האם כדאי לרכוש ביטוח מחלות קשות לילדים?

b

ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח שמעניק פיצוי מיידי בעת אבחון של מחלות קשות וחמורות. המטרה העיקרית של ביטוח מחלות קשות היא לשמש עוגן כלכלי במקרים שבהם מאובחנים למשל סרטן, מחלות לב, או מצבים אקוטיים וכרוניים אחרים. אז האם כדאי לבטח את הילדים בביטוח מחלות קשות?

מה זה בעצם ביטוח מחלות קשות?

כאמור, ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח מסוג פיצוי הניתן למבוטח בעת אבחון מחלה קשה כרונית או מצב רפואי נקודתי חמור. בעת הצטרפות לביטוח בוחרים את סכום הפיצוי. ככל שהפיצוי צפוי להיות גבוה יותר, כך גם הפרמיה תתייקר. עם זאת, בעת משבר בריאותי שהמבוטח חולה לעתים קרובים הוא ו/או קרובי משפחתו נאלצים לקשיים כלכליים עקב החסרת ימי עבודה, מעבר לחצי משרה או חשיפה לטיפולים יקרים ותרופות שאינן כלולות בסל הבריאות. לכן ביטוח מחלות קשות מסייע להקל על המטופל והמשפחה שלו מבחינה פיננסית בזמן הטיפול ולהתמקד בשיקום ובהחלמה במינימום דאגות כלכליות. 

כאן תוכלו למצוא הסבר מלא על הנושא.

מה ההבדל בין ביטוח מחלות קשות לבין ביטוח בריאות פרטי?

ראשית, יש לציין כי הפיצוי ניתן באופן מיידי לחשבון הבנק לאחר הגשת תביעה, והכסף יכול לשמש אתכם לכל מטרה שהיא. זאת לעומת ביטוח בריאות פרטי שמעניק החזרים תמורת שירותי רפואה ספציפיים, כגון בדיקות, טיפולים שוטפים, ניתוחים, טיפולי שיניים, טיפולי פיזיותרפיה. אביזרי עזר רפואיים, תרופות וטיפולים נפוצים.

שנית, ביטוח מחלות קשות, במקור, מתמקד במקרים של מחלות קשות ופציעות חמורות, כמו סרטן, מחלות לב, שבץ ועוד. ככל שהזמן עובר, חברות ביטוח נוספות כיסוי למקרים רבים יותר ומציעות ביטוח מחלות קשות רחב יותר, כולל כיסוי למחלות כרוניות ומצבי בריאות קשים אחרים.

למי כדאי שיהיה ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות מיועד לכל אדם, כולל ילדים. ביטוח כזה מעניק פיצוי בכל מקרה שהפוליסה מבטחת. מומלץ לרכוש ביטוח מחלות קשות כחלק מתוכנית הביטוחים הרפואיים הכללית שלך, במיוחד אם יש לך ילדים או בני משפחה אחרים. ביטוח זה יוכל לעזור לכם מאוד בפן הכלכלי, ובמיוחד אם אין לכם אפשרות לקבל גב כלכלי ממקור אחר.

ביטוח מחלות קשות מעניק פיצוי המסייע להתמודד עם ההוצאות הגבוהות של טיפולים רפואיים במקרים של מחלות קשות וחיובי אשפוז ממושכים. הוא יכול להתאים לאנשים שעובדים בתחומים מסוימים, כמו מקצועות ספורט או בתעשיית הבנייה, שמתעסקים בפעילות פיזית או מסוכנת, אך גם מחלות קשות עשוי גם להיות מיועד לאנשים עם מחלות כרוניות או תורשתיות, או למי שמחזיקים במקצועות המונעים מהם לקבל כיסוי ביטוח מסוים, כמו עצמאיים.

האם כדאי לרכוש ביטוח מחלות קשות לילדים?

למרות שקשה לחשוב על כך, ילדים יכולים לחלות במחלות קשות כבר מגיל ינקות. במצב כזה להורים אין יכולת להתפרנס כיוון שהם עסוקים בלטפל בילדם וללוות אותו לטיפולים, אשפוזים וניתוחים. לכן ביטוח מחלות קשות יכול מאוד לעזור להורים מבחינה כלכלית, ועלותו נמוכה יחסית. ביטוח מחלות קשות מעניק להורים את השקט הנפשי לדעת שהילד יוכל לקבל את הטיפול הנדרש, מבלי שיצטרכו לשלם הכול מכיסם ולשקוע בחובות חלילה.

איך לבחור ביטוח מחלות קשות לילדים?

חשוב לבצע השוואה מעמיקה בין מגוון הפוליסות הקיימות כיוון שלכל חברת ביטוח יש את הכיסויים הייחודיים שלה. בסוכנות פתרונות עדיפים אנחנו מתמחים בהשוואה פוליסות ביטוח מכל הסוגים ובהתאמת הפוליסה האידיאלית והמשתלמת ביותר תוך התייחסות לכיסויים ולמחיר הפרמיה. לתיאום שיחת ייעוץ אתם מוזמנים לפנות אל הסוכנים של פתרונות עדיפים דרך האתר.

קרדיט לתמונות FREEPIK


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *