתוח ישראלי של ד”ר ארנה לוין, רופאת משפחה שהתמחתה ברפואה סינית, אשר פיתחה את המוצר בניסיון פרטי לרקוח טיפול מחומרים טבעיים לכינים לביתה.

 התכשיר משווק בתרסיס נוח לשימוש וייחודו בכך שהכינים אינן מסוגלות לפתח עמידות כלפיו, שכן מנגנון הפעולה שלו הינו פיזיולוגי (בניגוד למנגנון הפעולה הכימי של תכשירים אחרים, שאליו ידוע כי הכינים מפתחות עמידות).

תכשיר צ’יק-צ’אק מבוסס על שמנים טבעיים ובהם: קוקוס, ילאנג ילאנג ואניס. שמנים אלו פועלים כנגד הכינים במנגנון פיזיקאלי: הם חוסמים את דרכי האוויר של הכינים וחונקים אותן למוות. צ’יק צ’אק גם מסייע בסילוק ביצי הכינים ע”י פירוק הדבק המקשר אותם לשיער.

 הודות למנגנון הפעולה של צ’יק צ’אק ובניגוד לתכשירים אחרים, למרות שהתכשיר קיים בשוק 14 שנים, הכינים אינם מפתחות עמידות לתכשיר.

 מחקרים קליניים אשר בחנו את יעילותו של צ’יק צ’אק, הראו הצלחה של 92-98 אחוזים בניסויים חוזרים, ללא תופעות לוואי או גירוי בקרב המטופלים. צ’יק צ’אק מוגש בצורת תרסיס קל ונוח לשימוש: מתיזים על שיער יבש, מחכים 15 דקות וחופפים.

 צ’יק צאק תכשיר טבעי להגיינת הראש בטוח לשימוש, ללא תופעות לוואי או גירוי בקרב המטופלים.

************************************************************

ויש גם את הכינקילר – שזה שמפו מיוחד שכפי שכתבתי היה פחות יעיל למרות ההבטחות על האריזה :

כינקילר KINKILLER
שמפו להשמדת כינים וביצי כינים

הדור הבא לטיפול בכינים

  • יעילות מוכחת
  • ללא סילקון
  • נשטף בקלות
  • ללא חומרי הדברה
  • מהיר במיוחד