פרוייקט דיאטת HCG יוצא לדרך (דיאטת התרסיס)

2

הפוסט הזה הולך להיות חושפני. על תהליך של דיאטה שהחלטתי שאני מתחילה כבר אתמול, וברור לי שזה שאני כותבת על התהליך כאן בבלוג, יגרום לי למחויבות לתהליך.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

וככה זה נראה יום לפני הלידה עם 25 קילו יותר. לא מאמינה איזה ענקית הייתי!

לפני 4 וחצי חודשים ילדתי את נוגה ומיה, תאומות מתוקות.

את ההריון שלהן התחלתי בעודף של 10-15 קילו, תלוי על איזו תקופה מסתכלים. התחלתי במשקל של 90 קילו. הגובה שלי הוא 1.67. המשקל הממוצע שלי נע בשנים האחרונות סביב ה80 קילו. המבנה שלי בינוני. אף פעם לא הייתי מהכוסיות השדופות והמידה הכי קטנה בתקופה הכי רזה שלי היתה 38. וזה היה איפשהו בתיכון כששיחקתי כדורסל.

למזלי, לא עליתי כמעט בהריון , עד חודש שמיני שמרתי על ה90 קילו (אחרי ירידה ל80 בחודשיים הראשונים, מי אמר שבחילות הריון זה דבר רע?) , ואז בגלל רעלת הריון הגוף שלי התחיל לצבור נוזלים בצורה דרסטית ועליתי בחודש האחרון עוד 15 קילו של נוזלים וגם קצת המשקל של הבנות. חוץ מהנפיחות לא ממש השמנתי, נשארתי עם אותם מכנסי הריון מההתחלה ועד הסוף. ההריון מאוד החמיא לי. גם עם היה ככה.

יומים אחרי הלידה נשקלתי וירדתי 10 קילו. (מתוך ה15 שהעליתי בגלל הנוזלים). הייתי נפוחה ומלאה בבצקות. לקח עוד שבועיים עד שירדתי 30 קילו! בלי דיאטה, הרבה הנקה, הרבה שתיה וחוסר שינה, הגוף שלי פשוט ירד בצורה מדהימה. במסיבת הבריתה של הבנות נראית נהדר , שקלתי 75 קילו. הרגשתי מצוין.

ואז המשכתי עם ההנקות, עם השגרה המטורפת, העבודה בלילות , התיאבון המטורף שצץ לו אחרי כל הנקה והנשנושים בערבים והחשק החזק והבלתי נשלט לשוקולד ומתוק. לפני חודש וחצי עליתי כבר בחזרה 5 קילו, ושמרתי עליהם טוב טוב.

ככה קרה לי גם אחרי הלידה של יובל. עליתי כל ההריון 8 קילו, וירדתי 13 חודש אחרי הלידה, חודש לאחר מכן 5 קילו עלו חזרה ונתקעו אי שם בין הבטן לירכיים.

 

זה מתסכל.

הלו”ז שלי כל כך מטורף שאין לי זמן לאכול בצורה מסודרת, יש ימים שאני אוכלת ארוחת בוקר רק ב4 אחה”צ, ובערב רק מחפשת מה לאכול. זה לא טוב, אני יודעת. ואני מתוסכלת על כל קילו שאני עולה ולא מצליחה לרדת.

הגעתי להחלטה שאני הולכת למצוא דיאטה ולדבוק בה עד שארד. אני יודעת מניסיון של חברות שכל הדיאטות עם התוספים למיניהם שמווסתות ומרגיעות את תחושת התיאבון די אפקטיביות. עשיתי דיאטה כזו לפני כמה שנים וירדתי בחודשיים 10 קילו.

התחלתי לחפש ואז אמא שלי סיפרה לי על “דיאטת HCG” או “דיאטת התרסיס” כמו שמסתבר שקוראים לה.

היא אמרה שזו דיאטה חדשה יחסית ושכמה חבר’ה מהעבודה שלה הורידו בין 10 ל-15 קילו בחודש עם התמדה והיצמדות לתפריט. נשמע מופרך? הלכתי לראות.

 

ראיתי.

מדהים.

היא אמרה לי שהיא מתכוונת להזמין, אמרתי לה שאני רוצה גם.

וכן, אני מכירה את החסרונות של “דיאטות כאסח” אבל אני הולכת לדבוק במטרה ולהתמיד עד שאצליח להוריד מה שהעליתי וגם לשמור על זה אח”כ.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

תחילת הדיאטה. 25/5/2012

אצל כל אחת מאיתנו (מאלה שלא בורכו בגנים טובים במיוחד שגורמים לה להיות במידה 36-38 לא משנה כמה פחמימות היא תוקעת) , מגיע רגע כזה של שבירה שבו אנחנו אומרות עד כאן. נמאס לי מהשומנים המיותרים, בא לי לחזור לג’ינסים המחטבים מלפני ההריון\לפני החתונה ולמרות שזה נראה כל כך רחוק, אנחנו רוצות להאמין שאפשר. חלקנו עושות עם זה משהו, אחרות ממשיכות להיות מתוסכלות אבל אני החלטתי שדי. אני פועלת.

 

דיברתי עם המפיצים, התעניינתי, וידאתי שאין סתירה עם בעיות הקרישיות שלי והחלטתי ככה ב10 דקות שאני הולכת על זה.
*גילוי נאות – לאחר שפניתי לחברה להזמנת המוצר בתשלום וסיפרתי להם על הבלוג שלי, הציעו לי להתנסות ולקבל ערכה ללא תשלום בתמורה לחשיפה של המוצר באתר. אז הנה, אני משתפת למרות שבלי קשר אם זה עובד וגם אם לא, הייתם שומעים על זה כבר..

אני יודעת שזה לא קסם .
זה ידרוש ממני עבודה קשה, זה ידרוש ממני התמדה, והיצמדות לתפריט מאוד קפדני של 500 קלוריות ביום  ולגמילה מפחמימות, סוכרים ושומנים שעליהם מבוסס כיום התפריט שלי.
אבל הי, אם זה רק חודש אחד ואפילו אם אני ארד רק 5 קילו, זה כבר יהיה שווה את המאמץ.

הדיאטה הזו אורכת בין 21 ל-40 יום, תלוי כמה הורדתם וכמה יש לכם להוריד. אח”כ צריך להקפיד על תפריט שמירה של 1000 קלוריות.

אני רוצה להוריד 10-15 קילו , לחזור לעצמי, להרגיש יותר טוב. אני מאלה שמרגישות אשמה על כל ביס וממשיכות לאכול. רוצה להיות משוחררת מזה.
לאכול נכון, להפסיק עם השטויות והדברים הלא בריאים.
ללבוש ביקיני בקיץ הקרוב ולא לתהות אם הבטן נשפכת או לא.

גם אם זה נשמע רדוד, יש לי אישיו עם הגוף שלי . כמו לרבות מאיתנו. אז בא לי לרזות ולהרגיש יותר טוב עם עצמי. אני מוכנה להקדיש לזה חודש וללכת עד הסוף  או לפחות לנסות.

 

הדיאטה נקראת דיאטת HCG של ד”ר סימונס.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

לא מתה על התמונה אבל ככה זה נראה

נכון ש-500 קלוריות נשמע מפחיד, אבל יש תרסיס שמבוסס על אצות ומדמה את פעולת שריפת השומנים בגוף שגורם לו הורמון ה-HCG, אותו הורמון שאנחנו מכירות מתקופת ההריון. רק שכאן הוא מגיע בצורת אצות ומבוסס על צמחים וחומרים טבעיים ועושה את אותה הפעולה בדיוק.

במקום לשרוף את השומנים מהשכבות החיצוניות, החומר שבתרסיס גורם לגוף לשרוף את מאגרי השומנים הפנימיים , אלו שמאוד קשה להגיע אליהם בדיאטות רגילות ואז גם הגוף נשאר מוצק ולא “מידלדל” ופעולת שריפת הקלוריות גורמת לנו לרזות ומקנה אנרגיות וחיוניות. כאשר אנו מונעים מהגוף שומנים , פחמימות וחלבונים זמינים, בעזרת התרסיס הוא מפרק את מצבורי השומן שלנו והירידה היא די אינטנסיבית.

במידה ופועלים לפי הספר ולפי הוראות מדויקות מבלי “לפזול” אל מחוץ לתפריט, צפויה לכם ירידה של בין 200 ל-600 גרם ביום!

 

החלטתי לעשות את הדיאטה הזו יחד עם אמא שלי ובת דודה שלי שרכשו אותה גם , וככה אנחנו נעודד האחת את השניה להתמיד ולעמוד ברגעים הקשים.

הדיאטה מגיעה בשילוב עם כמוסות של תה ירוק שעוזרות לחילוף החומרים ולניקוי רעלים מהגוף ויש גם כמווסת של מולטיויטמין ותמצית של סטיוויה – תחליף סוכר טבעי.

 

אז.. הנה.

זה מתחיל.

הדיאטה הזו מתחילה ביומיים של זלילה של כל הדברים הכי משמינים שאתם אוהבים, לגרום לגוף למצבורי שומן זמינים לפירוק לתחילת התהליך, במקביל ללקיחת התרסיס (משפריצים 2 התזות מתחת ללשון 3 פעמים ביום).

אחרי יומיים, מתחילים עם תפריט הדיאטה הקפדני, זה של ה-500 קלוריות.

אני מצרפת פה תפריט לדוגמא מתוך האתר של הדיאטה : http://www.diet4life.net/

אני יודעת שזה לא נראה שפוי אבל דיברתי עם אנשים שעברו את זה והם אומרים שאין להם תיאבון. בכל מקום סביבי אני שומעת פתאום על אנשים שירדו עם הדיאטה הזו מספרים של 2 ספרות, חלק יותר, חלק פחות, אבל בינתיים השמועות הן חיוביות בלבד.

אני בעצמי התחלתי אתמול עם התרסיס כבר מהבוקר, השתדלתי לאכול הרבה אבל בערב ההשפעה כבר היתה די ניכרת. אכלתי בורקס אחד קטן בערב ועוד קוביית גבינה והרגשתי מפוצצת כאילו אכלתי ארוחה כבדה ומלאה. הבוקר קמתי בלי התיאבון הרגיל שיש לי בד”כ על הבוקר ורק ב1 אכלנו ארוחת בוקר (התפרעתי עם בלינצ’ס ממולאים בגבינה ולקינוח בלינצ’ס עם שוקולד. אמרו להתפרע, לא?)

בצהריים אכלתי בשר עם תפוחי אדמה בתנור, ואחה”צ התחילו בחילות קלות של חוסר תיאבון שמלוות אותי עד עכשיו. האמת? מרגישה כמו בחילות הריון. דיברתי עם אמא שלי והיא אמרה שגם אצלה מרגיש ככה מגעיל.

לפחות מבחינת ההשפעה על התיאבון אני כבר מרגישה הבדל!

ממחר יתחיל המשטר הקפדני יותר ואני מבטיחה לתת עדכון שבועי על ההתקדמות שלי והלוואי וזה יצליח.

אני מצרפת כאן קצת פרטים לגבי הדיאטה  מתוך אתר דיאטת HCG :

אני אשתף אתכם במהלך החודש הקרוב על ההתקדמות שלי עם הדיאטה, מדי שבוע, ואני מקווה מאוד להיות מרוצה בסוף הדרך. אמרו לי כמה פעמים שאני טובה בספרינטים למרחקים קצרים. אז הנה. יש יעד, יש מטרה, ועכשיו צריך להסתער..

HCG תהליך ה־

חיסול מאגרי השומן תמצית המחקר:

ד”ר סימונס הציב לעצמו מטרה לגלות באופן מדעי מהו הגורם להשמנת היתר ומהו הטיפול המתאים לכך. בשנות ה50 חשף ד”ר סימונס את תוצאות המחקר עליו עבד במשך שנים רבות וכמובן ניסה על אלפי מטופלים, עד אשר הגיע לפתרון היחיד, והייחודי עם 100% תוצאות והצלחות.

מה גורם לנו לעלות במשקל:

עד לפני כמאה שנה המזון שנאכל ע”׳ בני האדם היה מזון אורגני, טבעי ובריא. האדם גידל את הירקות, פירות הבקר, העופות וכל המזון שנצרך באופן טבעי ולכן המזון שאכל היה טבעי ובריא. כיום, תעשיות המזון המודרני דואגות להוסיף למזון חומרים כימיים, הורמונים, צבעי מאכל ועוד דברים רבים ומסוכנים שאנו איננו מסוגלים לעכל. הם מעבדים, מחממים, משמרים ובקיצור משנים את צורתו הטבעית של המזון וכן הורסים את ערכו התזונתי החשוב לגוף האדם, כתוצאה מכך ישנה עלייה גבוהה בבעיית ההשמנה עד לרמה של מגיפה וכן במחלות הנלוות כגון סכרת, לחץ דם ושומנים בדם. החומרים הכימיים שאנו אוכלים עוברים דרך מחזור הדם לתוך רקמות השומן המתפתח ומצטבר במקומות בעייתיים ולא רצויים בגופנו.

תמצית תוצאות המחקר:

ד”ר סימונס החל במחקר, הוא גילה שנשים במזרח הרחוק שחיו על תפריט דל מאוד, בכל זאת ילדו תינוקות בריאים, הוא חקר וגילה את הקשר בין הורמון ה HCG שגוף האישה מפריש בזמן הריון ובין יכולתו לפרק את מאגרי השומן הבעייתיים. ד״ר סימונס סנתז את ההורמון בעזרת אמצעים ביולוגיים טבעיים והחל לטפל באמצעותו באנשים עם מאגרי שומן מיותר, בכדי לראות מה קורה למאגרים אלו. הוא מצא כי אכן ה HCG מפרק את מאגרי השומן ומתרגם אותם לאנרגיה המוזרמת ישירות למחזור הדם כמזון לגוף וכך מאפשר לאנשים לאכול תפריט מאוד מצומצם ומסוים, לא לחוש רעב ולרדת במשקל בלי לפגוע באנרגיה החיונית לגוף ובהרגשה הטובה.

חשוב לציין כי התרסיס הנמכר הינו פיתוח מתקדם המבוסס על המחקר של דר’ סימונס אך אינו מכיל הורמון מכל סוג אלא מיוצר מאצות המדמות את פעולתו של ההורמון בגוף.

ישנם שלושה סוגים של מאגרי שומן בגופנו:

  1. השומן הבסיסי החשוב המרפד את אברי גופנו.
  2. השומן שנמצא במאגרי השומן הזמינים ונאגר בכמויות קטנות בשרירים ובשעת הצורך גופנו משתמש בו והופך אותו לאנרגיה זמינה.
  3. הנורא מכל! השומן המיותר אשר מתנחל ברקמות השומן באזורים בעיתיים והגוף אינו נותן לפרק אותו. (בכרס, בירכיים, בישבן, בגו, בסנטר, בזרועות ובחזה)

HCG ביחס לדיאטות אחרות:

לפי הספרות המקצועית, מבחינה סטטיסטית, במרבית הדיאטות בשוק אנו מאבדים מרקמת השריר והשומן הטוב המרפד את איברינו. בממוצע על כל 7 ק״ג שאנו יורדים במרבית הדיאטות השונות, 3 ק״ג יהיו רקמת שריר, אחד יהיה מים, ורק 3 ק״ג ירדו מהשומן ולכן אנו חלשים יותר, עורנו מדובלל, עם פחות רקמת שומן וכתוצאה מכך בקלות רבה נעלה מיידית במשקל.

לעומת זאת בתהליך ה HCG אם נעמוד בדיוק בהוראות הדיאטה, נפרק רק את רקמת השומן המיותר וכל הירידה במשקל היא אמיתית!! (לא ע״ח מים ושריר)

HCG הינו תהליך שלם שחייב להיות מדויק!!! הוא מחסל את מאגרי השומן ועושה Reset (אתחול מחדש) למנגנון חילוף החומרים כדי שהגוף לא יצבור מאגרי שומן בעתיד. הרזיה בשיטה זו מהווה תשתית מצוינת לשמירה על ההישג לכל החיים!. בטכניקה פשוטה וקלה אתה תוכל לשמור על משקלך מהיום והלאה.

אנו מציינים ומדגישים; ברור שאם לאחר שחיסלנו את מאגר השומנים הבעייתי נחזור להרגלים הישנים של זלילה ואכילת פחמימות ריקות ושומנים רוויים ללא הגבלה ובאופן שיטתי ולא נלמד לאזן, התוצאה תהיה- אמנם באיטיות אך נשוב ונצבור שומן בעייתי ונעלה במשקל.

בתהליך HCG אסור להוריד יותר מ 15 ק״ג בסבב! סבב יכול להימשך מינימום 23 יום ומקסימום 40 יום. אם הינך צריך להוריד יותר מ 15 ק״ג תוכל לעשות זאת במספר סבבים.

בין סבב לסבב נדרשת הפסקה. בין סבב 1 ל 2 יש לשמור על לפחות 6 שבועות הפסקה, בין סבב 2 ל 3: לפחות 8 שבועות הפסקה, בין סבב 3 ל4: לפחות 10 שבועות הפסקה וכן הלאה.

אז מה עושים:

משך התהליך הוא כאמור מינימום 23 יום מקסימום 40 יום.

ביומיים הראשונים זלילה של כל המאכלים הטעימים והמשמינים במקביל לשימוש בתרסיס 3 פעמים ביום. לאחר מכן כניסה למסלול הדיאטה ע”י שימוש בספריי הומאופטי 3 פעמים ביום שמירה על תפריט וכללים מאוד מדויקים!!! – לכל חריגה יהיה מחיר בעליה במשקל.

הקפדה על שתיית כמוסות תה ירוק (המצורפות לערכה + לפחות ליטר וחצי מים או תה ירוק ביום).

בסוף התהליך יהיו 3 ימי גמילה מהתרסיס ולאחר מכן לפחות 6 שבועות שמירה כמפורט.

יש לבצע רישום יומיומי של האוכל שאכלנו במשך היום ביומן אישי – כלי חשוב ביותר להצלחה. במקרה של עצירה בירידה או בעיה, אך ורק בעזרתו נצליח לפתור לך את הבעיה. הקפד לרשום מייד כל מה שנכנס לפיך ואל תנסה בסוף היום להיזכר, גם השעות חשובות. כמו כן יש לסכם קלוריות כדי לבדוק שלא עברת את המותר.

 

התוצאה:

ירידה של בין 8 – 15 ק״ג תוך 23 ואו 40 יום, בממוצע בין  200 ל 500 גרם ליום. פירוק מאגרי השומן הבעייתיים והמיותרים בגופנו. ירידה משמעותית בהיקפים.

יש להיות מאוד מדויקים ובלי סטיות בכדי להצליח בתהליך!!! ולקבל תוצאות מדויקות.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (11)
  1. רעות מאי 29, 2012

    המפיצים הם חברים טובים שלי. מאחלת לך בהצלחה רבה!!!
    גם אני צריכה להתחיל… :-0

  2. n
    nataly מאי 29, 2012

    אין עליך יש לך פוסטים מצויינים
    רוצה לאחל לך המון הצלחה בדיאטה כי גם אני הזמנתי את הדיאטת הHCG וגם אני מאוד הולכת לדבוק במטרה!!!! תעדכני יותר (גם בפייס) כך שיהיה שלא ארגיש לבד כי כל מי שסיפרתי לה הורידה לי את כל החשק להתחיל בדיאטה….
    אז בהלצחה לנו 🙂 ותוצאות טובות!!!!!

    1. אמא מאי 29, 2012

      הי נטלי,
      גם אני קיבלתי קשת של תגובות החל מ”רק לא דיאטת HCG” וכלה ב”אני מכיר 2-3 אנשים שירדו בצורה מדהימה עם הדיאטה הזו”. כמו שכתבתי, אני טובה בספרינטים למרחקים קצרים ואולי זה לא יתאים לכל אחד, אבל אני מעדיפה מכה של “זבנג וגמרנו”. אני כבר ביום השני של השמירה ובינתיים עובד לי מצוין, גם אתמול לא היה קשה מדי. פשוט חילקתי נכון את הארוחות. אמשיך לכתוב על זה ולעדכן 🙂
      בהצלחה!

  3. ענת מאי 30, 2012

    חלי בהצלחה, יש לי הרגשה שתפתיעי את כולם עם 2 מידות פחות.
    שכחת לציין שכשקונים מאתר diet4life.net מקבלים גם שירות של מאמנת הרזייה-יועצת שמלווה את התהליך ועונה על כל השאלות שמתעוררות במייל ובטלפון, במקרה שאין ירידה במשקל היא בודקת ומתקנת את התפריט יחד עם המרזה.

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *