בלינג בלינג – בלוג חדש ומדליק לאמהות

2

logo

מנפלאות הטוויטר.

הדבר הזה לא מפסיק להדהים אותי כל פעם מחדש.

מדי פעם כשיש לי קצת זמן פנוי אני מתחברת לטוויטר, או משאירה אותו פתוח במקביל לעבודה על המחשב.

אני עוקבת אחרי אנשים שאני מוצאת אותם שנונים, משעשעים, או אתרי חדשות, אתר האח הגדול, וכל מיני אנשים שקשורים לדברים שמעניינים אותי.
לפני כמה זמן נכנסתי לעמוד של מישהי שרשמה משהו שמשך את עיניי, ראיתי באנשים שהיא עוקבת אחריהם תמונה שמשום מה קפצה לי בעין של מישהי עם חיוך כובש שהקרינה הרבה שמחת חיים.
נכנסתי והצצתי באתר שלה וראיתי שיש לה בלוג מדליק בשם Bling Bling שגם פונה לקהל היעד של אמהות שנורא התלהבתי גם מהקונספט וגם מהעיצוב שלו וגם מהכתיבה הקולחת והחלטתי שהבחורה הזו נראית לי מספיק מעניינת בשביל שאעקוב אחריה.

כעבור שעה פתאום אני רואה שהיא מפרסמת טוויט (בלשון הטוויטר – הודעה שאורכה עד 140 תוים) שהיא מחפשת באופן דחוף מישהו שמבין בוורדפרס(תבנית של אתר כמו שלי) לעזרה עם תכנים לאתר לעבודה של כמה שעות.


מתוקף היותי אדם אכפתי כלפי הזולת החלטתי לפנות אליה ולשאול במה מדובר והשארתי לה מייל וטלפון.

היא התקשרה אלי כעבור חצי דקה ואמרה שהיא זקוקה לעזרה דחופה עם הכנסת נתונים לפרוייקט שהיא עובדת עליו. מפה לשם התחלנו לדבר, עזרתי לה עם הדברים כמיטב יכולתי, כבר באותו יום קפצתי אליה , היא גרה מאוד קרוב למשרד שלי, והיתה כימיה מצוינת. אחרי שעה בערך שבמהלכה התגברנו יחד על משברון טכני, התחלנו להבין שיש לנו ראש דומה והבנו מצוין שיש פה משהו..


כל כך השלמנו אחת את השניה, היא באה מתחום של שיווק ואסטרטגיה, בחודש 9, אוטוטו יולדת, ואני עם האתר שלי וכל הידע בתחום ההריון, לידה ותינוקות.

שאלתי אותה “נו, הכל מוכן”?? והיא מסתכלת עלי במבט של “מה את רוצה ממני??? אני בהכחשה לעובדה שאני יכולה ללדת כל רגע”..

שאלתי אותה “ועגלה לפחות בחרתם”? והיא “חשבנו לבדוק בשבוע הבא, יש לך מושג במקרה על איזה עגלה מומלצת”?

שאלתי אותה אם היא לא מכירה את הסקר עגלות שיש לי באתר, והיא אמרה שלא היה לה זמן לחשוב על זה בכלל עד עכשיו, ושהיא אפילו לא שמעה על האתר שלי.

טיפה נעלבתי באותו הרגע כי איך ייתכן שיש הריונית שחיה באינטרנט ולא מכירה את האתר שלי????

אחרי כמה זמן הבנתי שזה לא אישי נגדי ושאם לא היתה לה עוברית היפרית כמוהה בבטן היא בכלל היתה שוכחת שהיא בהריון ושמתישהו צריך ללדת..

זה היה משעשע שדווקא אני נפלתי עליה או היא נפלה עלי, איך שתרצו לקרוא לזה.. והתחלתי להסביר לה קצת, הפניתי אותה לאתר שלי ואמרתי לה על הקישורים הרלוונטיים והבהרתי לה שהגיע הזמן להכין תיק לחדר לידה כי זה יכול להתרחש בכל רגע (פולניה עירקית לחוצה שכמוני..).

נורא התחברנו, עזרתי לה כמיטב יכולתי והיא היתה די מרוצה מהעזרה, והמשכנו לקשקש ולבחון אופציות נוספות לשיתוף פעולה בינינו.

אני מאמינה שהכל מלמעלה.

הצלחנו להתגבר יחד על הפרוייקט שהיה לה, תקתקנו עניינים וסיימנו אותו בהצלחה רבה.


היא אמרה שהיא צריכה לקנות ציוד לפיצית שבדרך, אז הצעתי לה ללכת לחנות “מחסן הפנתר” שנמצא באזור שלה, ואמרתי לה שאני חשבתי ללכת בעצמי כי אני צריכה לקנות ליובלי פיג’מות וקצת גופיות ובגדים חמים לחורף.

ביום שישי של אותו השבוע הלכנו יחד עם בעלה לחנות  כדי שהיא תקנה סוף סוף את הציוד לתינוקת שצריכה אוטוטו להגיע (שבוע 38, הגיע הזמן).

עזרתי לה עם רשימת הציוד, המלצתי מתוך ניסיוני מה צריך ומה לא צריך, ויחד עם המוכרת בחנות שהיתה מאוד שירותית וסבלנית הצלחנו תוך שעה בערך להרכיב לה חבילת לידה שיצאה משתלמת ביותר והיא קנתה את רוב הדברים לפיצית שבדרך,  ואני קניתי ליובלי קצת אספקת בגדים וגופיות לחורף במחירים סבירים ביותר

האמת,

כל הקניות האלה עשו לי חשק לעוד אחד.. אבל בינתיים עדיף שאשב בשקט ואהנה מיובלי שגם ככה מתיש כמו שניים לפעמים.



לסיכום,

ברצוני לפרגן לה ולבלוג שלה, כפי שציינתי הוא נקרא Bling Bling , והוא מכיל פוסטים משעשעים, שנונים ומעניינים על דברים מדליקים לתינוקות וגם בלוג של שתי נשים עם ראש יצירתי וקריאייטיבי שפשוט כיף לשרוץ בו ולקרוא אותו והוא מיועד לאמהות שבינינו ומביא רעננות וחדשנות,  אז אתם מוזמנים להכנס ולראות.logo

אני מניחה שעוד יהיו לנו דברים משותפים בעתיד, ויש כמה רעיונות שחשבנו עליהם יחד ואתם תהיו הראשונים לשמוע עליהם..