בן או בת ?

2

הורים רבים שנכנסים להריון מקוים איפשהו עמוק בפנים לבן או בת. כל אחד והעדפותיו הוא לגבי מין היילוד, אך יחד עם זאת כמעט כולם בסך הכל רוצים להיות הורים.

בן או בת?

בינינו, זה פחות חשוב. יוצא לי לראות לפעמים הודעות בפורום הריון של נשים שגילו בסקירת המערכות המוקדמת את מין העובר והן נורא מבואסות ומתוסכלות וחלקן עד כדי התנכרות מוחלטת להריון.

אני זוכרת שכשאני עשיתי את בדיקת סקירת המערכות הראשונה, היתה לי תחושה חזקה שיש לי בת. מאוד רציתי בת מאז ומתמיד.

כשהרופאה שאלה אם אנחנו רוצים לדעת את מין העובר ועצרה במסך על תמונה שבה ראינו את הבולבול של הבחורצ’יק שלא הותיר מקום לספק, נפלט לי כזה אווווייי של אכזבה.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

אני והנסיך הפרטי שלי כשהתאומות היו בבטן
אני והנסיך הפרטי שלי כשהתאומות היו בבטן

הייתי מבואסת באותו היום ובימים שאחריו.

ואז הוא התחיל לזוז לי בבטן ופתאום התחברתי אליו מחדש. הכל היה לי קסום מאוד. זה שיש בתוכי תינוק שחי וזז ובועט, זה לא נתפס במיוחד בהריון ראשון.

ככל שההריון התקדם והוא גדל בתוכי וזז נקשרתי אליו יותר ויותר וכשהוא נולד כבר רציתי כל כך לפגוש אותו אחרי הריון לא פשוט כך שהדבר האחרון שעניין אותי היה אם הוא בן או בת.

העיקר שיהיה בריא..

היום הוא בן 5 וחצי, אני מאוהבת בו לגמרי, ילד מתוק ומקסים, עם אופי ועקשנות אבל לא הייתי רוצה אחרת.

 

בהריון של התאומות, די פחדתי בהתחלה שיהיו לי תאומים בנים. בכל זאת מאוד רציתי בנות ומאחר והן היו באותו שק הריון אז היה לנו ברור מההתחלה שיהיו לנו שני תינוקות מאותו המין כי זה מה שקורה עם תאומים זהים.

 

אני זוכרת כמה התרגשתי לקראת בדיקת השקיפות העורפית כדי לדעת אם יש סיכוי לבן או בת אבל אמרו לנו שאין אפשרות לדעת עדיין. ואז שבוע אחרי כן אמרו לנו שיש לנו 90 אחוז שאחת מהן זו בת ופה כבר כל כך שמחתי. אני יודעת שגם אם היו בנים הייתי שמחה אבל עדיין בכל זאת, יש משהו אחר בבנות, הקוקיות, הסרטים, השמלות, הן עדינות יותר, כמו בובות כאלה.

ואני כל כך נהנית עם הבנות מההתחלה, למרות שהיום אפשר לומר שהן מופרעות לא פחות מבנים ולא פחות ממה שיובל היה והן עוד שתיים.

כנראה שהאופי עובר אצלנו במשפחה.

אז לסיכום, אחרי שיש לי בן ושתי בנות, אני יכולה להבטיח לכם שכל ילד הוא עולם ומלואו. בין אם יש לכם בן או בת, העיקר שיהיו בריאים. לכל ילד יש את האהבה שלו ואתם תמצאו את המקום בלבכם למרות הציפיות, האמונות, החלומות ומה שיגידו.

בהצלחה![/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]