צ’ק ליסט ליום כיפור עם ילדים – מה צריך לקחת איתכם? איך לשמור על הבטיחות שלהם בחג האופניים – המדריך להורים

2

יום כיפור בפתח. אם אתם הורים לילדים אתם בוודאי יודעים שמדובר בקצת פחות מ-24 שעות של הרבה אקשן עם הילדים וצריך להיות מוכנים לכל תקרית.

אז קודם כל, לא משנה אם הילדים שלכם רוכבים על קורקינט, אופניים, בימבה, או הולכים ברגל, חשוב שתהיו ערוכים לכל מצב מאחר והילדים שלכם, זהירים ככל שיהיו, הם לא היחידים בכביש או ברחוב.

אז נכון שזה כיפור וחלק מאיתנו צמים, אבל מה כדאי להכין מראש?

  • קורקינט או אופניים – דאגו לפחות שבועיים לפני יום כיפור לאמצעי תחבורה לילדים שלכם. הקורקינטים של מיקרו הם בטיחותיים לילדים, מאפשרים להגיע למהירות גבוהה והם מתאימים לכל גיל , הרבה פחות מעייפים מאופניים ומעוצבים להתאמה מקסימלית ויכולת ניווט נוחה. הקורקינטים של מיקרו מקסי – לגילאי 5-12 – מעוצבים עם 4 גלגלים גדולים ומשטח עמידה רחב, שמאפשרים יציבות לילדים ואינם מתהפכים בנוסף למעצור ברקס שמאפשר בלימה בטוחה במקרה של נסיעה מהירה.
    כל הפרטים על הקורקינטים של מיקרו כאן

  • בקבוק מים  – מומלץ שיהיה איתכם בתיק בקבוק מים של ליטר לפחות מאחר והילדים נהיים צמאים ומתעייפים כשהם נוסעים ברחובות וחשוב לדאוג שישתו הרבה כשהם מזיעים ומאבדים נוזלים.
  • חטיף אנרגיה – מומלץ לדאוג לילדים לחטיף אנרגיה או פרי בשביל השעות שבהן הם מתחילים להתעייף, במידה ואתם מתכננים להסתובב איתם עד מאוחר.
  • קסדה ומגינים  – הכי חשוב – בין אם הילדים נוסעים על קורקינט או אופניים, כדאי מאוד שיהיו ממוגנים ובטוחים. אתם לא רוצים לסגור את הערב במיון בגלל ילדים אחרים שטסו על אופניים ופגעו חלילה בילדים שלכם.
  • פלסטרים \ תרסיס פלסטר  – אחת ההמצאות של העשור היא תרסיס פלסטר, יש אותו בכל מיני וריאציות ברשתות הפארם ובתי המרקחת. זה למעשה ספרייי שמייצר שכבה דקה על גבי העור שמונעת דימום. מומלץ שיהיו לכם קצת פלסטרים בתיק לכל מקרה ש.
    מעולה לשריטות והחלקות ושפשופים בגוף של הילדים ויכול לספק פתרון זמני טוב עד ההגעה הביתה. מומלץ כמובן לנקות תחילה את המקום עם מגבונים או נייר טואלט רטוב.
  • מגבונים – מוצר חובה בתיק, חיוני לניגוב רענון לילדים, לנקות אותם אם התלכלכו או נפלו או אם יש להם צרכים לעשות. כן. מרפי אוהב להתעורר בזמן הכי לא נוח.
  • נעלי הליכה נוחות – בשבילכם ובשבילם. מומלץ שהילדים יסתובבו עם נעלי ספורט שיהיה להם נוח לעשות הליכות ארוכות או לרכב על אופניים או קורקינט ביום כיפור . אל תתפתו לנעול להם נעליים חדשות וחגיגיות שהן אולי יפות יותר אבל אחרי שעה אתם תהנו מתלונות שכואבות להם הרגליים. מעבר לכך, שהסיכוי לפציעות בכף הרגל נמוך יותר עם נעליים סגורות.
  • מכנסיים ארוכים – ג’ינס. כשהילדים שלי יוצאים לפעילות רכיבה על אופניים או קורקינט, אני משתדלת שהם ילבשו ג’ינס ארוך מאחר ולג’ינס יש בד עבה יותר כך שבמקרה של נפילה או שפשוף הסיכוי לפציעה יורד משמעותית ובמקום חתכים קשים ושפשוף גדול, זה עשוי להסתכם בשפשוף קל מבעד לג’ינס וברוב המקרים גם זה לא.
    אני יודעת שלילדים יותר נוח עם מכנס מבד רך במיוחד כשמדובר על רכיבה על אופניים, אבל כשמדובר בבטיחות שלהם- עדיף שיזיעו קצת מאשר יפצעו ללא היכר. מניסיון.
  • רולר בליידס בכיפור – המלצה שלי – אם אתם יכולים להמנע מזה ולשכנע את הילדים לרכב על אופניים או קורקינט – עדיף לכם. אחוז הפציעות מרולר בליידס במצב רגיל מאוד גבוה ואני באופן אישי שברתי יד על רולר בליידס לפני כ 25 שנה ועדיין סובלת מכאבים בעונות מעבר ועצם שהתאחתה בצורה עקומה. במיוחד ביום כיפור יש המון ילדים אחרים בכבישים עם אופניים וזה מסכן מאוד את הילדים שלכם.
  • משאבה לאופניים – אם הילדים מסתובבים עם אופנים, דאגו למשאבה לאופניים שתהיה לכם בתיק. זה יחסוך לכם התרוצצויות עם הילדים.
  • טלפון נייד ותיק גב – דאגו לצייד את הילדים שלכם שנוסעים עם חברים בטלפון נייד. בקשו לדעת עם מי הם מסתובבים ותאמו איתם גבולות גזרה – עד איפה מותר להם להתרחק, במיוחד אם הם בגילאי העשרה ואוהבים לאתגר את עצמם, שלא יגיעו למקום שלא ידעו לחזור ממנו. כמו כן, תאמו איתם שכל שעה עגולה הם מתקשרים לדווח לכם על המיקום שלכם.
  • אופציה נוספת במקרה שכזה היא בר קיד – צמיד איתור לילדים מבוסס GPS שיוכל להתריע בסמארטפון שלכם על מיקום הילד. יש לי צמידים לקטנות שלי ואני לגמרי הולכת לשים אותו לבן שלי שמתכוון לטייל עם החברים שלו ביום כיפור. למידע נוסף על בר קיד הכנסו לקישור
  • כובע – ביום כיפור עצמו, כשהילדים נוסעים עם חברים, התעקשו על כובע והזכירו להם לשתות הרבה על מנת שלא יפגעו מהשמש.

 

ובכן, זה כאילו שהיקום מחזיר לי על כל התקפות הלב שעשיתי להורים שלי כשהייתי צעירה וקיבלתי ילד פעיל חברתית ופיזית , חובב אתגרים ואוהב חופש.

 

שיהיה לנו כיפור רגוע ובלי תקלות מיותרות.

חג שמח!