ארכינפורס מבית אלטמן – תכשיר על בסיס אכיניצאה לחיזוק מערכת החיסון

2

achinaתמצית מרוכזת של 100% אכינצאה. לחיזוק מערכת החיסון ולעיכוב התפתחות וזירוז החלמה משפעת (כולל החזירים). ע”פ המשווק:במחקרים אחרונים נמצא כי אכיניצאה נמצאה יעילה בעיכוב וירוסי השפעת השונים כולל וירוס H1N1 (שפעת החזירים)”.

אורנה מלכי לבנה

לראשונה שת”פ של חברת Dr. Vogel  השוויצרית (יצרנית אכינפורס® ומהחברות המובילות באירופה לתכשירים צמחיים) וחברת אלטמן הישראלית.

ע”פ המשווקת – אכינפורס®, הנו מוצר האכינצאה המוביל בעולם המלווה במחקר חדש ומרעיש. והוא מצטרף למשפחת פרוטק, פרוביוטיק, מוצרי HEEL וויטמיני C של אלטמן המשמשים כטיפול מניעתי וכטיפול תומך בתופעות השפעת והחורף בכלל.

בתמצית אכינפורס®  משתמשים בכל חלקי צמח  האכיניצאה (עלים שורש) מיד לאחר קטיפתו ללא כל תהליך ביניים ובכך משמרים את תכונותיו האנטי וירליות ותכונות נוספות של הצמח.

המחקר האחרון מבין מחקרים רבים על אכינפורס® בדק את השפעתה על וירוסי השפעת העונתיים ובכללם וירוס שפעת החזירים. במחקר נמצא כי אכינצאה יעילה בעיכוב הוירוס H1N1 (שפעת החזירים)  בהשוואה לטמיפלו ללא יצירת עמידות של הוירוס.

מסקנת החוקרים הייתה  שלאכינצאה ישנה פעילות אנטי ויראלית חזקה והתכשיר מהווה אלטרנטיבה יעילה להתמודדות עם המגיפה העולמית.

על פרח האכינצאה

אכינצאה הוא צמח ממשפחת המורכבים המכיל מספר מינים ומקורו באמריקה הצפונית והמרכזית. צמח זה שימש כבר את הילידים האמריקאים (“האינדיאנים”) כ”צמח מרפא” והפך עם השנים לפופולארי גם בארצות רבות אחרות כצמח המיוחסות לו סגולת מרפא. לפופולאריות של הצמח כתוסף  תזונה הביאו ארגוני בריאות שונים שהמליצו על שימוש באכינצאה בטיפול בהתקררויות. הארגון החשוב ביותר שבדק והמליץ על השימוש באכינצאה הוא ארגון הבריאות העולמי. לגבי האכינצאה בוצעו מחקרים רבים לאורך השנים וכבר משנות השמונים מצטברים מאמרים המדגימים את יעילותה או לפחות את נטייתה של האכינצאה לעזור במניעה או טיפול בזיהומים וירליים.

הערת הכותבת: לתשומת לב הקוראים, במקביל למחקר המוצג כאן מתפרסמים מחקרים רבים הסותרים באופן ספציפי את יתרונות האכיניצאיה. בנוסף, קיימים מחקרים המדברים על כך שלצמח יעילות גבוהה ביותר, אך יש סכנה של איבוד היעילות בשימוש ממושך.

אני בעד גרסת איש איש הטוב בעיניו יעשה. אולם לא יזיק שימוש מושכל.

שורה תחתונה- מוצר מעולה מומלץ!

מחירים:

  • 50 מ”ל 83 ש”ח
  • 100 מ”ל 140 ש”ח

כשר

להשיג בבתי המרקחת בתי הטבע ורשתות הפארם ברחבי הארץ