יום הולדת מיניונים ליובל – עשי זאת בעצמך Despicable Me Minion Party

2

1558540_10152152675532094_1666027786_nיום הולדת מיניונים Despicable Me Minion Party 

יובלי חגג יום הולדת 6 לפני כחודש. לקח לי קצת זמן עד שהפקתי לו יום הולדת כמו שצריך כי לקח זמן עד שהמתנות הגיעו יחד עם  המון סיבות ואירועים שגרמו לי לדחות ולדחות את העניין עד שלפני שבוע אמרתי די. האמת שכבר בתחילת אוקטובר התחלתי לחשוב איתו ביחד מה נעשה ואיזה קונספט הוא רוצה שיהיה לו במסיבת יום ההולדת.

עברתי איתו על האתר של  HIPHIP  שמתמחים במסיבות קונספט משגעות לילדים ואז הוא אמר שהוא רוצה “מסיבת יום הולדת מיניונים“. למי שלא יודע, מיניונים אלו יצורים חמודים בצורת ביצה בצבע צהוב, עם עין אחת או שתיים, מתוך הסרט “גנוב על המיניונים” או באנגלית ” DESPICABLE ME”  שהוא אחד הלהיטים המובילים לילדים מהקיץ שעבר וגם מהקיץ האחרון עם סרט המשך.

חיפשתי וחפרתי ברשת בארץ ולא מצאתי פריטים שקשורים במיניונים. ניסיתי לשכנע אותו על מסיבת ספיידרמן, בן טן, או כל דבר אחר שיש באתר של HIPHIP  אבל הילד ננעל, הוא רוצה רק מיניונים.1521862_10152152806302094_156652711_n

טוב נו, אוהבת אתגרים שכמותי נענתה לאתגר והתחלתי לחרוש את הרשת. מאחר ושופינג בחו”ל זו אחת ההתמחויות שלי, חרשתי את האתרים שאני מכירה, אבל מצאתי מעט מאוד מוצרים במחירים אטרקטיביים מבחינת פריטי קונספט, שאחרי עלות של משלוח כי אלו אתרים שלא שולחים לארץ, זה כבר הפך את כל העסק לממש לא משתלם.

אז הלכתי על הגרסה של DIY – לעשות בעצמי. להדפיס, לגזור, להדביק, ולשמחתי מצאתי כמה קישורים ממש מוצלחים לפריטים שקשורים במיניונים ובמסיבות. זה נקרא באנגלית –

printable Despicable Me Minion Party

מי שמכיר אותי יודע שכשאני עושה הפקה זה עד הסוף ואחרי הפקת יום  הולדת פיראטים בשנה שעברה שהיתה מושקעת ביותר, אני חייבת להשתדרג השנה, אז זה חייב להיות מושלם.

מצאתי ב – ALIEXPRESS  ערכות מתנה עם כלי כתיבה ממותגים של המיניונים במחיר של כ-5 ₪ לערכה שבארץ תעלה מינימום 15-20 ₪, וגם אין כאלה, הזמנתי לילדים שרשראות מעור צבעוני ותליונים קטנים של המיניונים בעלות של כשקל וחצי , קניתי בארץ טבעות עם אורות מנצנצים ב-2 ₪ ליחידה והרכבתי שקית מתנה משגעת שהילדים ממש אהבו. כדי להוסיף משהו אישי, קניתי קופסאות קטנות של סוכריות שעלו לי שקל והדפסתי מדבקות שעליהן כתוב : תודה שהשתתפתם – עם תמונה של מיניון וכיתוב של יובל בן 6.

בכלל , דפי מדבקה זה אחד הדברים הכי שימושיים שקניתי. יש לנו מדפסת לייזר של HP  והזמנתי מ – ALIEXPRESS  חבילה של 100 דפי מדבקה מבריקים במחיר של 28$ כולל משלוח, כ-100 ₪ ומאז השתמשתי בהן לעוד כמה אירועים.

הכנתי טופרים לקאפקייקס מעיגולים שהדפסתי. עוד מוצר מצויין שהזמנתי כבר לפני כמה חודשים ושימש אותי לאירועים שלי הוא מחורר של עיגול בקוטר של 5 ס”מ שמתאים בדיוק לדברים האלה. הוא עלה לי בסביבות 8$ באיביי כולל משלוח, ואז פשוט מדפיסים דפים, חותכים את העיגולים, ומדביקים עם דבק וקיסם באמצע. ממש עבודות יצירה – ריפוי בעיסוק אבל התוצאה שווה את ההשקעה!

מצאתי גם הדפסה של דגלים לתליה עם כיתוב של HAPPY BIRTHDAY  ותמונות של המיניונים שגם אותו הדפסנו ותלינו בבית. אחרי שהדפסתי מצאתי שרשרת דגלים בכחול עם נקודות שנשארה לי מהאירוע שעשיתי ל – HIPHIP  ועליה הוספתי את העיגולים של המיניונים שהכנתי לטופרים ותליתי אותה על השולחן. אין מה להשוות מבחינת איך שזה נראה, והעלות שלה היא ממש לא נוראית, אז להבא עדיף להזמין שרשרת דגלים מוכנה – זה נראה הרבה יותר טוב ואם נשקלל את העלות של הצבע למדפסת והזמן שזה לוקח..

שדרוג נוסף הוא המובייל של HIPHIP  שמורכב מספירלה וכוכבים תלויים בצבעי כסף-כחול-אדום שגם הוא נשאר לי מהאירוע. החלפתי את הכוכב התחתון בהדפס של מיניון על קרטון משני הכיוונים ותליתי במקומו. שמתי 3 מוביילים כאלה בכניסה למסדרון וזה יצא חמוד ביותר.1557624_10152152676077094_843887392_n

הכנתי מיניונים קטנים מבצק סוכר על מקל. ההכנה פשוטה ביותר, לוקחים בצק סוכר צהוב, לשים אותו לצורת גליל מאורך בצורת ביצה. הכנתי עיניים מכדור קטן של בצק סוכר לבן שאותו שיטחתי , ציירתי מסגרת למשקפיים ופה עם טוש אכיל ואת האוברול ציירתי עם בקבוק שיש לו פיה צרה של קרם אייסינג כחול- קרם לזיגוג עוגות שמתקשה ונהיה כמו בצק סוכר תוך שעה בערך ומיועד בדיוק לדברים מהסוג הזה. לאחר מכן שיפדתי את המיניונים ונתתי להם יומיים להתייבש בחלל החדר על גבי תבנית. בצק סוכר מתקשה במגע עם האויר, ואחרי יומיים הוא מקבל מרקם קשיח שמאפשר להציג אותו בעוגות מעוצבות.

נעבור ליום האירוע. את החטיפים שמתי בקופסאות של HIPHIP  בצבע צהוב, הדבקתי עליהן עיניים שהדפסתי וגזרתי. קניתי 6 בלוני הליום צהובים ועליהם הדבקתי עיניים ופה של המיניונים. התכנון המקורי היה להזמין בלון גז הליום ביתי מ – HIPHIP  ולתת לכל ילד בלון אבל הייתי חולה כמה ימים לפני האירוע ואיכשהו ברח לי מהראש להזמין בזמן. נזכרתי רק יום לפני כשהיה מאוחר מדי.1525180_10152152676672094_1744216726_n

מבחינת השולחן – על גבי שולחן באורך 2 מטר הנחתי מפה צהובה והדבקתי על הקיר מפה כחולה ליצירת אפקט מרשים ודרמטי יותר של ניגודי הצבעים.

על העוגה היתה אחראית מלי הדני מנגיעות שהיא אלופה בכל מה שקשור לבצק סוכר ולעוגות מעוצבות לאירועים. מלי היא טיפוס קריאייטיבי מאוד שיכול להפוך כל משאלה שלכם לעוגה או חטיף מתוק וטעים..

היא הכינה עוגה בסגול (כמו הדמויות הרעות בסרט) עם בובות מיניונים. יובל היה בעננים.1488036_10152152676167094_338230169_n

את השולחן עיטרו מגוון ממתקים בצבעי צהוב וכחול. יש לי מהאירועים שלי מגוון צנצנות קטנות (אפשר לקנות בחנויות של חד פעמי או הכל בדולר בסביבות 3-5 ₪ לצנצנת קטנה). הוספתי להן סרט כחול נוצץ ומילאתי אותן במגוון ממתקים כגון סוכריות ג’לי, סוכריות גומי, מקלות ליקריץ בטעמים, סוכריות סודה, שוקולדים ומרשמלו.

הכנתי גם קאפקייקס עם קצפת בצבע כחול שהילדים ממש התלהבו מהם, ועליהם שמנו את הטופרים של המיניונים. את הכלים החד פעמיים קניתי בגוונים שמתאימים לקונספט- צהוב כחול. זה אמנם נראה מורכב אבל כאשר ממקמים את כל אחד מהפריטים בצורה אסטטית ועם קומפוזיציה נכונה, אפשר ליצור מראה מושקע בקלות ובפשטות.

חגיגת מתוקים לילדים..1499684_10152152676402094_1342238770_n

הפעלת מיניונים לילדים

כמובן שצריך פעילות לילדים ורצוי שהיא תהיה קשורה במיניונים. פניתי לסיוון יעקובי מפטל הפקות שעשתה לנו את ההפעלה גם ביום ההולדת הקודם של יובל – הפעלה עם פיראטים ושאלתי אותה מה היא מציעה כהפעלה. אז היא הציעה לעשות הפעלה שמבוססת על הסרט של המיניונים.

סמכתי עליה שזה יהיה מוצלח, והיא הגיעה למסיבה מצוידת במשחקים עם בלונים, דפי צביעה לילדים, ואביזרים ורעיונות שמבוססים על עלילת הסרט. מסתבר שהילדים היו בקיאים בעלילה ושיתפו פעולה כשהם מרותקים ושקטים ומוקסמים ממנה.

סיון למדה איתי בתיכון והיא בוגרת של מגמת תיאטרון והיא לקחה את האהבה הגדולה שלה למשחק ולילדים ושילבה את שתיהן ביחד. היא הקימה את “פטל הפקות” שמציעה מגוון הפעלות ופעילויות לאירועים בכל הגילאים, תוך מתן דגש על תכנים איכותיים ומפעילים מקצועיים במגוון תחומים. שלחתי במהלך האירוע תמונה להורים של הילדים בוואטסאפ הכיתתי והם שאלו מה היא עושה להם שהם כל כך מרותקים..

גם התאומות היו מרותקות להצגה ולהפעלה, ונהנו עם כל הגדולים. זה שהן בנות שנתיים לא משנה מבחינתן, הן גם חלק מהחגיגה!

אחרי שעתיים שבהן יובל היה מאוד מרוגש ונלהב, הסתיימה המסיבה.. אנחנו התפנינו לנקות, לארגן ולסדר, להוריד את רמות האדרנלין של הילדים ולהשכיב אותם לישון כדי שנוכל אחכ לצאת למסיבת סילבסטר כדי לחגוג את תחילת השנה. אני לא חוגגת בגלל החג עצמו אלא כי הייתי זקוקה לקצת יציאה והתאווררות וכמה חברים רצו לצאת למסיבה טובה אז החלטתי שאני זורמת עם העניינים..

לסיכום,1374843_10152152805187094_1453133284_n

גם אם בחרתם קונספט אחר למסיבה, אפשר בקלות להפוך כל מסיבה למסיבה מעוצבת ומשודרגת עם מתן דגש על גוונים מסוימים, והבלטה שלהם עם אמצעי דקורציה שיש בכל בית או סופר. ואם לא בא לכם לעבוד קשה מדי יש ערכות מעוצבות משגעות ב- HIPHIP  שיחסכו לכם הרבה עבודה.

את הכיבוד קניתי מחנות שנקראת עלה שיווק בצריפין, יש גם חנות שנקראת שימורי איכות בחולון, אלו חנויות שמוכרות ממתקים במחירים סיטונאיים, שזולים משמעותית מהמחירים שיש בחנויות, במיוחד כשמדובר בסוכריות וסוכריות גומי ועוד חטיפים לילדים בכמות גדולה.

אפשר לחסוך עשרות אחוזים.1505578_10152152852957094_1066481266_n

אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים להשאיר תגובות או לפנות לעמוד הפייסבוק של 2BMOMMY  יום הולדת שמח!

חלי.

קישורים להדפסה שהשתמשתי בהם : 

קישורים לעיניים של המיניונים 

הדפסות חינמיות עם קבצי PDF להורדה 

דוגמא לטופרים 

כאן יש עוד כמה הדפסים

וגם כאן – עוד הדפסות של המיניונים