גמדים לדרך – גמדים לגינה – אחר צהריים שפוי עם הילדים

2

אתם חוזרים מעוד יום עבודה, אחרי נסיעה בפקקים, אחרי שלא ממש ישנתם טוב בלילה כי הילדים החליטו שזה מגניב להתעורר פעם או פעמיים בלילה ואז מה אם כבר חודש לא ישנתם לילה אחד ברציפות?

שטויות. קטן עליכם.

אתם סוף סוף מגיעים לאסוף אותם מהגן בזמן ואיך שאתם נוחתים בבית, מורידים נעליים ומתרווחים על הספה בנוחות כדי להתנקות לרגע מהיום הזה ולהתאפס, הסרנדה מתחילה כי הילדים רוצים ללכת לגינה.

אתם אומרים בעדינות שאתם עייפים, אך העוללים המושלמים שלכם לא בקטע של עייפות ויש להם שאריות של מרץ לפרוק מהגן, ואם הם לא יפרקו בגינה, אז הם יפרקו אחד על השני, וישתעממו וינג’סו עד שמגיע הרגע שבו אתם אומרים לעצמכם – יאללה, עוד שעתיים הם כבר במיטה אחרי מקלחת.

החלטתם שאתם יורדים לגינה ואז נזכרים שזו השעה שבה הם רוצים איזשהו נשנוש, ואתם לא מההורים המשקיעים האלה שיושבים לחתוך פירות בקופסה או להתחיל להכין סנדביצ’ים אבל לא בא לכם ששוב הם יאכלו שטויות כי בינינו, שקית ביסלי או במבה, די ממלאת אותם ואחרי זה הם עושים טובה שהם אוכלים משהו בארוחת הערב.

אז במיוחד בשביל הרגעים האלה שהם מגיעים לגינה ופתאום נפתח להם התיאבון, שטראוס מציעים פתרון מעולה :

גמדים לדרך – מעדן גמדים בשקית סקוויז

מה זה גמדים לדרך? גמדים למי שלא מכיר (ואם אתם הורים לפעוטות בגיל שנה עד 5 אתם בטוח מכירים), זה מעדן גבינה שמשולב עם מחית פירות בטעמים שילדים אוהבים ומופחת סוכר שיחסוך לנו , ההורים זמן והתעסקות, ויקנה לילדים מעדן טעים בשקית שלא מלכלך, הם שותים אותו בד”כ בהתלהבות ומרגישים כמו גדולים.

גמדים לדרך הוא פתרון מעולה במיוחד אם יש לכם ילדים שאוהבים שתהיה תזכורת בבית לכך שהם אכלו מעדן, כארוחת בוקר קלה בדרך לגן או לבית הספר(הבנות שלי בנות 7 וממש אוהבות גמדים מגיל שנה בערך), ויכול להיות פתרון מעולה לחטיף אחר הצהריים בגינה, כשאפשר ללחוץ על השקית או לשאוב את התוכן שלה.

הנסיכות הפרטיות שלי, מרוצות מכך שהן אוכלות את ארוחת הבוקר בדרך לבית הספר בבוקר לחוץ במיוחד..

גמדים לדרך הוא המוצר הראשון שיצא לשוק מתוך מהלך כולל במסגרתו מוצרי חלב נוספים שמתוכננים להיות מושקים בקרוב על ידי שטראוס בשקיות סקוויז כדי לייצר חווית שימוש ואכילה נוחה ונעימה יותר לילד ולהורה.

כחלק ממגמת הפיתוח, רכשה המחלבה מכונה חדשה, שתאפשר לארוז מוצרי מקרר בסקוויז. לדברי שטראוס, אורח החיים המהיר והמגוון, מעלה את הצורך בפתרונות בריאים ומזינים שניתן לקחת לדרך ולאכול תוך כדי תנועה.

המוצר עמיד לכמה שעות מחוץ למקרר (מומלץ עד 4 שעות) והוא מכיל שילוב של גבינה עם מחית פרי וסוכר בכמות מופחתת.


גמדים לדרך – גמדים לגינה – מארז רביעיה

גמדים לדרך מגיע בשקיות סקוויז בנפח של 70 גרם למארז עם פקק שמאפשר שימוש חוזר במוצר, כך שתוכלו לקחת איתכם גמדים לגינה או לנסיעה ולסגור במידה והילד לא יסיים.

כרגע ניתן למצוא בסדרה מארזים של 4 יחידות בטעמים : תות, תות בננה, בננה תפוח.

בשנים האחרונות עמלו רבות בשטראוס על שיפור ופיתוח הקטגוריה של מעדני הילדים, כאשר בסוף שנת 2016 בוצעה הפחתת סוכר לרמה של כ-1/2 כפית סוכר מוסף בגביע גמדים, הורדה של 40 אחוז.
בשנת 2017 השיקה שטראוס את “גמדים שלי” – מעדן גבינה ומחית פרי ללא סוכר מוסף כלל, ובחודש מאי האחרון פצחה במהלך של שקיפות בו העבירה את רכיבי המוצר לחזית המוצר עם פירוט ברור של הרכיבים.


גמדים לדרך מחיר

המחיר הקמעונאי של המוצר נע בין 4-5 שקלים ליחידה, אך יחד עם זאת במקרים שבהם יש לכם בוקר לחוץ, או כשבא לכם לקחת לילדים חטיף בריא שלא מלכלך לנסיעות באוטו ובמיוחד אם יש לכם קטנטנים, גמדים לדרך יכול לשמש כפתרון מזין, בריא וטעים לילד שלכם.