אני רוצה את החדר שלי בחזרה בבקשה!

2

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

נוגה

השבוע זה קרה. נוגה ומיה קיבלו צו פינוי מהחדר שלנו.
עם יובל זה קרה באופן טבעי בגיל חודשיים בדיוק, הפעם עם ההורות הזו איי מצד אחד יותר רגועה ומצד שני יותר היסטרית. לפני שהן נולדו אמרתי שהן ישארו איתנו בחדר עד גיל 4 חודשים לפחות. אחרי שהן נולדו זה התארך לגיל חצי שנה. למה בעצם? כי בהתחלה הן קמו המון. היו נודניקיות בלילות ואני זוכרת לא מעט לילות ארוכים ולבנים ללא שינה. לילות שהייתי נרדמת ומתעוררת עם ילדה עלי בלי לזכור איך היא הגיעה לשם או שהייתי מתעוררת עם היד בעריסה אבל נו מור!

טפו טפו נכנסנו לשגרת שינה לא רעה בכלל שכוללת רק קימה אחת בממוצע של מיה ולרוב זה לקראת הבוקר ב5-6 ככה שכבר לא צריך להתעורר 20 פעם לשתיהן. נוגה כפרה עליה התחילה לישון לילות שלמים וארוכים ושוב חמסה חמסה!

בשבוע שעבר היתה עוזרת בבית. היא סידרה וארגנה די הרבה מהבלגן שהיה בבית וכשהיא הגיעה לחדר של הבנות הוריתי לה להתעלם באלגנטיות מהבלגן על המיטה הישנה של יובלי שנמצאת של הבנות ושאני אסדר אותו בפעם אחרת. יחד עם זאת ארגנתי קצת את החדר כדי שהיא תוכל לשטוף.
אחרי שהיא סיימה לשטוף החזרתי את הדברים חזרה וחטפתי קריז והתחלתי לפנות את הבלגן שהיה על המיטה לארון ולשידה. אחרי חצי שעה ראו פתאום מיטה פנויה!
פתאום עלה לי רעיון שכולי כדאי ככה כל הדרך לארגן מקום לשתי העריסות שלהן. הן עדיין ישנות בעריסות פלסטיק מושכרות שהן  סבבה לגמרי בינתיים ואין לנו כח כרגע להביא את המיטת תינוק של יובלי מאמא שלי ולהתחיל לארגן עוד מיטה אז בינתיים הן מסתדרות עם העריסות.
התחלתי להזיז את הארון והשידה ולמקם הכל מחדש תאום החדר התחיל לקבל צורה!
אחרי שהיה נקי ומסודר הכנסתי לשם את העריסות כדי לראות איך הן יושבות ואחכ כשהבנות ישנו כבר השארתי אותן בחדר. בערב הן נרדמו בלי בעיות והחלטתי לנסות. מקסימום נחזיר אותן אלינו לחדר אם ינדנדו. השארנו אותן שם ומיה התעוררה פעם אחת ונןגה לא התעוררה בכלל! החדר שלהן מול שלנו ככה ששומעים אותן למרות שכשהן רעבות הן צורחות כך שאני די בטוחה שגם השכנים שומעים. החזרתי גם את המיטה שלנו למרכז החדר אחרי שבעלי נדחק לקיר מאז הלידה כי אני הייתי אחרי קיסרי והיה לי קשה לקום מהמיטה. ופתאום מרווח לנו בחדר!
גם בלילה וגם ביום אפשר להתלבש מבלי לחשוש שנעיר מישהי ויש מקום לזוז. ופתאום אני גם ישנה הרבה יותר טוב כי אין בחדר את כל רעשי הלוואי שנוגה משמיעה מתוך שינה שמקפיצים אותי 20 פעם כל לילה. הן בחדר שלהן ואנחנו בשלנו וזה לא כל כך נורא.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

מיה

כשעברנו לדירה החדשה קיבלנו מאמא שלי את החדר הישן של אחותי עבור יובלי שהוא מעץ מלא וממש יפה ובמצב טוב וסידרנו ליובל אחלה חדר. את המיטה הישנה שלו שהיא מיטת מעבק של איקאה באורך של 1.60 מטר שמנו שם מתוך מחשבה שיהיה מקום נוח להניק או סתם אם יהיו אורחים יובל יוכל לישון בה. אבל באותו היום קרה דבר מענין.
יובל חזר מהגן, אמרתי לו שיראה מה עשינו בחדר של מיה ונוגה. הוא רץ לחדר, אמר בהתלהבות : “וואוו אמא, כל כך נקי ויפה פה עכשיו ומסודר, מעכשיו אני

רוצה לישון במיטה פה עם מיה ונוגה. אמרתי לו שהוא יוכל לישון איתן מדי פעם ונראה. הגיע הערב, הילד הודיע שהוא עייף ושהוא ישן רק בחדר שלהן וכך היה…
מי אנחנו שנתנגד?
הילד קיבל את הגנים של אבא שלו בשינה וישן כמו בלוק כך שכשמיה בכתה זה לא הפריע לו והוא קם מבסוט ורענן בבוקר ומאז הוא משחק ביום בחדר שלו ובלילות לא מוותר על לישון איתן בחדר.
בכלל הקשר ביניהן מדהים. הוא כל בוקר קודם כל קם אליהן ובודק שהן בעריסות ואם מישהי ערה היא זוכה ממנו חחיבוק ונשיקה לפניי. אחהצ הוא מבסוט אם הן בטרמפולינה או באוניברסיטה ויושב  איתן והן מחייכות כשהן שומעות אותו וממש מדברות איתו. פשוט קסם לראות אותם יחד..
אז יש לנו 3 ילדים בחדר אחד, עוד שני מבוגרים בחדר שני וכולם מרוצים!

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

כן אני יודעת שזה עדיין נראה מבולגן וכמו חדר של בנים, אבל מבטיחה בקרוב שזה יהפוך לחדר של בנות..

 

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]