האם את חיה שפע או הישרדות?

2

art collage with beautiful womanאמהות יקרות, אני רוצה לשתף אתכן בקצת תובנות שיש לי לאחרונה.

בשנתיים האחרונות במקביל להתפתחות העסקית שלי, פניתי גם לדרך של התפתחות רוחנית כי הרגשתי שצריך להיות עוד עומק ויכולת להכיל את הגדילה שלי בעסק.

הרי כל אחד מאיתנו מגיע עם מטענים כאלה ואחרים לחיים וכשאת עצמאית וגדלה ומתפתחת, את נחשפת לעוד סיטואציות ומצבים, מגשימה חלומות ולפעמים כשהולך בקלות, זה יכול להפחיד.

כן, אני יודעת שזה נשמע אבסורדי מעט אבל יחד עם זאת יצא לי במהלך השנים האחרונות לראות לא מעט בעלי עסקים שגדלו וצמחו ואז ברגע אחד התרסקו או שגדלו ולא ידעו מה עושים עם כל ההצלחה הזו כי אחרי שאתה חי חיים שלמים בחסר והישרדות ורגיל להלחם על המקום שלך ועל כל דבר, אז כשפתאום אתה מקבל כל מה שאתה רוצה ומגשים, זה יכול לערער.

מרבית האנשים לא אוהבים שינויים.

אנחנו אוהבים את הקיים והמוכר ואני רואה המון חברות שרוצות לעשות שינוי, להפוך לעצמאיות או סתם לקום ולעזוב מקום עבודה או זוגיות שלא עושה להן טוב והן חוששות. חוששות מהשינוי, חוששות מהגדילה, מי מבטיח לנו שיהיה טוב יותר?

אבל לפעמים מגיעים למצב שבו כבר אי אפשר להכיל יותר מצב מסוים ואנחנו קמים והולכים.

יש משהו אנרגטי בשנה האחרונה שגורם לזמן לרוץ מהר. שגורם לדברים להיות חריפים יותר ועוצמתיים יותר לטוב ולרע.

אנשים הגיעו למצב שהם כבר לא מוכנים להשלים עם הקיים. לא מוכנים להשלים עם שליליות, עם קורבנות, עם אנשים שיורדים להם לחיים, כל אחד מחפש היום את הפינה השקטה שלו. הרבה אנשים מרגישים אבודים בדרך כי איך אפשר לקום ולעזוב הכל?

משהו בפנים יודע שמגיע לנו יותר ושאנחנו יכולים יותר אבל אנחנו לא יודעים איך בדיוק עושים את הדבר הזה.

 

אז כפי שאמרתי בהתחלה, לפני כשנתיים התחלתי מחדש את דרכי הרוחנית. אני אומרת מחדש כי כבר בילדותי גדלתי בבית של אמא מתקשרת ומנחת סדנאות מדיטציה ואבא שטיפל באנשים בהילינג וממתי שאני זוכרת את עצמי אני רואה דברים. אבל אחרי כמה שנים היתה תקופה שהרגשתי שהסביבה עדיין לא מוכנה לזה ושאני צריכה עוד קצת לגדול ולהתפתח.

אז הנחתי לזה ופתחתי במסלול הרגיל של החיים שאיכשהו כמו כל דבר בחיים שלי הפך ללא קונבנציונלי ובגיל 28 עזבתי עבודה מסודרת כדי ללכת אחרי החלומות שלי.

בגיל 29 פגשתי את ניצה יניב, מורה לתטא הילינג, מתקשרת ומנטורית מדהימה.

לפני שנה התחלתי אצלה קורס שנקרא “לחיות שפע בתדר החדש“. אני לא זוכרת מה בדיוק היה לפני כן, אבל אני יכולה לומר שהמון מערכי אמונות שהיו לי פשוט קרסו, התחלתי לראות דברים כמו שהם, לראות מה אני רוצה, להתחבר לרצון, להתחבר לרגש, להתחבר לאינטואיציה אבל הכי הרבה לאהוב ולקבל את עצמי כמו שאני.

אולי זה נשמע קצת כמו קלישאה, אבל היום ההכנסות שלי גדלו פי 5-6, אני מגשימה דברים במהירות שיא – בחודש אחד מכרתי דירה וקניתי דירה, מכרתי רכב וקניתי רכב, הרמתי אירוע מדהים והיו עוד כמה דברים, אבל העקרון הוא שדברים פתאום באים בקלות. נגמרה הסיזיפיות. הכל קל.

לא צריך להתאמץ הרבה כשאתה מחובר לעצמך ויודע מה אתה רוצה וכשהרצון שלך חזק ואתה נקי מאמונות ואנשים שליליים במרחב שלך, אז הכל משתנה ופתאום אין צורך להלחם יותר על כל דבר.

כל החברות שלי אומרות לי שאני מהווה עבורן מקור השראה ושואלים אותי מה הסוד שלי ואיך אני עושה את זה – גם רעיה, גם אמא ל-3 ילדים קטנים, גם מנהלת 3 אתרים ומרימה אירועים ופרוייקטים גדולים בלי פחד ועם אנרגיות של בולדוזר וגם מצליחה, אז הנה. למי שרוצה גם כזה, זה הסוד שלי.

קורס לחיות שפע בתדר החדש

 

מה זה התדר החדש? 

תדר שכשאתם נמצאים בו הכל אפשרי. הכל קל ואין פחד ואין לא יכול ואתם בוראים את המציאות שלכם. נשמע הזוי? מסכימה. אבל זה עובד.

אפילו בעלי כבר יודע להגיד “תעשי את הקסמים שלך” כדי שדברים יזוזו ויסתדרו וזה קורה.

אני מזמינה אתכם לצפות בסדרת סרטונים של ניצה יניב שתתן לכם טיפים לשפע ולהכניס יותר כסף לחיים וגם תסביר על התדר החדש הזה.

היום אני בקורס המתקדם של התדר החדש – קורס בריאת מציאות ומדהים לי!

יש לנו קהילה מדהימה של אנשים איכותיים שהפכו להיות המשפחה השניה שלי. אנחנו תומכים אחד בשני, מתייעצים ומצאתי שם כמה חברות בנפש.

אם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים לכתוב לי , בינתיים, קחו קישור לסרטון חינמי ושווה של ניצה יניב.

ואם אתם מרגישים שאתם עדיין לא מוכנים לשינוי, זה גם בסדר, כל אחד והזמן הנכון שלו.

וידאו שלי מסבירה על התדר החדש:

קישור לסרטון עם טיפים לשפע

 

הכנסו עכשיו לקהילת מפיצי השפע בפייסבוק ותקבלו מגוון טיפים שישפרו את איכות החיים שלכם ויעזרו לכם להתחבר לשפע