טיפול בדרכי נשימה של ילדים בעזרת אדים קרים המועשרים בצמחי מרפא

2

בישראל קיים סיכון גבוה לתחלואה נשימתית בגיל הינקות , לפגיעה בהתפתחות הריאות ותפקודן , להחמרה של אסטמה , לשיעול ולברונכיטיס. טיפול חדשני מאפשר להתגבר על הקשיים במערכת הנשימה בעזרת אדים קרים המועשרים בצמחי מרפא

שיטת פיטו אינהלציה מבוססת על טיפול באדים קרים המועשרים בצמחי מרפא.
הרכבים צמחיים יעודים תומכים במניעת תופעות כרוניות במערכת הנשימה ומטפלים בתופעות קיימות המקשות על תקינות מערכת הנשימה. הטיפול יעיל לכל הגילאים ובמיוחד אצל הילדים.

שיעול, נזלת וליחה הם המטרדים השכיחים ביותר. דלקות של דרכי האוויר הם אחד מסוגי הזיהומים הנפוץ ביותר גם אצל הילדים הבריאים בדרך כלל.
במחלות ילדים קיימת סכנה להסתבכות מחלות ויראליות לברונכיט ומחלות כרוניות אחרות אשר עשויות ללוות את הילד לאורך החיים שלו. כדי לא להגיע למצבי הסתבכות, חשובה מאוד תמיכה עד להחלמה מלאה.

לפיטו אינהלציה יכולת להקל משמעותית במצבים של אסטמה. ההערכות טוענות לשכיחות ממוצעת של 6-8 אירועים של דלקת כזו לילד בשנה. רוב הדלקות הללו נמשכות בין 7-9 ימים.
חשבון קל יראה שאם בעונת החורף יש 5-6 אירועים של דלקת בדרכי האוויר העליונות הנמשכים 8 ימים הרי הילד חולה בממוצע כ-50 יום ! ילד שסובל מדלקת בדרכי האוויר העליונות יכול לגרום להוריו תסכול של חודשים ארוכים ומתישים וסבל ממשי לעצמו. תחלואה של דרכי האוויר העליונות היא אחד הגורמים לתחלואה משנית – דלקות אוזניים והחמרה של התקפי קוצר נשימה (אסטמה), אף נוזל, שיעול, אף חסום וגדוש, כאב גרון או הרגשת אי-נוחות בגרון, כאבי-ראש, חוסר תיאבון וחום.

התופעות נגרמות עקב פעילותם של וירוסים שונים בריריות מערכת נשימה העליונה הכוללת את האף והלוע. אי טיפול בזמן יכול להוביל בקשר עקיף להסתבכות המחלה לדלקת ראות.
מחקרים רבים מראים כי לאדים יכולת להקל על הפרשת הליחה ולהפחית בשיעול.

במרכז הטיפולי הממוקם בראשון לציון נבנה חדר ייעודי בדיוק לשם טיפול בדרכי הנשימה וזאת בעזרת אדים קרים המועשרים בצמחי מרפא. לאחר שמאובחנת הבעיה על ידי צוות מומחים רוקחים עבור המטופל תמצית צמחים מרפאים הממוקדים לבעיה הספציפית.
הילד נכנס לחדר האינהלציה המאובזר באווירה נינוחה, משחקים, טלוויזה וספות נוחות. במהלך שהותו בחדר מכשיר ייחודי ממלא את החדר באדים קרים המועשרים בתמצית הצמחים המרפאים. הילד נושם את האדים ולאחר מספר טיפולים תורגש הקלה משמעותית. הורים רבים כבר ביקרו במרכז על מנת לטפל בילדם ומדווחים על שיפור משמעותי.
“היינו רוצים שבכל גן ילדים יהיה חדר אינהלציה כזה היכול לשפר את איכות חייהם של ילדי ישראל הסובלים מקשיי נשימה בגילאים צעירים” אומרים מנהלי המרכז.

פיטו סאונה – מהפיכת השימוש בצמחי מרפא בישראל – מרפאה יחידה מסוגה בישראל נפתחה בישראל ומספקת טיפול בצמחי מרפא בשילוב אדים חמים או קרים המחדירים את החומר הפעיל דרך העור או הריאות. הטיפולים יעילים ביותר עבור נשים לאחר לידה, צמצום היקפים, איזון הורמונלי, כאבי פרקים ועוד…

השימוש בצמחי מרפא הפך פופולארי בשנים האחרונות ומוכר בצורות שונות כגון טבליות ותמציות לבליעה. באחרונה הגיעה לישראל שיטה מהפכנית לשימוש בצמחי מרפא וזאת בשילוב אדים המכניסים את החומר הפעיל שבצמחים לגוף המטופל דרך העור או דרך דרכי הנשימה. מרכז טיפולי חדש, היחיד בישראל, נפתח באחרונה בראשון לציון, המספק טיפול מהפכני בצמחי מרפא בשילוב אדים חמים או קרים.  המרכז מתמחה במגוון טיפולים ובניהם: פיטו ( צמח ) סאונה  – טיפול באמצעות אדים חמים המועשרים בצמחי מרפא – דרך נקבוביות העור. פיטו אינהלציה – טיפול באדים קרים מועשרים בצמחי מרפא להקלה וטיפול בדרכי הנשימה. ההרכבים הצמחים בהם  נעשה שימוש במרכז הם אותם צמחים פעילים מוכרים, בהם נעשה שימוש  בכמוסות, סירופים ומשחות. אולם, שיטת הטיפול החדשה מאפשרת למצות את מלוא הפוטנציאל להקלה על תופעות בריאות שונות ולשיפור איכות החיים של המטופל תוך רקיחת תמצית הצמחים המתאימה לצרכיו של כל מטופל.

מקור שיטת פיטו סאונה הוא במזרח רוסיה לפני כמה מאות שנים. בימי קדם, הכפריים הכירו בתכונות המרפאות של אדים חמים המועשרים בצמחי מרפא. באותם ימים שיטת הפעולה היתה הרתחת מים עם לקטי צמחים, עלים ושורשים בעלי תכונות מרפאות והאדים הנוצרים היו נאגרים בחבית. האדם המטופל היה נכנס לחבית כשראשו מחוצה לה ועורו היה סופח את האדים המועשרים. בעזרת השיטה היו נרפאים ממחלות העור, כאבי מפרקים ושרירים ותופעות נוספות. הודות להצלחה והיעילות הטיפולית, ‘פיטו סאונה’ נפוצה בחלקים שונים של העולם. ברוסיה, למשל, קיימת חברה המפעילה סניפים רבים ברחבי המדינה בהם נעשה שימוש בשיטה. השיטה זוכה להערכה וגורפת הצלחות בתחום הטיפולי הודות השילוב של האדים וצמחי מרפא. הטיפול יעיל במיוחד עבור ילדים בגילאי 0-4 הסובלים מקשיים בדרכי הנשימה, ספורטאים הזקוקים לסיכוך המפרקים, נשים לאחר לידה המבקשות איזון הורמונאלי ועוד רבים…

פיטו סאונה מורכבת ממתקן עשוי עץ מיוחד שצורתו קובייה שכל צלעותיה באורך מטר אחד. בתוך המתקן ישנו ספסל ישיבה ומשענת גב. המטופל יושב בנוח בתוך המתקן, כאשר ראשו נשאר מחוץ למתקן. המטופל נושם אוויר לא מחומם ולכן אין סכנת עליה של לחץ הדם.

אל תוך ה’פיטו סאונה’ מוזרמים אדים חמים הכוללים פורמולה של צמחי מרפא המתואמת לתופעה הספציפית עבור המטופל.

ניתן לקבל פרטים באתר של חברת פיטו סנטר

לסרטון על מרכז פיטו סאונה


Response (7)
  1. יעל ארנסט יוני 25, 2010

    היי,

    חבל שלא ציינת באלו צמחים משתמשים.
    לא כל מה שמכיל צמחי מרפא הוא אכן מרפא, ולעתים גם יכול להחמיר את המצב.
    צריך לדעת בדיוק באלו צמחים משתמשים, וכדאי לדעת מהיכן הגיעו, ואם יש אישור להשתמש בהם בארץ.

    שלא לדבר על העובדה, שיש ילדים בקבוצת הגילאים- כמו גם מבוגרים, שאדים קרים מחמירים את הבעיה, והם צריכים אדים חמים.

    בזהירות,
    יעל

  2. ימית יוני 29, 2010

    מדובר בשיטה מוכחת ועתיקת יומין. ממליצה בחום. הייתי עם בתי לפני כחודש וכל התופעות נעלמו כלא היו. תודה לענת ואנטולי.

  3. ליטל יולי 5, 2010

    בת שלי – ליאן – סבלה פעמיים מדלקת ריאות תוך זמן קצר. כאשר התחילה לפתח מחלה שוב, הבנתי שאנחנו בדרך לדלקת ריאות נוספת… שמעתי על הפיטו סנטר. באותו היום הגעתי לטיפול. כבר אחרי הטיפול הראשון לליאן היה שיפור והיא ישנה טוב בלילה. אחרי היום השני, התחילה להוציא ליחה ונבלמה המחלה! השלמתי סדרה של 5 טיפולים וליאן שלי בריאה!
    תודה לענת ולפיטו אינהלציה.

  4. טניה יולי 5, 2010

    ראיתי פוסטר של פיטו אינהלציה בגן. לבן שלי יש אסטמה.
    התיעצתי עם הרופא המטפל שלנו ולאחר שהוא דיבר עם פיטו סנטר והמליץ התחלתי טיפול. עוזר בהחלט! ישן טוב יותר רגוע, פחות צפצופים. הקלה משמעותית!

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *