בלינג בלינג מכנסת את הבלוגריות המובילות בישראל לועדת היגוי בנושא גיבוש הקוד האתי

2

ליאת ורדי בר וגלית ליפשיץ מלמד המפעילות את הבלוג בלינג בלינג הפונה לאמהות ולאמהות שבדרך , יכנסו ביום ב’ 12/7 את צמרת הבלוגריות הישראליות, לועדת היגוי ראשונה מסוגה, במטרה לגבש את הקוד האתי של הבלוגריות הישראליות.

הפאנל יתקיים  ב”כולה”, נמל תל אביב, באדיבותה של הנהלת comme il faut , וצוות כולה המארחות את המפגש.

מסקרים אחרונים עולה כי 76% מכלל הבלוגים הישראליים נכתבים ע”י נשים  (NewsGeek) . גם בלי שמישהו מכוון אותן לכך, משקיעות הבלוגריות באופן טבעי, ובמיוחד הבלוגריות האמהות , חלק ניכר מהזמן ומהתוכן בסיקור של מוצרים , מותגים, יעדים ושירותים.

ההשפעה הרבה שלהן על כוונת הקנייה של נשים ואמהות אחרות מייצרת מצע אטרקטיבי לשיתופי פעולה ומערכות יחסי גומלין עם מפרסמים,  ומאידך – נחיצות בהתנהלות אחראית ושקופה בכל מה שנוגע לקשר שבין תוכן לפרסום בזירת הבלוג ספרה.

מטרת הפאנל הינה לייצר את הקוד האתי המקומי, ולהזמין בלוגריות באשר הן לקבל על עצמן את ההתחייבות לשמירה על אינטגריטי ואף להציג מחויבות זאת באמצעות שילוב לוגו המשקף את העובדה כי כותבת הבלוג קיבלה על עצמה את ההתחייבות, ופועלת על פי פיה.

ישתתפו בפאנל:

ליאת ורדי בר וגלית ליפשיץ מלמד (בלינג בלינג). חלי גורסוי (להיות אמא), ריקי כהן (אמהות אובדות), אימי ו/או רונית – (מנכ”לית ועורכת התוכן של סלונה, המייצגות כ- 500 בלוגריות), ורד מוסנזון (סופרת, פרסומאית, בלוגרית), קרן שביט (טוב ויפה), אריאלה פיקסלר אלון (בישול בקצב הסלסה), אריאלה רביב (לשאוף לנשוף), רחלי זוסימן (עפיפונים, פשוט מבשלת), שרון (נעלולה, בושמולוגית) , רוני פרידמן (בלוגרית ב-  Café TheMarker וחיית פייסבוק), יערית כהן (בלק פורסט).

רקע:

על נשים ואינטרנט בישראל

על מי תסמכי? על אמא בלוגרית או מגזין?

על אמהות בלוגריות ואתיקה פרסומית.

­על בלינג בלינג:

נולד בלי אפידורל, ומאותו רגע לא מפסיק לדבר. קבלו את בלינג בלינג, (www.blingbling.co.il) בלוג חדש, מנצנץ ואחר…. לאמהות (גם אבות יתקבלו בברכה). אנחנו פה בשביל לספר.  ­בשביל לחדש. בשביל לרגש. בשביל השראה, בשביל להציץ קצת לחו”ל. בשביל לדווח על מה שקורה באטמוספרה ממש עכשיו. זאת אומרת האטמוספרה שלנו.