גם אתם רוצים לעצב את פנים דירתכם ולא יודעים מאיפה להתחיל? התחילו בעיצוב חדרי שינה לילדים!

b

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לשנות את כל פני דירתם ולהחליף את כל פרטי הריהוט הישנים הפוגעים בקו העיצובי האחיד בו הם בחרו.
כל עולם עיצוב הפנים עלה לתודעתם של רבים בשנים האחרונות שהחלו להעלות את הביקוש למגוון עשיר של פרטי ריהוט בכל הסגנונות, הצבעים והעיצובים. 

עליית הביקוש גרמה לכל יצרני הרהיטים ליישר קו עם צורכי הציבור כך שכיום יש מבחר גדול במיוחד של רהיטים שונים לכל חלל הדירה בכל הסגנונות והדגמים שתבחרו. אריק דיזיין אשר עוסק בתחום מזה לא מעט שנים מציע עבור כל לקוחותיו את כל הדגמים, הצבעים והסגנונות החדשניים ביותר לבחירה. אז אם גם לכם נמאס מפרטי הריהוט המיושנים בדירתכם, מחוסר ההתאמה העיצובית בין כלל חלקי הבית, מהארונות המתפרקים, מיטות לא נוחות, חדרי שינה לילדים, ממערכת הישיבה שכבר מזמן עשתה את שלה או מפינת האוכל הישנה והמסיבית, כנראה שהגיע הזמן לשינוי. אריק דיזיין מציע לכם את את כל הסגנונות והדגמים המבוקשים ביותר לכל חלל הדירה כך שכל שנותר לכם זה רק להגיע ולבחור נכון את פרטי הריהוט המתאימים ביותר לטעמכם האישי ולקו העיצובי האחיד והחדש שתרצו לשלב בדירתכם. אך חשוב להדגיש ולומר כי הכמות הגדולה של האפשרויות עלולה להוות חסרון של ממש בדרך ליצירת חדרי שינה מעוצבים. במידה ותגיעו למעמד הבחירה לא מספיק מוכנים, כנראה שתמצאו את עצמכם מבולבלים לחלוטין לנוכח כלל הדגמים והסגנונות השונים, מה שלא אחת גורם לבחירות שגויות. אז רגע לפני שאתם ממהרים למעמד הרכישה ומתחילים בהליך עיצוב פנים חלל הדירה שלכם, ישנן מספר נקודות חשובות שכדאי שתכירו שיסייעו לכם לבחור נכון ולעצב את כל חלל הדירה בהצלחה. 

עיצוב חדרי שינה לילדים בשתי שיטות  – בחירת פרטי ריהוט בודדים או בחירת חדרי שינה קומפלט הכוללים את כל הנדרש בהתאמה מלאה

אז מאיפה מתחילים? אנשים רבים המחליטים לשנות את כל פני דירתם ולעצבה מחדש, בוחרים להתחיל דווקא בחלל חדרי שינה לילדים. חדרי שינה לילדים אינם בולטים לעין מיד בכניסה לדירה כך שגם אם חלה טעות כלשהי, היא לא תבלוט לעיני כל מי שנכנס לדירה. לגבי עיצוב חדרי שינה לילדים ישנם מספר דגשים חשובים. תחילה נפתח בשתי האפשרויות הקיימות להליך עיצוב חדרי שינה לילדים. האפשרות הראשונה היא כמובן לבחור את כלל פרטי הריהוט הנדרשים לחלל חדרי שינה לילדים בהתאם לצרכים שלכם, לסגנון המתאים ביותר לטעמכם האישי ולקו העיצובי האחיד בו בחרתם. אפשרות זו מצריכה מכם בחירה של לא מעט פרטי ריהוט לחלל חדרי שינה לילדים כמו ארון בגדים, מיטה בשלל סגנונות, פינת למידה ועוד. כלל הפריטים הבודדים הללו צריכים להיות קשורים ומשלימים בדרך כלשהי בכדי להצליח ליצור קו עיצובי אחיד בו תדבקו בכל החלל בפרט ובכל הדירה בכלל. 

היתרונות של חדרי שינה קומפלט – תוכלו לסמן את ההצלחה הראשונה בעיצוב פנים דירתכם בקלות רבה

לעומת זאת, ישנה אפשרות אחרת של עיצוב חדרי שינה לילדים שיכולה לחסוך לכם את כלל הבחירות הללו. באפשרות השנייה לא תידרשו לבחור בקפידה את כל פרטי הריהוט המתאימים ביותר שיצרו השלמה והתאמה אחד לשני ולטעמכם האישי, אלא תוכלו פשוט לבחור חדר שינה קומפלט. חדרי שינה לילדים המגיעים קומפלט כוללים את כל פרטי הריהוט הנדרשים, לרבות מיטות, ארונות, פינות למידה, שידות וכל הנדרש. כלל פרטי הריהוט המגיעים בבחירת חדרי שינה לילדים קומפלט מתאימים זה לזה כך שלא תידרשו ליצור את ההתאמה בעצמכם. הורים רבים בוחרים באפשרות זו בהליך עיצוב חדרי שינה לילדים ומסמנים הצלחה ראשונה כבר בתחילת המסע לעיצוב פנים כלל דירתם. אריק דיזיין מציע מבחר עשיר של פרטי ריהוט בודדים לעיצוב חדרי שינה לילדים וכן לא מעט אפשרויות של חדרי שינה לילדים המגיעים כסט מוכן.

הטיפים המעשיים להצלחה בטוחה: כך תצליחו לבחור נכון וממוקד מבין כלל האפשרויות הרבות 

אז לאחר שנגענו בעליית הביקוש לשינויי עיצוב בדירתם של רבים, במבחר הגדול שקיים כיום ומהחלל בדירה בו הכי כדאי לכם להתחיל את התהליך, חשוב לגעת בכמה טיפים מעשיים שיבטיחו לכם בחירות נכונות של כל פרטי הריהוט החדשים הן מבחינת טעמכם האישי, הן מבחינת התאמתם לקו העיצובי האחיד, הן מבחינת גודלם הפיזי כך שלא יצרו עומס בחלל והן מבחינת התקציב העומד לרשותכם. נתחיל בטיפ הראשון ואולי החשוב מכולם, היכרות עם טעמכם האישי. כפי שהזכרנו מעלה, הכמות הגדולה של מבחר דגמי רהיטים של חדרי שינה לילדים בפרט וכל חלל הדירה בכלל, גורמת לרבים להתבלבל. במטרה להימנע מכך אתם נדרשים להגיע מוכנים למעמד הבחירה, לאחר שמיקדתם היטב את טעמכם האישי. כיצד עושים את זה? בשני שלבים פשוטים. השלב הראשון כולל את שלילת כלל פרטי חדרי שינה לילדים שהכי פחות מתאימים לכם מכל הבחינות, טעמכם האישי, התאמה לקו העיצובי, גודל החלל או התקציב שלכם. שלילת כמה שיותר דגמים וסגנונות תגרום לשלב הבא להיות פשוט יותר ולתהליך המיקוד כולו להיות מדויק ומוצלח יותר. בשלב הבא אתם נדרשים לבחור את פרטי הריהוט של חדרי שינה לילדים המתאימים ביותר לכלל הצרכים שלכם. בחירה זו תיעשה לאחר שלילת לא מעט דגמים וממבחר מצומצם יחסית של אפשרויות, מה שיחסוך לכם התפזרות ובלבול מיותר. לאחר השלמת שני השלבים הללו תישארו עם מספר מצומצם מאוד של דגמים, צבעים וסגנונות כך שתוכלו להגיע ממוקדים למעמד הרכישה ולחסוך את הבלבול המיותר.

כך מודדים נכון: הדרך להימנע מבחירת רהיטים גדולים מידי שיצרו עומס בחלל

הטיפ הבא קשור להתאמת רהיטי חדרי שינה לילדים מבחינת גודלם הפיזי. ראשית, חשוב להקפיד על מדידות ישרות ומקבילות לקרקע בלבד. כל מדידה אלכסונית או שאינה מקבילה לקרקע תגרום לכם לחשוב שהחלל גדול יותר מכפי שהוא באמת, מה שיגרור בחירת רהיטי חדרי שינה לילדים בהתאם ויצור תחושת עומס במקרה הטוב או במקרה הפחות טוב, הרהיטים כלל לא יכנסו לחלל. שנית, גם אם תגיעו מוכנים לאחר מדידה נכונה של גודל החדר, לא באמת תדעו כיצד כל פרטי ריהוט חדרי שינה לילדים בהם אתם מתעניינים, יראו בחדר עצמו. לכן, מומלץ למדוד את הגודל האידיאלי של כל פריט ריהוט שתשלבו עוד בחלל החדר לפני מעמד הרכישה. הגיעו למעמד הרכישה כאשר אתם יודעים מה הגודל המיטבי של ארון, מיטות, פינת למידה וכל הנדרש לחלל החדר שלכם. בעזרת המדידות הללו תצליחו להימנע מבחירת רהיטי חדרי שינה לילדים קטנים מידי שלא יכילו את כלל הצרכים שלכם מחד, או גדולים מידי שיצרו תחושת עומס מאידך בדרך הבטוחה למטרה, חדרי שינה מעוצבים. לאחר השלמת כלל השלבים הללו, כל שנותר זה להגיע למעמד הרכישה כאשר אתם מכירים  במדויק את התקציב העומד לרשותכם לטובת עיצוב חדרי שינה לילדים. אריק דיזיין מציע מבחר עשיר של דגמים וסגנונות עבור לקוחותיו, כך שתצליחו לבחור את הדגמים הטובים ביותר עבורכם. מעבר לשינויי נראות, סגנון עיצובי וחומרי הייצור, ישנם לא מעט הבדלים במחיר בין פרטי הריהוט השטנים ולכן חשוב להגיע למעמד הרכישה שאתם מכירים היטב את התקציב שלכם. הקפידו על כלל הטיפים הללו, הגיעו לבחור אצל אריק דיזיין והשלימו בהצלחה את הליך עיצוב חדרי שינה לילדים.

אריק דיזיין – חנות רהיטים

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 050-522-2806

arikdesign.co.il


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *