המתנה הכי טובה שאפשר לבקש ליומולדת – קורס תטא הילינג עם ניצה יניב

2

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

תטא הילינג ניצה יניב

ואוו. אני לא יודעת מאיפה להתחיל.

עברתי ב-3 ימים האחרונים חוויה של סערת רגשות, סערה בנפש, זיהוי של כל מיני אמונות לא מועילות שעד היום ליוו אותי בחיי עוד מימי הילדות, ניקוי שלהן, ניפוץ וריסוק של כל הדברים שחשבתי שאני יודעת וכל מה שחשבתי שאני רוצה והבנתי שאני בעצם לא יודעת כלום.

מרגישה כאילו ניקיתי את כל השליליות שהיתה שם במשך שנים, את כל הרגשות הלא טובים, ושחררתי. ממש כאילו נולדתי מחדש.

תטא הילינג למי שלא יודע, זו שיטת ריפוי שעוסקת בתכנות מחדש של תת המודע באמצעות תקשור ובחינה מחדש של האמונות שיש לאדם בחיים, ואת ההשפעה שלהן.

מה שיפה בתטא זה שזו שיטה שיכולה להתאים לכל אחד, לפתור כל בעיה, והיא כל כך פשוטה. פשוטה ברמה שתוך כמה דקות אפשר להשתחרר לגמרי מדפוסים שתקעו אותנו כל החיים .

ככה פשוט.

בניגוד למה שהורגלנו לחשוב ,זה לא חייב להיות מסובך.

 

את ניצה יניב , מורה לתטא הילינג ומומחית לפתיחת שפע, הכרתי כבר לפני למעלה משנתיים, ממש במקרה, או שלא.

הגעתי לכנס של אמיר הרדוף לשיווק ומתוך למעלה מ-200 איש שהיו בכנס, דווקא ניצה באה והתיישבה לידי.
היה קליק מיידי רק שלא הבנתי מה היא עושה ועם הזמן התחוור לי שהגעתי לקורס הזה כי הייתי צריכה לפגוש אותה. דברים לא קורים לנו בחיים סתם בלי סיבה ואני מאמינה שכשהתלמיד מוכן, המורה מגיע.

מאז כל הזמן ניצה אמרה לי שאני חייבת ללמוד תטא, היא קלטה את היכולות שלי ואת האינטואיציה החזקה אבל איכשהו זה לא הסתדר.

הקורס של התטא זה בכלל קורס למטפלים. מה לי ולטיפול? אני עסוקה בלעשות כסף ולבנות את העסק שלי.

 

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

תטא הילינג ושפע זה כאן!

בשנתיים האחרונות הלכתי לטיפולים אישיים אצל ניצה, מה שנקרא “פתיחת שפע“, טיפולים שעשו לי מהפכות בחיים, ניקו כל פעם הרבה דברים שהפריעו לי להתקדם ולהתפתח וגם ריפו בעיות פיזיולוגיות שהיו לי.
אין לי ספק שאחת הסיבות שהצלחתי לעבור את ההריון של התאומות יחד עם ה-LOPUS ׁ(זאבת) וה- APLA שיש לי (בעיות קרישיות ומחלה אוטואימונית שמאוד אוהבת להתפרץ בהריון, במיוחד כזה של תאומים) זה בזכות ניצה והטיפולים שעברתי אצלה. הרופאים היו די בשוק מבדיקות הדם שלי שהראו שיש מחלה בגוף, במצב פעיל, אבל רדום. הכל חיובי, אבל אין שום תסמין והגוף מגיב ממש טוב להריון.

זו היתה הוכחה מאוד חזקה עבורי שהתטא עובד. אבל מאחר ורוב ההריון הייתי בשמירה, הרגשתי בפנים שלא נכון לי לעבור קורס כשאני נושאת בגופי 2 עובריות ושעלולים לעלות לי הרבה דברים ואולי אני עדיין לא מוכנה. זה פשוט הרגיש לא נכון.

הבטחתי לעצמי שאחרי הלידה אני הולכת לעשות קורס תטא.

מאז שילדתי היו כמה קורסים וכל פעם זה לא הסתדר.

לפני שבועיים קיבלתי מייל מניצה וראיתי בו פרסום על הקורס הקרוב – 2-4 באוקטובר, 3 ימים. אמרתי לעצמי “שיוו איך היה מתאים לי לעשות את הקורס הזה כמתנה ליומולדת, אבל אין סיכוי שזה קורה. 3 ימים אין לי מי שיהיה עם הבנות..”

וכך ויתרתי על העניין.

ביום ראשון השבוע, ניצה מתקשרת אלי ואומרת לי “ראיתי שאת לא בקורס, את ממש חייבת להרשם ולהגיע, אני מרגישה שאת חייבת להיות שם”. אמרתי לה שאין מצב. לא יסתדר. אמרה לי “יסתדר. תחליטי שאת רוצה וזה יסתדר”.

אמא שלי עוזרת בקורס על תקן סייעת (אני באה מרקע של אמא שמתקשרת, נומרולוגית, טיפולי מודעות ועוד הרבה דברים טובים שספגתי כבר מגיל מאוד צעיר בבית), כך שממש לא היה סיכוי שאמצא מי שיהיה עם הילדים.

ניצה אמרה לי “את מגיעה וזהו.”.

שאלתי את בעלי אם יש מצב שהוא עובד 3 ימים מהבית, הוא צחק עלי .
אמרתי לו שממש בא לי ושאני רוצה את זה כמתנה ליומולדת שלי שיתקיים מחר.
הוא אמר לי “אבל יהיה לי בעייתי, אני צריך לעבוד”.

בדקתי עם אחותי שהסכימה להיות יומיים עם יובל אצלנו וחמותי יכלה לעזור בשלישי ורביעי מהצהרים עם הבנות ופתאום כמו קסם, הכל הסתדר. קודם כל הרגשתי המון אשמה על זה שאני מרשה לעצמי ללכת ו”תוקעת” את בעלי בבית עם 3 ילדים לכל היום. באמת לא בסדר מצידי במיוחד כשמאז הלידה של מיה ונוגה למעט ימי פגישות פה ושם שהיו ארוכים, לא ממש השארתי אותן לבד ככה ברצף. אמנם הן כבר התאקלמו יפה במשפחתון מדהים שגורם לי להיות רגועה בידיעה שהן בידיים טובות, אבל עדיין. שאני לא אהיה בבית עד הערב?

אבל כנראה שכשהזמן נכון והתלמיד מוכן המורה מגיע ודברים מסתדרים.

 

נסעתי ביום שלישי ליום הראשון של הקורס.
כבר בבוקר הרגשתי את ההתנגדות מציפה אותי ואת ההבנה שחילחלה בתוכי שהחיים שלי הולכים להשתנות ואני לא יודעת אם אני מוכנה לזה.

טוב לי בבלגן שלי . אני מסתדרת איתו. חיה טוב עם הטירוף הזה שנקרא “החיים שלי” ומצליחה לתמרן בין ניהול עסק ו-3 אתרים, ניהול בית, 3 ילדים וגם להיות אשה ,אמא, ועקרת בית למופת. ותודה לריטלין..

מה אני צריכה עכשיו קורס שיהפוך לי סדרי עולם?  חוץ מזה שיש לי מלא עבודה, איך אני מרשה לעצמי ככה לקחת פסק זמן מהחיים, 3 ימים!!!!

זה ממש לא בסדר.

אפילו היה לי התקף חרדה קל אבל נשמתי עמוק ואמרתי לעצמי די, שחררי.

 

הבנתי שחלק מהשיעור שלי בקורס הזה היה לשחרר שליטה. ולא במקרה הגעתי לקורס שעסק בנושא של שחרור שליטה כשכל המשתתפים סבלו מאותן “בעיות ותסמינים” כמוני, אנשים שהסיפור האישי שלהם יכול להיות די תואם לסיפור האישי שלי.

כולנו “דפוקים” ברמה כזו או אחרת כתוצאה מחוויות ואמונות שספגנו בחיים, אפילו כבר מתקופת העוברות ולפעמים גם בגלגולים אחרים. אני יודעת שזה נשמע נורא “רוחניקי” וקשה להבנה לשכל הגיוני וישר, אבל תשמעו, זה עובד.

הטיפול מבוסס בעיקר על דמיון מודרך, כך שאפילו לא חייבים להיות נוכחים פיזית מול המטופל ואפשר לטפל אפילו בשיחת טלפון, רק צריך לקבל את ההסכמה של הצד השני לטיפול וזה עובד.

 

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

מתרגלים תטא בחיק הטבע

הימים היו מאוד עמוסים רגשית ואינטנסיביים. חזרתי שפוכה ומותשת הביתה.

התטא משלב בתוכו תקשור ומפתח מאוד את יכולת הראיה העל חושית והאינטואיציה. פתאום נפתחו לי הרבה דברים. ראיתי, חידדתי את היכולות שלי, תקשרתי לאנשים אחרים שלא פגשתי עד לאותו רגע ולא ידעתי כלום והעברתי להם מסרים שהיו מאוד נכונים עבורם וראיתי דברים בחייהם שהם חוו ועברו או רוצים לחוות וזה כל כך חיזק אותי עם הידיעה שוואלה, אני באמת רואה דברים וזה אמיתי.

אני מאמינה שמי שיש לו את היכולות האינטואיטיביות המפותחות יימשך לשם מעצמו, גם אם עד היום מעולם לא התעסק בהן. יחד עם זאת בניגוד למה שחשבתי, מדובר פה בקורס שהוא לאו-דווקא למטפלים, אלא לכל אחד שיש לו אישויים עם עצמו, עם דברים, כל אחד שמוכן לשינוי ורוצה לראות את הדרך הברורה עבורו והוא יראה אם הוא יהיה מוכן.

אתמול היתה לנו חוויה כל כך עוצמתית של ניקוי ואנרגיות שעפו בחדר, אני ריחפתי, הרגשתי שלמה ואהובה לראשונה מזה הרבה שנים. הרגשתי שהריק הזה שהיה לי בבטן של חוסר שביעות רצון שליווה אותי לאחרונה ולא ידעתי לשים עליו את האצבע, והשלכתי אותו על בעלי, נפתר ונעלם והתמלא בהמון אהבה.

זה היה שייך בכלל למשהו שקשור בי כילדה מול אמא שלי. איזשהו חוסר רגשי שהתפתח כבר אז וממש חזרתי למקום הזה שבו אני עומדת כמו ילדה קטנה, שבסך הכל זקוקה לחיבוק מאמא שלה. מהמקום ההוא קיבלתי החלטה שאני אסתדר לבד ולא צריכה טובות מאחרים וכל פעם שהייתי זקוקה, הדפתי והרחקתי כל ניסיון להתקרבות או למגע או לחום.

לבקש – לא מכבודי.לרצות? זה לא בסדר. ומאז שהבנות נולדו, שמתי את עצמי בצד.

קודם כל שהכל יתפקד כמו שצריך ורק אחר כך אני. אז לפעמים הייתי גונבת איזה קפה עם חברה בערב כשאני כבר ממש מותשת אבל לא נשאר כוח לחיות בתוך המרתון הזה. פלא שהתפתח אצלי דיכאון אחרי לידה?? (על זה בהרחבה בפוסט אחר)

 

וככה חייתי.

היום זה נראה כאילו חייתי בלי איבר , בלי היכולת לבקש אהבה או תמיכה, בלי היכולת לתת להן מקום בחיים שלי.

 

ויש לי בעל שאוהב אותי, ו-3 ילדים נפלאים והמון חברים יקרים, אבל כל הזמן התחושה הזו של הלבד היתה מאוד חזקה אצלי. גם כשהייתי עם הרבה ביחד. ואז חייתי מתוך מקום של לכסות ולהסתיר את המקום הזה עם המון נתינה שתעסיק אותי, הרבה תקתוק, רק לא להרגיש. אבל בפנים זה אכל אותי והרגשתי. במיוחד ברגעים של הלבד עם עצמי.

אז הצלחתי לזהות את המקום הזה, ולשחרר, ולבכות. כמו ילדה קטנה. הבכי ההוא ששנים לא נתתי לו לצאת, בכיתי ושחררתי. על כל השנים ששכנעתי את עצמי שאמא שלי לא אוהבת אותי, על כל השנים שכעסתי עליה והכנסתי לה, הכל השתחרר.

ישבתי עם עצמי ובכיתי, הרשיתי לעצמי לרצות חום, ובו זמנית קלטתי שאני מנסה להסתתר כדי שאמא שלי שיושבת בקצה השני של החדר לא תראה שאני בוכה, לא תרגיש שאני כעסתי עליה חלק נכבד מהחיים שלי, כשמה שבאמת הייתי זקוקה לו באותם רגעים זה החיבוק שלה. ואז היא באה וחיבקה אותי חזק, במשך 10 דקות רק בכיתי ושחררתי, וחזרתי למקום ההוא שהיה לי בו חוסר. ואז קלטתי כמה זה הזוי שאמא שלי פה, איתי, מחבקת אותי כשאני הכי הכי זקוקה לחיבוק שלה ואני בעצם מנסה להסתתר, אז שחררתי גם את זה. נתתי לה להיות אמא שלי ולהיות שם בשבילי, כי הייתי זקוקה לה.

אח”כ ניקיתי, הרגשתי שאני יכולה באמת לנשום. הרגשתי שלמה ולא הבנתי למה הוצאתי על בעלי בתקופה האחרונה את כל התסביכים שלי , רבנו המון בתקופה האחרונה כי דברים צפו ועלו לי והמון כעסים שיצאו עליו. אבל זה שלי. לא שלו.

התקשרתי אליו אח”כ והתנצלתי. הוא לא הבין כל כך מה קרה אבל אמרתי לו שאסביר אחכ.

 

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

החבר’ה מתפרקים עם קצת מוזיקה

אני מניחה שה-3 ימים הללו של קורס התטא הילינג הזה שינו דברים בחיים שלי, התירו בעיות ופתרו המון קונפליקטים שהיו לא פתורים.

זה לא שאני מושלמת עכשיו, אבל אני יודעת שאני יותר שלמה.

 

היום הסתיים בצורה מדהימה כשפתאום ניצה קוראת לי לבוא רגע בסיומו של אחד מתרגילי התקשור, ואז אני קולטת על השולחן עוגה ענקית, ואני חולפת על פניה ואומרת “לא , זה לא קורה לי”.

והיא אומרת לי , מה את הולכת? יש שם משהו בשבילך על השולחן.. אמרתי לה אבל היומולדת בעוד יומיים! ואז אמא שלי אמרה “כן, אבל היום נולדת מחדש..”

ואז כולם התחילו לשיר לי ולחבק וזה היה אחד הרגעים הכי מרגשים ומהנים בחיים שלי. מעבר לעובדה שכבר כמה שנים לא ממש חגגתי יומולדת עם חברים חוץ ממסעדה עם בעלי או המשפחה, אבל עשו בשבילי וזה היה כיף.

למדתי לקבל.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

עוגת ה”בת מצוה” שהכינו לי..

הפתיעו אותי, את הפריק קונטרול, והבטחתי לעצמי שמהיומולדת הזה אני הולכת להנות.

יומולדת 31. את יומולדת 30 העברתי בשמירת הריון בדיכאון ואז עם בעלי, אבל עכשיו, אני מוכנה להנות.

הקורס הזה נתן לי גם חתיכת שיעור בלשחרר שליטה.

לתת לבעלי לקחת אחריות על הבית והילדים למשך 3 ימים (כמובן שדאגתי להם לאוכל מראש).

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

אני מתרגשת..

בבוקר של היום הראשון הגעתי לקורס, כולי שמחה וטובת לב, בעלי לקח את הבנות לגן, התקשר וסיפר לי שנוגה קצת בכתה אבל עבר לה ואז אמר לי שאין לו חיבור מהבית לעבודה ושהוא לא יודע מה לעשות. ואז מייד לקחתי את האחריות אלי כמו שאני רגילה לעשות. ואז אמרתי לו “טוב מה, זו אשמתי”? והוא ענה לי “כן”. אמרתי לו “אז זהו, שלא”. אתה יכול לבחור ללכת לעבודה ולחזור בצהריים לאסוף את הבנות, לנסות לפתור את הבעיה (בכל זאת איש מחשבים), או לקחת יום חופש. גם זה מותר לפעמים. תתמודד.

ופה שחררתי. ואמרתי לעצמי שזה כבר שלו ושאני לא מוכנה יותר להיות במקום של לקחת אשמה של כל העולם על הגב שלי. למה מה קרה?

מגיע לי לחיות.

מגיע לי יותר

מגיע לי להנות

מגיע לי לחיות בשפע

מגיע לי לחיות בלי להתאמץ.

מגיע לי לקבל אהבה ללא תנאי

מגיע לי לקבל תמיכה.

וכן, אני יודעת שזה נשמע כאילו שלקחתי סמים או משהו אבל אם רק הייתי יכולה להעביר לכם את החויה והתחושות המדהימות שיש לי, הייתם מבינים למה כל כך טוב לי.

 

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

אני והאמא המדהימה שלי שמבסוטה מעצמה מזה שהצליחה להפתיע אותי..

קיבלתי החלטה בקורס הזה, שאני הולכת לטפל באנשים.

אני הולכת לקחת את כל הידע הרב שיש לי משנים של טיפולים ועבודה עצמית שעברתי במגוון שיטות – נומרולוגיה, מדיטציות, דמיון מודרך, קואוצ’ינג, שיטת גרינברג, תטא הילינג, תקשור, קלפי טארוט, הילינג ועוד הרבה דברים שעברתי שהביאו אותי למקום שאני נמצאת בו היום ולעזור לאנשים.

במגוון תחומים.

אני הולכת לעשות “סטאז'” על כמה חברות שאני רוצה להעביר אותן תהליך ואז אני מתחילה לרוץ.

גם בלי ההכשרה הזו אני תמיד מוצאת את עצמי בסופו של יום עוזרת לחברים שלי, מביאה אותם לתובנות שמפילות אסימונים, מכוונת ותומכת ממקום של אינטואיציה ומגיל מאוד צעיר ידעתי שמתישהו אני אטפל באנשים ועד היום זה לא הרגיש לי נכון, אבל עכישו, אחרי שהתבססתי מהמקום החומרי, הגיע הזמן להגשים את הרוחני. היו לי הרבה ספקות לגבי היכולות שלי לראות דברים, למרות שמאז שאני זוכרת את עצמי אני רואה. רואה יקרים שנפטרו, רואה מדריכים לפעמים, “יודעת” דברים, אבל אתה אף פעם לא באמת יודע אם זה זה. ולניצה יש את היכולת המדהימה להתחבר ולראות מה שאני רואה ולאשר לי את המידע. ביום הראשון בתרגיל הזוגי הראשון שעשינו, עשיתי סריקה לזו שמולי וניצה באה אלי ולחשה לי באוזן “ממי, העין השלישית שלך פתוחה יותר מדי, תסגרי אותה ותתקשרי ממקום אחר”. פשוט ראיתי. לא יודעת להסביר את זה. ואח”כ הבנתי שאני בסדר.. אין לכם מושג איזה כיף זה לדעת שיש לך את התשובות מתוך עצמך, שאתה יכול לחיות בלי להיות תלוי בגורמים אחרים שיאמרו לך מה נכון ומה לא, ואתה פשוט יודע.

בסרטון שלפניכם, תוכלו לראות את ניצה יניב בראיון הסבר קצר על השיטה עם ויאנה סטיבל, מפתחת השיטה:

 

 

אז נעים מאוד,

אני חלי גורסוי ובנוסף להיותי בלוגרית, מומחית לשיווק במדיה הדיגיטלית, אמא ל-3 ילדים ומומחית בכל מה שקשור בהורות וצרכנות לתינוקות, אני גם מטפלת מוסמכת בתטא הילינג מטעם ניצת הלב, ניצה יניב, שמוסמכת מטעם ויאנה, מפתחת השיטה המקורית.

אם הגעתם עד לכאן ואני מאמינה שלא סתם הגעתם למאמר הזה, ואם התחברתם לחלק מהדברים שכתבתי וגם אתם רוצים לעשות שינוי בחייכם, ואולי הסבת מקצוע, אני ממליצה בחום על הקורס של ניצה יניב לתטא הילינג.
פה בקישור תוכלו לצפות בהדרכה על הקורס שתסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להבין אם זה בשבילכם או לא.

 

ואם יש לכם קושי או בעיה בכל תחום בחיים, ותרצו לקבל עזרה והכוונה לתשובה או פתרון, אתם מוזמנים לפנות אלי דרך המייל : [email protected]  ואשמח לחזור אליכם כדי לתאם טיפול.

תודה שאתם קוראים

מאחלת לי ולכולם שנה נפלאה ומלאת שפע!

חלי גורסוי.

2BMOMMY[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (2)
  1. ניצה יניב אוקטובר 6, 2012

    חלי יקרה,
    אני קוראת את הפוסט המדהים שכתבת והלב שלי מתרחב.
    תודה על השיתוף המדהים שלך !

    יש לי כל כך הרבה שנאי רוצה לכתוב
    ואני לא יודעת מאיפה להתחיל

    האם לכתוב על הקסם שקרה שם בשלושת הימים,
    קסם, זאת המילה שאם מאפשרים לו נכנס פנימה לחיינו.

    או לכתוב על הביחד, אחרי שנים של לבד,
    לפגוש אנשים שמוגדרים זרים אבל קוראים אותך
    יותר מאלה שמכירים אותי ביום יום
    וחיים את החיים שאני חי בוורסיה שלהם,
    עד שאתה אומר לעצמך: אנחנו כל כך דומים. כל כך,
    אז למה אנחנו מתעסקים כל כך הרבה במה ששונה?

    באמת לא יודעת מאיפה להתחיל ועל מה לכתוב.

    אני חושבת שיותר מהכל אני רוצה לכתוב על
    האהבה הגדולה
    על הקבלה העצמית – את עצמנו, ואת אחרים
    שקיבלנו בסוף שבוע האחרון,
    זה ועוד המון מתנות.

    באמת נולדת מחדש בשלושת הימים של הקורס,
    השלת את חלי הישנה עם המון אהבה, ובחרת לך
    חליפה משודרגת, חלי החדשה.

    אני מאחלת לך שנה מלאה בהמון שמחה,
    העולם מחכה לך, ליכולות שלך, יש לך המון מה לתת
    וכמו שאמרת: מהיום שאני מכירה אותך את מייעצת
    לכולם ומטפלת
    הגיע הזמן להביא את המתנה המופלאה שלך לעולם.

    אני יודעת שאת המילים שכתבת הטמעת בקורס הזה:
    שמגיע לך הטוב ביותר
    שאת ראויה
    שמגיע לך לחיות שפע

    ושזה אפשרי לחיות את זה הלכה למעשה.

    תודה גדולה על הפוסט – פשוט מדהים לקרוא את
    התהליך המופלא שעברת,
    זה פוגש אותי במקום שאני מגיעה ומלמדת עם המון אהבה,
    והנה אני יכולה לקרוא איך חווה את זה הצד השני.

    מאחלת לך יום הולדת שמח ורקקקקקק טוב ושפע,
    ואהבה,
    ניצה

  2. חנה קרן אוקטובר 7, 2012

    היי חלי
    מ ז ל ט ו ב
    ליום ההולדת
    ריגשת אותי מאד בטיפול ההדדי שעשית איתי בקורס
    אני ממש מחכה בהתרגשות למימוש הדברים שראית
    זה ממש הגיע מה “בפנוכו” שלך.
    מחכה לקבל משוב ממך איך היה הכנס שאירגנת
    מאחלת לך הצלחה ענקית
    חנה.

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *