הפוסט ה1000 בבלוג!

2

נראה לי שמגיע לו פוסט , לא?

לפני  כ-8 חודשים, בחודש נובמבר 2009 עמדתי על 500 פוסטים. לאלו מכם שעדיין לא יודעים מהו פוסט, פוסט הוא עמוד\ כתבה בתוך בלוג.

הצבתי לעצמי יעד בפוסט ההוא, להגיע תוך שנה ל1000 פוסטים ואז עמדתי על כ-1000 גולשים ביום. היום, 8 חודשים אחרי כבר הגעתי ליעד הזה וכמות הכניסות שלי היום היא כמעט כפולה.

הרבה דברים עברו עלי בשנה האחרונה. רובם כתובים פה בבלוג, כיף לי אחת לכמה חודשים לדפדף אחורה ברשומות הבלוג, לראות איפה הייתי ואיפה אני היום, להזכר ברגעים יפים, ברגעים מבאסים, ברגעים של ייאוש, ברגעים שחשבתי שכבר לא יכול להיות טוב ואיבדתי תקוה ופתאום משהו השתנה, והחזיר אותי לדרך הנכונה עבורי. צריך פשוט לזרום עם הזרם , להיות קשוב להזדמנויות שצצות וללכת במסלול שאתה צריך ללכת בו.

הצבתי לעצמי יעד נוסף, לצמוח ולהתפתח. האתר גדל, השתנה, השתדרג, כיום הוא נחשב לאחד הבלוגים המובילים בכלל ובתחום האמהות בפרט.

כשכתבתי “לצמוח ולהתפתח” לא ידעתי שזה יגיע כל כך רחוק. בנובמבר 2009 עבדתי כשכירה, הרגשתי שאני לא ממצה את הפוטנציאל שלי, עבדתי על משכורת שהיתה קצת יותר ממינימום ואז התחלתי תהליך אישי שהביא אותי להיכן שאני היום. עצמאית , מאושרת, ומסופקת.

ואני מגשימה את עצמי ויחד עם זאת עוזרת לאנשים רבים, ואני רואה את הפידבקים בחזרה וזה כיף. הנתינה הזו, בין אם בשעות שאני תורמת מהידע שלי בפורומים שונים, בין אם במיילים ששולחים לי להתייעצויות, בין אם עזרה בהנחות וקישורים בין אנשים שונים, וזה עושה טוב בנשמה. אתה מרגיש שלחיים שלך יש משמעות.

אז מה אני מאחלת לעצמי ומציבה כיעד הבא? להגיע ל3,000 פוסטים תוך שנה , להכפיל פי 5 את כמות הגולשים באתר, להתפתח לכיוונים ושיתופי פעולה נוספים (וכבר יש כמה על הפרק), להרחיב את מקורות ההכנסה ולהמשיך לעשות את מה שאני אוהבת, לעזור לאחרים, ולהנות מכל רגע.