יום האישה – 15 דרכים לפנק את עצמך

2

יום האישה הבינלאומי חל היום. רובנו אמהות עסוקות שרצות בין הבית, העבודה והילדים.

אני מזמינה אתכן לקבל מגוון רעיונות לפינוק עצמי ולפנות יום אחד של חופש לעצמכן או אפילו כמה שעות, אולי לשריין את החברה הכי טובה, אחות, או אמא ולפרגן לעצמכן קצת פעילות של כיף. בשביל הנפש. בשביל להטעין את הסוללה שבטח כבר לא כל כך מלאה אחרי תקופה שגרתית ועם העומס של החורף האחרון שהביא איתו המון וירוסים שבטח השאירו אתכן ואת הילדים חולים בבית.

אספתי כאן מספר רעיונות והמלצות לפינוקים שאפשר לקחת לעצמנו. לא חייבים את יום האישה בשביל זה וכדאי ומומלץ לפנק את עצמנו בקטנה אפילו פעם בשבוע ובגדולה פעם בחודש.

תהני, ושתפי חברות שלך שלדעתך גם זקוקות לקצת זמן איכות עם עצמן.

 

לכי לסרט או להצגה

לבד או עם חברות. אפילו סתם ככה ספונטני באמצע היום או אחה”צ. אפשר לשריין בייביסיטר או לצאת בערב. ואם בא לך ממש להתפנק, לכי על חוויית ה- VIP בבתי הקולנוע הגדולים שכוללת ישיבה על ספות עור, פינוקים ונשנושים חופשי במהלך ההקרנה ולפניה וזה ממש כמו ארוחת ערב וסרט. ערב של כיף. ואם כבר אז לכי על קומדיה רומנטית קיטשית – סרט בנות כזה כיפי.

 

צאי לקפה או למסעדה עם חברות 

כן, כן, אני יודעת. סוף היום, אחרי מקלחות, ארוחת ערב והשכבות ואת… עייפה! ובטח גם החברות שלך עייפות.

אז מה. זה לא תירוץ. שותים קפה או דיאט קולה, עושים מקלחת חמה וטובה, עולים על מדי א’, מתאפרים ומסתדרים ויוצאים. עם חברה או חברות לערב בנות. קצת לצחוק ולהנות. קצת לזכור שאת אישה לפני שאת אמא ורעיה. אם יש דבר אחד שאני מקפידה עליו מאז שהתאומות שלי נולדו זה לצאת לפחות פעם-פעמיים בחודש לקפה עם חברות בערב. זה נותן אויר ומטעין אותי מחדש.

 

מדיטציה 

מדיטציה היא אחד הכלים שעוזרים לי באופן אישי לשמור על השפיות. כאמא ל-3 ילדים קטנים ונמרצים שמנהלת עסק וחיה על הקצה בצורה מאוד אינטנסיבית, אני יודעת כמה זה חשוב לשמור על איזון ואצלי אחת הדרכים העיקריות היא מדיטציה כל יום לפני השינה ולפעמים בימים מאוד לחוצים אני עוצרת הכל לחצי שעה באמצע היום ומתנתקת. אם יש לך אפשרות קחי איתך אוזניות לטלפון וצאי לאיזה שדה קרוב או חורשה. שבי עם עצמך בשקט, תקשיבי לטבע, ותאזיני לאחת המדיטציות המעולות עם דמיון מודרך של ניצה יניב, המורה שלי לתטא הילינג שכל מדיטציה שלה היא ממש כמו טיפול בפני עצמו.

מומלץ. מדיטציה להרגעה.

 

תספורת חדשה ומרעננת 

אין כמו כמה שעות במספרה כדי לעשות שינוי במראה ולרענן את עצמך עם תספורת חדשה, פן וצבע. לפעמים אנחנו קצת שוכחות לטפח את עצמנו עם כל הטיפוח של הבית והילדים והשגרה שמעייפת. אז קחי את עצמך לספר, תקבעי תור, ותגידי לו שיתפרע ושיש לו יד חופשית. זה מה שאני עשיתי לפני חודשיים כששלחו אותי למספרה של דויד וארז בראשון לציון – 2REDSTARS.
דויד שאל אותי אם הוא יכול לשנות ואמרתי לו שכן. לא תכננתי לצאת עם קארה קצר, אופנתי וחצי בלונדינית שהוריד לי 10 שנים בערך מהמראה ומאז אני לא מפסיקה לקצור מחמאות. גם את אחותי ואמא שלי לקחתי לשם לכבוד היומולדת 18 של אחותי למייק אובר רענן , תספורת חדשה וצבע לה ולאמא שלי.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

אני ודוד מזרחי, 2RED STARS
אני ודוד מזרחי אמן השיער מ- 2RED STARS

חבילת פינוק בספא 

שאלי את עצמך בכנות מתי הפעם האחרונה שהיית בספא ביום כיף מפנק? אם התשובה שלך היא “מעל שלושה חודשים” , אז הגיע הזמן לפינוק נוסף. היום חבילות בספא לא עולות יותר מדי. כדאי לקחת חברה או אפילו את בן הזוג וללכת להתפנק בעיסוי, ארוחה טובה ובריאה, קצת סאונה וטיפולים נוספים כדי להתנתק מתלאות היום ולשנות פאזה.
לאמיצות שביניכן הייתי מציעה לקחת יום פינוק במלון, יש המון חבילות בגרופונים וקופונים שיכולות לחסוך עד 60% לפעמים מהמחיר.

 

מני – פדי וקוסמטיקאית

הנה תירוץ מעולה ללכת לסשן של מניקור פדיקור וטיפול אצל הקוסמטיקאית. פנקי את עצמך.

 

שופינג! 

כן, יום האישה הבינלאומי בין היתר הוא תירוץ לפרגן לעצמך שמלה חדשה לקראת האביב שאוטוטו יגיע או איזו חולצה מגניבה. הקניונים עכשיו בסיילים של סוף עונה ואם תשאלו אותי אז אני מעדיפה סיבוב באתר של מייסיס או איביי. הנה רעיונות לשופינג של שמלות בקטגוריית השמלות של Trendy-Mom  עם קישורים למבצעים אטרקטיביים ביותר מחו”ל כולל משלוח.

 

לקרוא ספר 

גם את זה צריך לפעמים. מצאי את הספר שהתחלת ולא היה לך זמן לסיים, פני לעצמך כמה שעות של שקט והתנתקות מכל ההמולה וסיימי אותו בכיף.

 

סדנה של משהו שאת אוהבת לעשות 

בין אם את אוהבת לבשל, לאפות, לסרוג, לעשות עבודות יצירה, מדיטציה, או כל דבר אחר, פרגני לעצמך להשתתף באיזושהי סדנה או כנס שעוסק בדברים שאת אוהבת לעשות וגם כנס אינפורמטיבי או כנס להעשרה של דברים שיכולים לעניין אותך. מגיע לך להתפנות לעצמך לכמה שעות, לראות אנשים ולהנות !

 

לכי לישון ! 

אם את אמא לתינוקות ופעוטות שלא ישנים בלילה בצורה סדירה, לפני שאת מתחילה לעשות תוכניות, פשוט כנסי למיטה, גם באמצע היום, ולכי לישון ל4-5 שעות בלי הפרעה. את תקומי כמו חדשה. אם ישאר עוד זמן פנוי, תמשיכי בפינוקים..

 

פגישת אימון אישית / טיפול 

איפה את נמצאת בחיים שלך? האם במקום טוב? במידה ולא, נסי לקבוע טיפול למאמנת אישית או מטפלת כלשהי. זה יכול להיות טיפול של אימון אישי, תטא הילינג, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, או כל דבר אחר שיעזור לך לעשות קצת סדר ברעש ובבלגן. תתחילי פגישה אחת. מתנה לעצמך. ואז תחליטי לגבי תהליך. בד”כ הדברים הללו נותנים המון כוח ואנרגיות ותחושה טובה שהנה, לא שכחתי את עצמי.

 

לכי לים 

לא צריך סיבה מיוחדת ואפילו לא בגד ים. סתם ככה באמצע היום תפני לעצמך שעה וחצי של שקט, סעי לחוף הים הקרוב, קחי איתך שמיכה, כרית, משקה קר שאת אוהבת ואפילו איזה עוגת שוקולד מפנקת מהקונדיטוריה הקרובה, ושבי לך בכיף מול הים והגלים. שעה וחצי ואת חוזרת כמו חדשה.

 

תזמיני בייביסיטר. 

במידה ובן הזוג שלך עובד עד שעות מאוחרות ואת נמצאת עם הילדים כל אחר צהריים עד שעות הערב המאוחרות, פרגני לעצמך להזמין בייביסיטר לשעתיים פה ושם. שתרד איתם למטה, שתשחק איתם, תדאג לארוחת ערב. קחי את הזמן הזה לשבת בשקט עם עצמך. אפילו סתם לשרוץ מול הטלויזיה ולא לעשות כלום. שהכביסה והכלים בכיור יחכו. *את* יותר חשובה.

מאז שאני פרודה עם 3 ילדים, למדתי לבקש עזרה ואם אמא שלי או בני משפחה לא יכולים לעזור אז אני מזמינה בייביסיטר. היא יוצאת איתם לגינה, או בימים קרים אפילו פה בבית היא יושבת איתם בחדר ומשחקת ואני יכולה להיטען מחדש אחרי ימי עבודה אינטנסיביים מדי. לא תאמיני כמה סבלנות יש לך אליהם אח”כ.

 

אמבטיה חמה וארוכה 

קחי את עצמך לאחד הסניפים של “ללין” או “בודי שופ” ותקני לך ערכה של פינוקים לאמבטיה – מלח אמבט או קצף בריח נעים ומרגיע שאת אוהבת. דאגי למישהו שישתלט על הילדים והבית, תקני גם 2-3 נרות באותו ריח.

מלאי לעצמך אמבטיה רותחת גם עם קצף, אפשר גם חצי כוס יין, ותתפנקי לך לבד, בשקט. לא צריך סיבה למסיבה. רק תזכורת שמגיע לך להנות מזמן איכות עם עצמך..

 

תכנני את החופשה הרומנטית הבאה שלכם

עדכני את בן הזוג שאתם נוסעים לחופשה רומנטית. בין אם זה רק לילה לשישי שבת או סופשבוע שלם או מעבר, רתמי לעניין בייביסיטר ותמצאי איזה דיל שווה ומפנק לשניכם. חשוב לתחזק את הזוגיות כשיש ילדים.

ואפרופו תחזוקה של הזוגיות, כאן תוכלי למצוא מגוון סטים ובייבידולים סקסיים להזמנה מחו”ל במחירים סופר משתלמים שיגרמו לך להרגיש סקסית ולהנות מערב מפנק עם בן הזוג.. כי גם את זה צריך לפעמים.

 

 

עד כאן לבינתיים, מוזמנות להוסיף בתגובות את ההמלצות שלכן, ולשתף חברות. 

יום אישה שמח לנו !

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]