חופשה בהריון – מקומות מומלצים לחופשה בהיריון

2

תקופת הריון היא זמן מצוין לצאת לחופשה – ישנם דברים רבים שפחות נוח או כיף לעשות במהלך הריון, וממש לפני שמגיעה המתנה הקטנה שתשנה את חייהן, בוחרות נשים רבות לצאת לחופשה נעימה בחו”ל לפני הלידה.

מה חשוב לקחת בחשבון כאשר מתכננים חופשה במהלך הריון ומהם המקומות המומלצים עבור חופשה שכזו?

 

ביטוח נסיעות בהריון, נסיעה קלה יחסית, שירותים רפואיים טובים ועוד

ישנן כמה נקודות בסיסיות וחשובות שכדאי לקחת בחשבון כאשר מתחילים בתכנון חופשה במהלך הריון – אחד הסידורים החשובים שיש לזכור לעשות בטרם הנסיעה הוא רכישת ביטוח נסיעות בהריון.

ביטוח נסיעות לחו”ל חשוב כמובן עבור כל מי שטס לחופשה, אך הוא חשוב במיוחד עבור נשים בהיריון.

ביקור בבית חולים בחו”ל יכול להיות סיפור יקר מאוד, גם אם מדובר רק בכמה בדיקות שאת מחליטה לבצע במהלך החופשה מפני שהרגשת לא טוב ואינך מעוניינת לקחת סיכון.

במקרה זה, ביטוח נסיעות בהיריון יכול לחסוך לך הרבה מאוד כסף, טרחה וכאב ראש, ניתן לעשות ביטוח נסיעות לחו”ל לנשים בהריון שבוע 32. יחד עם זאת, יש לוודא מול סוכן הביטוח שיש אישור ממנהל החיתום של החברה על מנת שלא יהיו תקלות ובסופו של דבר תגלי שאת לא מבוטחת.

פרמטר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא המרחק וסוג הנסיעה/טיסה שיש לעבור על מנת להגיע לאותו יעד. על פי רוב, נרצה לבחור ביעדים קרובים יחסית, אליהן ניתן להגיע בקלות וללא יותר מדי טלטולים ותהפוכות למיניהן.

במילים אחרות – אירופה הקלאסית או מלון מפנק באי ביוון יהיו אופציות אטרקטיביות יותר מאשר טיסה לדרום אמריקה או טרקים ברגל בהרי נפאל…

גם רמת השירותים הרפואיים במדינה היעד חשובה כמובן.

יש לקחת בחשבון כי היריון הוא מצב מעט רגיש, בו חשוב להיות תמיד במקום בו קיימים שירותים רפואיים זמינים טובים. לכן, מדינות מערביות אמורות להיות יעדים טבעיים ומתבקשים יותר לחופשה בחו”ל בהיריון מאשר מדינות עולם שלישי.

כמו כן, חשוב מאוד להביא איתך אישור רפואי באנגלית על שבוע ההריון ועל תקינותו מרופא הנשים שלך ולוודא מראש מול חברת התעופה שאת רשאית לטוס בשבוע ההריון שלך!

 

לא חסרים יעדים מתאימים וקרובים יחסית לישראל

אם כן, בזמן ההיריון נרצה בדרך כלל לבחור יעד לחופשה אשר לא יהיה רחוק מדי (על מנת להימנע מטיסות ארוכות ונסיעות מפרכות), ונעדיף מדינה בה שירותי הרפואה טובים וזמינים יחסית.

לא חסרים יעדים כאלו בקרבה יחסית לישראל – באירופה ניתן למצוא אינספור מדינות ויעדים שונים, בעלי נופים ואופי שונה, אשר רובם ככולם יכולים להוות יעד מצוין לחופשה עבור אישה הרה.

בין אם מדובר על קפריסין שהיא פחות משעת טיסה מישראל, מהערים הגדולות של אירופה, דרך הרי האלפים או יערות מרכז אירופה ואזורים שופעי טבע מרהיב אחרים ועד לאיים המפנקים של אזור הים התיכון – לא חסרים יעדים כמעט מכל סוג אליהם ניתן להגיע בטיסה של כמה שעות ספורות.

כאשר מחליטים על יעד ומתחילים בסידורים הבירוקראטיים הנחוצים, מומלץ לבצע השוואות מחירים על כל דבר שרוכשים.

השוואת ביטוח נסיעות היא דוגמה מצוינת – גם עבור ביטוח נסיעות מיוחד דוגמת ביטוח לנשים הרות, השוואת ביטוח נסיעות לחו”ל בין החברות השונות יכולה מיד לחסוך לך לא מעט כסף.

הדבר נכון כמובן גם עבור כל חלק אחר בחופשה – כרטיסי טיסה, בתי מלון, השכרת רכב וכו’.

המאמר בשיתוף שוק הביטוח- השוואת ביטוח נסיעות לחו”ל כולל כיסוי להריון בין כל חברות הביטוח המובילות.

 

קרדיט לתמונה: graphicstock