ייעוץ שינה עם חן טיסון – עדכון מצב שבועיים אחרי

2

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

חן טיסון - מתחברים לקסם - יועצת שינה ומדריכת שפת התינוקות
חן טיסון – מתחברים לקסם – יועצת שינה ומדריכת שפת התינוקות

למי שקרא את הפוסט על ייעוץ השינה שלי עם חן טיסון ממתחברים לקסם,  שבו שיתפתי את הגולשים בשיחת ייעוץ שינה מוקלטת בוידאו שהיתה לי עם חן, אתם בוודאי תוהים מה קרה מאז?

אז חוץ מוירוס בטן קשה שתקף בשבוע האחרון אותי והילדים, אני חייבת להודות שיש שיפור משמעותי לטובה.

האמת ששיפור זו לא בדיוק המילה, כי חן היא קוסמת.

עד שיחת הייעוץ הזו היו לנו כל לילה חגיגות עם התאומות.

בגיל שנה וחודשיים העברנו אותן למיטת מעבר אחרי שנוגה טיפסה מהמיטה ועברה למיטה של מיה והדגימה לנו גם אחר כך איך היא זורקת את עצמה מהמיטה, העדפנו לא לקחת סיכון ולהעביר אותן למיטה בטוחה יותר למרות שממש לא תכננתי להעביר אותן לפני גיל שנתיים למיטה. יובל טיפס מהמיטה בגיל שנה ו-10 חדושים אבל הן בכלל שוברות שיאים בכל מה שקשור להתפתחות..

עד כאן הכל טוב ויפה. אבל מאחר ויש לי שתי ילדות נמרצות, דעתניות ועקשניות (מעניין על מי יצאו J) , מבחינתן, הן הולכות לישון כשבא להן. וזה לא משנה שעד היום שהעברנו אותן בסביבות 8 הן היו נרדמות לבד במיטה. מבחינתן פתחו להן ג’ימבורי בחדר. כל לילה אני ובעלי עברנו מסע התשה משתיהן, לרוב הן היו עושות את זה בתורות, ופשוט נשארות ערות עד 10 וחצי- 11 כשהן ישנות משהו כמו שעה וחצי שעתיים בצהריים וזהו!

רק לשם השוואה, יובל , האח הגדול שלהן ישן עד גיל שנה וחצי 3 פעמים ביום למשך שעה- שעה וחצי, ואלו , יכולות גם לא לישון מהבוקר עד הלילה..

 

בצעד של ייאוש פניתי לחן טיסון שגם מרצה אצלי בכנסים על שינת תינוקות למרות שהייתי הכי בטוחה שאני ממש לא צריכה ייעוץ שינה, אבל אחרי שכל ערב נפלנו באפיסת כוחות, החלטתי לנסות. חן גרה בזכרון ולכן מרבית הפגישות שלה מתבצעות בסקייפ כי תכלס אין צורך להיות עם הילד ובשיחה של שעה בממוצע עם ההורה אפשר לפתור את הדברים. יועצת שינה טכנולוגית..

אני מודה שהייתי סקפטית, אבל הייתי במצב שאני מוכנה לנסות ה-כ-ל! וכפריקית של הלוחשת לתינוקות שגידלה ממש יפה את שלושת הילדים עם עקרונות הלחישה טפיחה, הרם הורד ושגרת EASY, לא הייתי בטוחה שיש לה מה לחדש לי אבל לא היה לי מה להפסיד.

הצעתי לחן לעשות את השיחה בגוגל HANGOUT, ואז אמרתי לה “את יודעת מה? אולי נקליט את השיחה שלנו בוידאו (יש אפשרות כזו בגוגל), ואם לא יהיו שם דברים אישיים מדי, לא אכפת לי לשתף הגולשים, מקסימום אערוך, אבל אני מאמינה שבטח יש הורים נוספים שמתמודדים עם אותה הבעיה בדיוק ויוכלו להיעזר בטיפים שלך” אז הקלטנו, והשיחה כל כך זרמה והעליתי אותה כמו שהיא.

חן היא גם מתקשרת ומטפלת בשיטת תטא הילינג (שיטה מעולה לתכנות תת המודע שגם אני למדתי) כך שהיא יודעת להסתכל מנקודת מבט קצת שונה על בעיות השינה של התינוקות.

היא העלתה בשידור כמה נקודות למחשבה, ונתנה לי מספר טיפים להתנהלות. חן נותנת גם תמיכה אנרגטית. אתם לא חייבים להתחבר לזה, אבל רק להסכים, אין לכם מה להפסיד.

אז בערב הראשון, נוגה שהיתה הבעייתית, נרדמה תוך 5 דקות. קסם בכל קנה מידה.

למיה לקח קצת יותר, ואז סימסתי לחן תוך כדי שמיה עושה חגיגות והיא אמרה שלא איזנה אותה עדיין, שלחה לה איזון מרחוק ותוך 2 דקות הילדה עברה למוד עייף ונרדמה.

בלילה למחרת, תוך 10 דקות שתיהן נרדמו.

בלילה שאחרי, זה היה אחרי יום עמוס וגדוש, דווקא מיה נרדמה מהר אבל נוגה היתה בהתקף היפר ובכתה ולקח לה חצי שעה עד שבכתה בפורקן ותוך כדי הסתמסתי עם חן ששלחה הרגעה והילדה נרדמה ככה פתאום.

בימים שאחרי לרוב לקח להן 5-10 דקות להרדם כשאנחנו לידן, אבל ממצב שבו אנחנו יושבים איתן שעה וחצי- שעתיים בחדר ומונעים מהן לקום (עקשניות כבר אמרנו??) , אנחנו יושבים איתן ביחד, היום אפילו מספיק אחד מאיתנו ותוך כמה דקות הן נרדמות.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

הנסיכות שלי ישנות..
הנסיכות שלי ישנות..

ביום שישי האחרון בעלי נסע למסיבת רווקים, בשעה 7 וחצי שלושת הילדים היו רדומים. אחרי רבע שעה מיה התעוררה, בקעה לה שן באותו היום , נתתי לה לפרוק קצת מרץ, אחרי חצי שעה ישבתי בחדר ושרתי לה בשקט והיא נרדמה.

פתאום יש לנו ביטחון ביכולת להרדים אותן. למדנו לשאול אותן מה הן צריכות ולקרוא ולהרגיש. נוגה למשל אוהבת שמלטפים אותה בגב בעדינות, מיה אוהבת שמלטפים אותה בראש ושרים לה. היום למשל השכבנו אותן, נוגה נרדמה תוך שתי דקות (ב7 בערב!!!!!) ולמיה היה יותר קשה להרדם. בדיוק בקע לה ניב לפני יומיים שהציק לה אז שמתי לה טיג’ל וניסיתי להרדים. היא כל רגע קמה. ואז הלכתי לרגע והיא זחלה החוצה מהחדר.

אספתי אותה במסדרון, הרמתי אותה , היא ממש חיבקה אותי ושמה עלי את הראש. עירסלתי אותה, שרתי לה וליטפתי אותה במשך 5 דקות עד שראיתי שהיא מתחילה להרדם, הנחתי במיטה וזהו.

בקיצור, ייעוץ שינה, זה אחד הדברים הכי חשובים לדעתי להורים. אין שום סיבה שהילדים לא ישנו, אין שום סיבה שבשעה 8 בערב לא יהיה לכם, ההורים , זמן איכות בשביל עצמכם. אין גם צורך ביועצת שינה שתגיע אליכם הביתה (אם ממש תרצו חן תגיע, אבל זה לא משהו שאי אפשר לפתור בשיחת וידאו).

אין לכם מושג איזו איכות חיים זו כשבשעה 8  בערב שלושת הילדים במיטות ויש לנו זמן לעצמנו.

 

אני ממליצה לכם לצפות בסרטון שלי עם חן אם עדיין לא צפיתם ואם יש לכם בעיות שינה עם התינוקות – לוקח להם זמן להרדם, נרדמים על הידיים , מתעוררים בלילה, מתקשים לישון, לא רוצים לישון, וגם אצל פעוטות, תתקשרו לחן.

היא קוסמת.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

מתחברים לקסם - חן טיסון
מתחברים לקסם – חן טיסון

מוזמנים להכנס לעמוד של חן : מתחברים לקסם

ולאתר של חן יועצת שינה

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]