בחירה קטנה גדולה – איך לבחור נכון ארון לחדר ילדים

2

בתור אימהות לילדים בכל הגילאים אנחנו חייבות לבצע בחירות רבות ומגוונות, החל מרגע לידתם (ואף לפני…) ועד  שהם גדולים מספיק על מנת להחליט הכול בעצמם.

בין הבחירות השונות הללו ניתן למצוא בחירות גדולות, משמעותיות והרות גורל, כמו גם בחירות קטנות וטכניות באופיין. אך גם בחירות אלו עשויות להשפיע בצורה ממשית הן על הילדים והן על ההתנהלות הכללית בבית, ולקיחת החלטות נבונה בהקשר זה עשויה להקל ולפשט משמעותית את חייהם של ההורים ושל כלל המתגוררים בבית.

דוגמה טובה לכך היא הבחירה בארונות עבור חדר הילדים.

מדוע בכל זאת כדאי להתעכב על בחירה זו ולוודא כי אנחנו רוכשים את הארונות המתאימים ביותר עבור חדרי הילדים ומהן חלק מן האפשרויות שכדאי להכיר בהקשר זה?

בחירת ארון ילדים – המדריך המקוצר

אין תחליף לחדר ילדים נוח לסידור

הסיבה העיקרית לכך שמומלץ ביותר להשקיע את הזמן והמחשבה על מנת לבחור את ארונות חדרי הילדים הטובים והמתאימים ביותר עבור חדרי הילדים בבית שלכם היא פשוטה – ניסיונם של אינספור הורים מצביע על כך שסדר בחדר הילדים הוא דבר הכרחי, לפחות פעם ביום או בכמה ימים…

אחרת הבלגאן שילדים יודעים לייצר בחפצים ובמשחקים שלהם הולך ומצטבר, ומגיע למצבים אבסורדיים וקשים ביותר לסידור וניקיון.

לכן, אין תחליף אמיתי לחדר ילדים שקל ונוח לסדר, הן הילדים בעצמם והן ההורים והילדים יחדיו.

ארונות לחדרי ילדים מהווים חלק ניכר מהפתרון האפשרי לצורך זה – ארונות מתאימים ואיכותיים מאפשרים לאחסן את כל הציוד והחפצים השונים שבחדרי הילדים (צעצועי התפתחות, משחקים, מצעים, פריטים שונים הקשורים לבית הספר ולחוגים של הילדים וכו’), ובמקרה ובחרנו באופן נבון אף יישאר לנו מקום אחסון עבור חפצים נוספים מהבית.

 

לכן כדאי מאוד להשקיע בארונות איכותיים ומתאימים עבור חדר הילדים בבית – זה יקל עליכם את החיים ויפשט משמעותית את התהליך המייגע לעיתים של סידור חדרים אלו…

 

ארונות המנצלים בצורה אופטימאלית את המרחב וארונות הזזה

נניח ואנחנו מפנימים את החשיבות של ארונות מתאימים ואיכותיים עבור חדר הילדים – מהן האפשרויות העומדות בפנינו בתחום זה?

מה כבר ההבדלים בין ארונות ופתרונות אחסון שונים?

ובכן, מאפיין אחד שחשוב להקפיד עליו הוא ניצולת מקסימאלית של השטח שאתם מייעדים לאחסון בחדר הילדים.

כלומר, כדאי לנסות ולמצוא ארונות המגיעים כמעט עד לגובה התקרה בחדרים אלו, או כאלו שניתן לאחסן גם עליהם.

בנוסף, רצוי ששטח האחסון שבתוך הארונות לא יחולק כולו למגירות, אלא לחללים בצורות ובגדלים מעט שונים, על מנת לאפשר לנו לאחסן פריטים וחפצים מסוגים וגדלים שונים.

אפשרות נוספת שכדאי לבחון עבור חדר הילדים הוא ארון הזזה – ארונות אלו ניתנים לפתיחה קלה וחלקה בלי לתפוס מרחב נוסף בחדר. הדלתות מחליקות הצידה אחת על גבי השנייה, ואינן נפתחות החוצה, כך שהן מאפשרות ניצולת טובה יותר של שטח החדר.

בכל מקרה חשוב לוודא כי אתם רוכשים ארונות איכותיים מבחינת חומר הגלם ממנו הם עשויים. ארונות מעץ מלא, למשל, יחזיקו מעמד בצורה טובה לאורך שנים ארוכות.

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *