הכנה לכיתה א’ – משחקי מחשב לילדים – לימודיסק לומדה לילדים

2
  • הכנה לכיתה א’ מרבית הילדים שמגיעים לגיל 5 כבר מתחילים לגלות עניין ובקיאות באותיות האלף ב’, מספרים, ותכנים לימודיים בעקבות הדברים שהם לומדים בגן. 

אם הילדים שלכם בגילאי 5-6 ונמצאים בשלב שבו הם עולים לכיתה א’ או נמצאים בגן טרום חובה או חובה, כדאי שתתחילו להכין אותם לכיתה א’. 

מרבית ההורים לא בדיוק יודעים איך ומאיפה מתחילים ומה התכנים הלימודיים שהילדים צריכים לדעת בגילאים הללו ובמיוחד אם זה ילד ראשון שמגיע לבית הספר, לא תמיד להורים יש ידע לגבי הכנה לכיתה א’, הצרכים הקוגניטיביים והקניית הרגלי הלמידה לילדים. 

כיום יש בשוק מגוון חוגים להכנה לכיתה א’, אבל הם עולים לא מעט כסף ודורשים מאיתנו, ההורים זמן ואנרגיה כדי לקחת כל פעם את הילדים ולהחזיר אותם. 

במקום זה, יש פתרון נפלא שעובד על אותם כישורים נדרשים שהילדים צריכים – לימודיסק – הכנה לכיתה א‘.

חברת לימודיסק שמתמחה מזה שנים בתוכנות לימודיות ומשחקים לילדים קטנים, מציעה ערכה לימודית של הכנה לכיתה א’ שמתאימה לגילאי 4-6 וכוללת דיסק עם לימוד אותיות ומספרים ועוד דיסק נוסף עם מגוון משחקים לימודיים ופעילויות אינטראקטיביות ומהנות שגורמות לילדים לשתף פעולה עם דמויות במחשב שקוראות לילד בשמו. 

בכל אחד מהמשחקים למעלה מ – 60 פעילויות שונות ומגוונות המשלבות תוכן לימודי השזור בסיפור ובמשחק. שילוב הסיפור שבו תוכן רגשי (אמוציונאלי) עם מידע ותכנים לימודיים, גורם לילד המשחק, הנאה ומאפשר למידה עצמאית.

שיטת המשחק משלבת פעילות למידה וחיזוקים (“פידבק”) חיוביים מתמידים עם שמו הפרטי של כל ילד. בלימודיסק מצאו כי, שיטה זו, מרגשת את הילדים ומעניקה להם חוויית הצלחה בלמידה וחיזוק הביטחון העצמי להמשך חייהם.

מה יש בדיסק של הכנה לכיתה א’?

לימודיסק – הכנה לכיתה א

משחק תירגול והכנה לכיתה א’. המשחק משלב משימות מתחומים מגוונים המתאימים לשלב ההכנה לקריאה ולחשיבה כמותית. הילדים עוסקים במשימות חשיבה, תוך התמודדות עם נושאים רגשיים מגוונים הקשורים למעבר המשמעותי לכיתה א’.
בנוסף, עוסקים הילדים במשימות מעשירות ידע ושייכות.

חשבון לכיתה א’, הכרת האותיות, פעולות שיוצרות תגובות רגשיות, פיתוח יכולת הקשב והריכוז של הילדים לשבת לאורך זמן וללמוד ובעצם התוכנה עושה בשבילכם את העבודה עם הילדים. 

(תנאי מקדים למשחק הינו הכרת אותיות ה- א’ ב’ והמספרים 1-20)

 

 

אני יכולה להעיד מהניסיון האישי שלי שמהרגע שקיבלנו הביתה את התוכנות הלימודיות של לימודיסק לפני כחודש בערך, הילדות שלי – תאומות בנות 5 שאמנם רק בעוד שנה וחצי יגיעו לכיתה א’, יושבות על התוכנות ומעבירות כמה שעות בשבוע איתן, לומדות בכיף ונהנות (וגם רבות מי תהיה יותר כי אין להן סבלנות להמתין). 

אנחנו התנסינו בכל הלומדות של לימודיסק עם הילדים שלי, שמתאימות מגיל 2 עד גיל 9 ומכילות משחקי מחשב לילדים בשילוב לומדות שמעשירות את הידע שלהם.

אם חיפשתם משחק מחשב לפעוטות מגיל שנתיים, לימודיסק בהחלט יכולים לתת לכם מענה נהדר ולייצר לילדים שלכם יכולות קוגניטיביות לימודיות שיתרמו להתפתחות האישית והשפתית שלהם. 

עלות התוכנות של לימודיסק – בין 80-110 ש”ח בהשקעה חד פעמית וסופר משתלמת עם אחריות לכל החיים. ניתן לרכוש USB או דיסק לבחירתכם. 

כמו כן, התוכנות יודעות לקרוא לילד בשמו ואפשר לתכנת אותן עד מספר שמות במידה ויש מספר ילדים באותם טווחי גילאים בתוספת של 20 ש”ח לכל שם. 

לפרטים נוספים – לימודיסק – הכנה לכיתה א