דיאטת התרסיס HCG – יומן מעקב, שבוע 4

2

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

תמונה מהיום – 28.5 חודש אחרי

מזה חודש שאני עורכת את דיאטת התרסיס – HCG. היה לי שבוע של הפסקה בשבוע השני בעקבות וירוס קשה ואגרסיבי של שלשולים והקאות אבל מיד כשזה הסתיים חזרתי לדיאטה ולהתמדה.

תחילת התהליך – כאן

אני מודה שכששמעתי על הדיאטה הזו הייתי הכי סקפטית בעולם. 500 קלוריות ליום ואיזה תרסיס מסתורי, ירידה של 5-15 קילו בחודש, נשמע לי הכי הזוי ומפוברק בעולם. אבל אחרי שדיברתי עם כמה אנשים שעשו את הדיאטה וממליצים, החלטתי לנסות בעצמי.

אני חובבת ג’אנק , פחמימות ומטוגנים מושבעת. תזונה נבונה זה לא הצד החזק שלי לכן הייתי מאוד סקפטית לגבי העניין.

הרבה אנשים אמרו לי – עם תפריט של 500 קלוריות ליום כל אחד ירזה!  (ובפועל אני אוכלת לכיוון ה-600 ולפעמים קצת יותר כי אני אוכלת 3 מנות חלבון ביום ולא 2 מאחר ואני אחרי לידה בהנחיית התזונאית של החברה). הבעיה היא שעם תפריט של 500-600 קלוריות ליום אי אפשר להתמיד לאורך זמן והשומנים שנשרפים הם מהמאגרים החיצוניים כך שאחרי חודש שכזה יהיה לכם עור מידלדל ורוב הסיכויים שאחרי כמה ימים הגוף שלכם ישבר.

כאן התרסיס נכנס לפעולה – הוא שורף את מאגרי השומן והופך אותם לאנרגיה זמינה. מדי יום בעזרת התרסיס הגוף שורף בין 1500 ל-4000 קלוריות, דבר המזרז את תהליך ההרזיה, נותן לגוף את האנרגיה שהוא זקוק לה והשומנים שנשרפים הם מרקמות השומן הפנימיות, בדיוק כמו שקורה בתהליך ההריון בזכות הורמון הHCG, רק שכאן אין הורמונים. חשוב לציין שהמידע הזה נכון לגבי הערכה מבית ד”ר טבעון שנבדקה ע”י משרד הבריאות וקיבלה את אישורו שהחומרים אינם מכילים את ההורמון. שמעתי גם הרבה ביקורת מאנשים סביבי שתומכים בתהליך ירידה איטי ומבוקר באמצעות שינוי תזונה והרגלי אכילה יחד עם פעילות גופנית.

לא לכל אחד זה מתאים.

היום, כמעט חודש אחרי אבל עם 3 שבועות של התמדה, אני יכולה לומר בוודאות שזה עובד!

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

וככה זה מהצד.. כמעט בלי בטן!

זה אמיתי, זה לא קשה כמו שזה נראה ואם אני הצלחתי כל אחד יכול(הייתי רגילה לאכול מדי יום כ- 3000-4000 קלוריות והמון פחמימות).

אמא שלי התחילה יחד איתי את התהליך וירדה קרוב ל-10 קילו (בת 55).

אני ירדתי 5 קילו בינתיים. אני מודה שהיו לי חריגות פה ושם עם מעט פסטה, גבינה בולגרית (5%), ועוד כמה דברים בקטנה וברור לי שאם הייתי מתמידה לגמרי קצב הירידה שלי היה מזורז יותר אבל לא תמיד זה מתאפשר במיוחד כשיש לי ימים עמוסים של פגישות ונסיעות מהבוקר עד אחה”צ, אבל יחד עם זאת, למדתי לאכול נכון. למדתי שאפשר לשבוע בלי לאכול פחמימות, שאפשר לצאת למסעדה ולהזמין בשר או חזה עוף בגריל עם סלט ולהנות מאוד מהאוכל.

למדתי לזהות את הצורך שלי באוכל ולזהות רעב, לזהות מתי הגוף שבע – אני אוכלת מנות הרבה יותר קטנות ממה שצריך בתפריט. 200 ג’ חסה זה המון כשזה מגיע עם חזה עוף ועוד ירקות. אז אני אוכלת עד שאני מרגישה שבעה.

זה פשוט כיף לחזור ולשלוט בהרגלי האכילה.

אני מודה שבאיזשהו מקום ציפיתי לירידה יותר חדה, אבל בינינו, 5 קילו בחודש זה גם מכובד! במיוחד לאחת כמוני שצריכה להלחם על כל קילו כדי להוריד! וחוץ מהקילוגרמים, ההיקפים שלי הצטמצמו בצורה ממש משמעותית ובולטת. ירדתי מידה וקצת, מצבורי הצלוליטיס שהיו לי (והיו לי!) בבטן, בירכיים, בישבן, במותניים – נעלמו כלא היו. נשאר עוד קצת בירכיים הפנימיות אבל ברור לי שגם זה ירד בקרוב.  אחרי הריון עם בטן גדולה, ובטן של תאומים, כל העור בבטן נשאר מידלדל ומצטמק בצורה מאוד לא אסטטית ועכשיו העור שלי נראה יחסית מתוח לעומת מה שהוא היה ואני מניחה שזה ישתפר. אני מקבלת המון מחמאות בשבוע האחרון, הבטן שלי נהיתה די שטוחה וזה פשוט תענוג. הידיעה הזו שבקרוב נלך לים ולבריכה ואני אוכל ללבוש שוב ביקיני, עושה לי ממש טוב כאחת שיש לה לא מעט אישויים עם הגוף שלה.

התחלתי את הדיאטה במידה 42-44 במשקל של 81.6, היום אני שוקלת 76.5 ובמידה 40-42. אני דווקא מרוצה מהירידה ההדרגתית כי כך יש פחות שוק לגוף ויותר קל אח”כ לשמור על המשקל.

אזור היקף – יום 3 היקף – יום 10 היקף – יום 15 היקף -יום 30
מותניים 94 90 86 83
בטן 114 111 107 102
ירכיים 118 113 103 101
זרוע עליונה 35 32 32 30
חזה 103 102 102 96
משקל 81.6 79 78 76

 

ניתן לראות כאן את התהליך של הצטמצמות ההיקפים. צמיג ענק שהיה לי במותניים פשוט נעלם. בתמונות אני עם אותם מכנסי ג’ינס מתחילת החודש, מדי שבוע.

את הדיאטה עושים במשך תקופה של 21-40 ביום בלבד, ולאחר מכן עוברים לתפריט שמירה של 1000 קלוריות ליום. אבל אחרי שעוברים את התהליך כבר לא מרגישים רעבים כמו פעם ומתרגלים לאכול פחות ובריא. כשאני חושבת על זה שיהיו לי עוד 400 קלוריות ביום מבחינתי זה לחגוג. אני מתכוונת להמשיך לשבוע נוסף מאחר והיה לי שבוע של הפסקה ולאחר מכן לעבור לשמירה.

השגתי הטבה לגולשות למי שמעוניינת, אני ממליצה בחום, זה תהליך קצר, ממוקד ורואים תוצאות ממש מהר!

אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לכתוב לי : [email protected]

לפרטים נוספים והטבה לגולשות לחצו כאן :

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (9)
  1. ליאורה יוני 28, 2012

    חוץ מזה שהדיאטה הזאת מאד מסוכנת
    ואין מצב לשמור על ההישגים לאורך זמן
    משהו בכתבה הזאת לחלוטין לא קונסיסטנטי
    מצד אחד היא אומרת שהיא ירדה “רק” 5 קילו
    מצד שני יש פה תמונות של בחורה שירדה 15 קילו
    “התחלתי את הדיאטה במידה 42-44 במשקל של 81.6, היום אני שוקלת 66.5”

    מאחלת רק בריאות
    ולציבור הקוראות מאחלת לא להתקרב לדיאטה המסוכנת הזאת.

    1. אמא יוני 28, 2012

      הי ליאורה, תודה שהסבת את תשומת ליבי לטקסט, היום אני שוקלת 86 ולא 66 (נכתב בטעות ותוקן).
      הבחורה הזו זו אני, לא ירדתי 15 קילו, אלא רק 5, אבל כן הצטמצמתי מאוד בהיקפים וכל זה תוך חודש. אנשים שמכירים אותי נדהמים מהשינוי.
      אני חושבת שאחרי שעושים דיאטה שכזו ואז עוברים לתזונה מאוזנת יש אפשרות לשמור, אני מתכוונת בהחלט לנסות ולעשות מה שאפשר.
      מבחינת המכנסיים ירדתי מידה וחצי בערך וזה תענוג. התמונות עם אותו הג’ינס בהפרש של חודש. ועדיין , אני לא מהדקיקות, כרגע מידה 40-42 אחרי הירידה.

  2. s
    shani יולי 2, 2012

    שלום לך,

    באמת שמעתי על התרסיס הזה כל כך הרבה ואני ממש רוצה לנסות..
    אבל היום מפורסמים כל כך הרבה תרסיסים שאני לא יודעת מה חיקוי מה בריא ומה לא..

    מה את משתשמשת ואיפה אפשר לרכוש?

    וכמה עולה??

    1. אמא יולי 3, 2012

      מה שאני משתמשת בו הוא של ד”ר טבעון, אפשר להשיג באתר http://www.diet4life.net

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *