מה זה דרופשיפינג, קורס EBAY איביי מכירות ואיך זה יכול להגדיל לכם את ההכנסה ולשפר את המצב הכלכלי?

2

דרופשיפינג קורס EBAY איביי

לא הרבה יודעים, אבל לפני כ-3 שנים התוודעתי לנושא המכירות באיביי.

בהמלצה של חברה נרשמתי לקורס דרך מט”י שלימד אותי את היסודות הבסיסיים כדי להתחיל ולסחור בחו”ל.

רגע לפני שאתם נבהלים, אני יודעת שזה נשמע מפחיד, מסחר בחו”ל, מסחר אונליין, אבל אחרי 3 שנים גיליתי את הסודות שבאמת צריך לדעת ואני יכולה לומר שזה עובד וזה יכול להתאים לרבים מכם!

אז מה זה בעצם מסחר באיביי?

EBAY הוא למעשה מעין קניון וירטואלי שיש בו המון חנויות.

כשאתם מזמינים מוצרים, אתם מזמינים אותם במרבית המקרים מספקים שונים ולכן בוודאי שמתם לב שכשאתם מזמינים מספר פריטים שלא מאותה החנות הם מגיעים במספר משלוחים.

 

למעשה, כל אחד יכול להקים חנות באיביי ולסחור.

בין אם מדובר על מוצרים שלכם, מוצרים שפיתחתם, מוצרי יד שניה שיש לכם בבית – החל מבגדים, פחיות ריקות, צעצועים ומוצרי אלקטרוניקה ישנים, גם כאלה שלא עובדים, אפשר למכור הכל!!!!

עוד דרך נוספת לסחור היא דרופשיפינג.

 

מה זה אומר דרופשיפינג?

זה אומר שאתם למעשה סוג של ספקי משנה. אתם יוצרים קשר עם ספקים, מאתרים מוצרים רלוונטיים, מציעים אותם למכירה בחנות שלכם וכאשר מתבצעת הזמנה, אתם מקבלים תשלום, ומעבירים את ההזמנה לספק שעובד איתכם על מנת שיטפל בה, יבצע את השילוח, ואתם גוזרים את הקופון על הרווח שיכול להסתכם באחוזים בודדים או בעשרות או מאות אחוזים.

אחרי 3 שנים שבהן אני עוסקת בתחום יש המון דברים שלומדים תוך כדי תנועה, ומה שחשוב זה להתחיל כשיש לכם את כל הידע שצריך בידיים מראש.

אני כבר לא יכולה לספור את כמות ההחזרות שקיבלתי, תלונות מלקוחות, החזרים שביצעתי  ולפעמים גם הפסדים כספיים ואפילו השעיה זמנית לחנות שלי ואת כל הדברים הללו צריך לדעת מראש כדי לחסוך לכם זמן, כסף, כאבי ראש ולייצר רווחים במהירות גדולה יותר.

אבל רגע, לפני שתתלהבו, זה לא פתרון כסף להכנסות מיידיות!

מי שיספר לכם שכבר בחודש הראשון הוא הרויח מאות או אלפי דולרים – שקרן ברוב המקרים.

אלא אם כן הוא באמת בר מזל והיה לו איזשהו מוצר בעל ערך גבוה שהצליח למכור במכירה פומבית ולעשות רווח יפה. יש מעטים מאוד כאלה ומאחלת לכם להשתייך אליהם, אבל בואו נחזור רגע למציאות.

אתם לא תהיו מליונרים ממסחר אונליין תוך כמה חודשים, אבל במידה ותעבדו נכון, תשקיעו את הזמן, את המשאבים, תתייחסו לזה ברצינות כאל עסק נוסף לכל דבר ולא כאל תחביב שאתם עושים כשבא לכם או כשלא בא לכם, אפשר בהחלט תוך כמה חודשים לייצר כמות מכירות של כמה מאות מוצרים בחודש והכנסות של כמה עשרות, עד מאות ואפילו אלפי דולרים מדי חודש.

יש אלפי אנשים בארץ שעושים את זה ומליוני אנשים בעולם.

תחשבו איך זה יגרום לכם להרגיש אם תקומו בבוקר למיילים בודדים או ל-20-30 מיילים שמודיעים על כך שבזמן שישנתם בלילה,
היו לכם מכירות בחנות ושהרווחתם בין 50-500$.

בזמן שישנתם.
וכשיש תקופות של סיילים וחגים, בד”כ תוכלו לראות גידול של עשרות עד מאות אחוזים בפרק זמן קצר שיקפיץ לכם את כמות המכירות ויעלה אתכם על הגל אם תדעו להיערך נכון מראש עם המוצרים הנכונים והמחיר הנכון. 

הייתם רוצים כזה?? 

 

 

מילות המפתח הן התמדה וסבלנות. 

לקח לי קרוב לשנה כדי להגיע לרווחים של כמה מאות דולרים בחודש ואחרי השנה הראשונה העסק התחיל לרוץ והיום אני גם מוכרת באמזון דרך דרופשיפינג. 

זו בהחלט תוספת מכובדת להכנסה ואם גם אתם כמו מרבית האנשים נאבקים כדי לגמור את החודש, תעשו לעצמכם טובה ותלמדו את הדבר בעל הערך הזה שזו המתנה הכי טובה שקיבלתי.

אז כפי שציינתי, למדתי לפני 3 שנים דרך מט”י אצל אסי צור  ממכללת שטרודל שנתן בהחלט מידע רלוונטי שנתן לי את הכלים הבסייסיים לצאת לדרך והיות ואני אוטודידקטית ואוהבת לחקור ולחפור ברשת, השקעתי שעות רבות בלימוד של הנושא בעיקר באתרים באנגלית,

צפיתי בסרטונים וקראתי עשרות מדריכים וטיפים כדי להתמודד עם סוגיות, לאתר מוצרים, איתור ספקים וכפי שאמרתי גם נכוויתי לא פעם אבל למדתי עם הזמן איך לעבוד נכון ואיך לייצר הכנסה שוטפת ולהרחיב את פעילות החנויות שלי.

אסי צור יוצא עכשיו בסדרת הדרכות חדשה, קלילה ומרתקת שריעננה גם לי את המוטיבציה להתרחב לתחומים חדשים, ואני מאמינה שמי מכם שהיה רוצה לשפר את המצב הכלכלי שלו, ימצא בהן תועלת!

הוא ביקש ממני לשתף את קהל הגולשים שלי בהדרכות שלה והאמת היא שכבר כמה זמן אני נורא רוצה לכתוב על זה כי אני רואה כל כך הרבה אנשים סביבי שלחוצים מהמצב הכלכלי ובטוחים שאין מוצא אבל יש. ועם קצת אורך רוח ורצון אפשר בהחלט לשפר את המצב הכלכלי שלכם!

יש לאסי המון הדרכות וגם קורסים למסחר אונליין מזה עשור שנותנים לכם את הכלים מא’ ועד ת’ איך לסחור ואיך לייצר לעצמכם הכנסה נוספת ולהקים תשתיות שיספקו לכם בעתיד פרנסה וחופש כלכלי.

 

Wallet cartoon demand for cash concept

למה בכלל לסחור באיביי?

1.  כי אין בכך סיכון – מקימים מנגנון שמייצר כסף בהשקעה מאוד נמוכה!
2 . ההכנה קלה – כל התשתית קיימת ואין צורך בבעלי מקצוע נוספים.
3 . מהירות – ההכנה כל כך קלה שהכל נעשה מהר ומייד מתחילים למכור!
4 . אין צורך לרכוש מוצרים – החפצים המשומשים בכל בית הם התחלה מצוינת!
בממוצע לכל אחד מאיתנו יש בבית חפצים משומשים בשווי 6,000$
5. מחכה שם קהל לקוחות עצום – מאות מליוני לקוחות כבר רוכשים באיביי מדי יום.
6. שיאים של מכירות סביב השנה – בחגים המכירות קופצות ועושים המון כסף.
וזה לפני שמדברים על העבודה מהבית ומכל מקום בלי בזבוזי דלק וזמן..

למי המסחר באיביי מתאים? 

אם יש לכם ידע בסיסי באנגלית

הרבה אנשים שפגשתי בשנים האחרונות וסיפרתי להם על המסחר שאני עושה, אמרו שיש להם קושי להתנסח באנגלית.
ובכן, בשביל להתחיל לא צריך הרבה ופעמים רבות מחסום השפה הוא בעיקר פסיכולוגי.
מרבית ההתקשרויות שלי מול ספקים או לקוחות הן ברמה די בסיסית של אנגלית ובמידה ואני מסתבכת או אם לפעמים אני נתקלת בלקוחות ששולחים לי הודעות או בקשות בשפות שהן לא אנגלית ואני לא בקיאה בהן בכלל, יש את המתרגם של גוגל בחינם ברשת – Google translation  שיוכל להמיר לכם כל משפט מכל שפה לכל שפה, ואפילו לפעמים אני מתרגמת באמצעותו טקסטים שלמים וארוכים.

כך יצא לי כבר לענות ללקוחות בשפה הסינית, רוסית, ספרדית ועוד, כששתי השפות היחידות בהן אני שולטת הן עברית ואנגלית.
במידה ומדי פעם תצטרכו להתנסח יותר באריכות, אפשר תמיד לבקש מחבר או בן משפחה לעזור לכם. אבל אם יש לכם את הידע הבסיסי בשפה האנגלית, זה בהחלט בשבילכם.

 

אם אתם אנשים שאוהבים מסחר, קניות, חיים ברשת 

אם אתם מאלה שמוצאים את עצמם מטיילים ברשת בכל חגיגת סיילים, אם התחלתם לאהוב את הקניות מחו”ל ואת העובדה שאפשר לחסוך ככה הרבה כסף, אתם הולכים להנות מאוד מהמסחר באיביי. אני זוכרת שכשהייתי בקורס הרגשתי שעולם חדש נחשף בפני, ושיש בו המון הזדמנויות שעם החשיבה היצירתית שלי והתשוקה להרויח כסף, אני הולכת להנות מזה.

 

אם יש לכם מוצרים שאתם מייצרים, קונים או מייבאים

בין אם יש לכם חנות קיימת בארץ – וירטואלית או פיזית, אם יש לכם כישרון לייצר דברים מיוחדים – עבודות יצירה מיוחדות, סריגה, תפירה, כל מיני מתנות אישיות ודברים מיוחדים שאנשים מאוד מתלהבים מהם, אם אתם יצרנים או יבואנים, כדאי שתבדקו את התחום הזה. תחשבו על זה שאתם יכולים להציג את המוצרים שלכם מדי יום לעשרות אלפי גולשים שהם קהל יעד רלוונטי ברחבי העולם ובעצם להרחיב את העסק שלכם. יש לא מעט אנשים עם עסקים בארץ שהתחילו למכור באיביי ודי מהר העסק שלהם עבר קפיצת גדילה לעסק בינלאומי.

Woman on Laptop

אם אין לכם כסף להשקיע במוצרים למכירה 

כן, גם עבורכם המסחר באיביי יכול להתאים. לא תאמינו איזה מוצרים אפשר למכור באיביי. אנשים קונים הכל!
אני זוכרת שכשהתחלתי את הקורס התחלתי לעבור על הארונות בבית ומצאתי כל מיני דברים שסתם תפסו מקום כמו סבונים, מוצרי טיפוח (גם משומשים חלקית!), בגדים, נעליים, אביזרי נוי שקניתי בכל מיני שווקים בעולם בגרושים כמו למשל מזכרת מאיטליה שקניתי – מגדל פיזה בגודל של כ-30 ס”מ שמכרתי ב-50 דולר. הוא עלה כ-5$ בלבד.

אם יש לכם ילדים- בטוח יש לכם בגדים או צעצועים או מוצרים שכבר לא בשימוש, את הכל אפשר למכור! אחת המכירות הטובות שלי היתה אוסף של כ-10 בגדי גוף משומשים של התאומות שלי, בגדי תינוקות במצב סביר. לא מעבר, שמתי תמונות ומכרתי אותם כמארז ב-50$ + 25$ דמי משלוח למישהי בארצות הברית כשהמשלוח עלה לי כ-30 ש”ח בלבד. הופתעתי כשהיא שלחה לי מייל שהיא מאוד מרוצה. הבגדים היו בשימוש של כמה חודשים ורובם לא עלו יותר מ-3-5$ לפריט, חלקם נקנו במארזים זולים בארץ.

אם יש לכם בני משפחה שהם אגרנים כפייתיים – בקשו לחטט להם בארונות, אפשר למצוא שם אוצרות ומגוון מוצרים לאספנים כמו בולים, שעונים ועוד.
בהמשך, אם תחליטו להתמחות בתחום של מוצרי יד שניה, שגם כאן יש לא מעט דברים שצריך לדעת, תוכלו למצוא בשוק הפשפשים או באתרים של יד 2 המון מוצרים שתוכלו להרויח עליהם מאות וגם אלפי אחוזים. אני מכירה אנשים שעושים את זה.

מתחילים לקבל מושג כמה כסף יושב לכם בין הידיים ואיך לא צריך להוציא כסף כדי להרוויח? 

 

אם יש לכם סבלנות ויכולת התמדה. 

אם אין לכם את שני אלו, שהם הדברים הכי חשובים כשרוצים לסחור אונליין, כדאי שתוותרו עכשיו.
כאשר פותחים חשבון באיביי מדובר על תהליך הדרגתי וכל פעם מעלים לכם את מספר הפריטים אותם תוכלו למכור מדי חודש – זה מתחיל ב-10 פריטים, אח”כ 50, אח”כ 125 וזה לוקח חודש חודשיים להעלות את גבולות המכירה שלכם וזה תהליך שצריך לעבור ואם תעזרו בטיפים שיש בהדרכות, גם אתם תוכלו להגיע תוך כמה חודשים לחנות שבה תוכלו למכור כמה מאות או אלפי מוצרים ולהתחיל לעשות את הכסף הגדול יותר.

יש נוסחת קסם שאם תשתמשו בה אתם תצליחו. עד כמה תצליחו ואיך תדעו להתמודד עם בעיות, תקלות (בכל זאת אתם תלויים בגורמים חיצוניים כגון ספקים או שירותי שילוח), כך תהיה ההצלחה שלכם. אם תתמידו ותעבדו נכון, אתם יכולים להרויח הרבה כסף כל חודש ולייצר לכם חופש כלכלי תוך מספר חודשים.

וכן, יש בהתחלה לא מעט עבודה. אני אישית מאוד ממליצה לעשות קורס רציני ומקיף, להקשיב להדרכות, ללמוד היטב את הנושא כי יש לא מעט טעויות קריטיות שלא חשבתם עליהם שעלולות לגרום לחשבון שלכם להיסגר מיידית ובלי שום התראה. איביי העולמית מקבלת כל יום אלפי סוחרים חדשים שפותחים חנויות ואם לא תעמדו בסטנדרטים שלהם – הם לא הולכים להתעסק בחינוך או להסביר לכם, הם פשוט יסגרו אתכם.

לכן, חשוב שתלמדו אצל מומחה איך לעבוד נכון, חשוב שתדעו את החוקים, איך לשלוח, איך לחסוך כסף בשילוח, איך לאתר ספקים, איך לייצר מותג משלכם, איך להתמודד עם בעיות, כדאי מאוד שתהיה לכם הנחיה של מקצוען שיוכל לתת לכם גם תמיכה בזמן אמת וילווה אתכם יד ביד.

Golden christmas gifts

יש לכם שעה שעתיים פנויות ביום

אני מניחה שעם קריאת המשפט הזה לפחות 70% מכם יאמרו – אין לי זמן לנשום, אני עסוק\ה, עובד, יש את הבית, הילדים וכו’. 

אני קוראת לזה “תירוצים ללמה לא לעשות כסף”. 

כשרוצים למצוא זמן מוצאים. הכל עניין של סדרי עדיפויות. 

אם את בחופשת לידה, בהריון, אם אתם בין עבודות, עובדים במשרה חלקית, סטודנטים, זו המתנה הכי גדולה שאתם יכולים לתת לעצמכם! 

אם אתם מעדיפים לבזבז שעתיים שלוש כל ערב מול מסך הטלויזיה על תכניות כאלה ואחרות, על חדשות, על ספורט, על סרטים וסדרות, הכל בסדר.

יש לי לא מעט חברים שבמהלך השנה האחרונה התלוננו בפני שהם לחוצים וחנוקים כלכלית. אמרתי להם שישבו ללמוד את הנושא הזה. שוב התירוץ של אין לי זמן.
אני אמא חד הורית ל-3 ילדים שנמצאים איתי 70% מהזמן ביום ובלילה, מתחזקת בית לבד, יש לי גם עסק, עוד שני אתרי אינטרנט לנהל ועדיין אני מוצאת את השעתיים שלוש לשבת ביום על הזמנות, על איתור מוצרים, על מחקר והרחבת העסק כדי להגדיל את ההכנסות מתוך ראיה קדימה לטווח הרחוק.

 

אני יכולה לומר בוודאות דבר אחד:

אם לפני 3 שנים כשהתחלתי הייתי יודעת את מה שאני יודעת היום, הייתי מגיעה לאן שהגעתי הרבה יותר מהר, מרויחה הרבה יותר
וחוסכת לעצמי המון בעיות והתמודדויות כולל השעיה של החנות ואובדן הכנסות לתקופה.

אם אתם מעדיפים לתעל את הזמן הזה שיש לכם בערב אחרי שהילדים הולכים לישון לטובת הגדלת ההכנסה והקמת תשתיות שיגרמו לכסף להכנס לחשבון הבנק שלכם בצורה סדירה בעוד כמה חודשים ולשפר את המצב הכלכלי שלכם בעוד 500, 1000 או 5000 דולר בחודש,

כדאי שתתחילו כבר עכשיו 

מעבר להדרכות יש לאסי קורס מקיף וייסודי שבמהלכו אתם מקבלים תמיכה במגוון ערוצים מצוות מומחים שזמין עבורכם וילווה אתכם צעד אחר צעד בהקמת החנות, תפעול, טיפול בהזמנות ומוצרים.
אסי מנהל את מכללת שטרודל והקים את אתר אסכולי לקורסים מקוונים אונליין.
רק בשנה האחרונה הצטרפו לקורסים שלו  מעל 1,000 תלמידים שרבים מהם וממשפחותיהם נהנים מרווחה כלכלית שלא הכירו!

אז למה אתם מחכים? בואו לשמוע איך גם אתם יכולים לייצר הכנסה נוספת וחופש כלכלי לכם ולמשפחה שלכם,

איך תוכלו לנסוע לחופשות שרציתם, להחליף את הרכב, לשפץ את הבית, לקנות יותר בלי להיות בלחץ על כל שקל שיוצא מהארנק.

האם אתם מוכנים לעבור לחיות בשפע כלכלי ולוותר על ההישרדות?

 Education