אמצעי הניקיון השונים עבור בריכות ביתיות

b

אנשים רבים גילו בשנים האחרונות את בריכות השחייה הביתיות שהינן מוצר מצוין עבור ימי הקיץ החמים. בריכת שחיה בחצר מאפשרת לכם להנות יחד עם כל המשפחה והחברים מבלי ללכת פיזית לבריכה גדולה בעיר שאתם גרים בה. מי שהחליט לרכוש לעצמו בריכה לבית , חייב לדעת איך מבצעים ניקוי נכון שלה. במאמר הבא נדבר על אמצעי הניקוי עבור בריכות ביתיות. 

כלור

אם יש לכם בריכת שחיה ביתית, הדבר הראשון שאתם חייבים לרכוש הוא כמובן טבליות כלור. בבריכה המים עומדים ללא תזוזה וכך צוברים חיידקים אשר עלולים להיות מאוד מסוכנים לבריאות שלכם. על מנת למנוע זאת ככל האפשר, יש לרכוש טבליות כלור התואמות את הליטרים שיש בבריכה. לפני ביצוע חיטוי עם כלור, יש לקרוא היטב את הוראות הביצוע ורק לאחר מכן לבצע את החיטוי. כמות גדולה מידי של כלור עשויה להיות מסוכנת מאוד, ולכן תמיד קראו את כל ההוראות, גם את האותיות הקטנות. 

כיסוי בריכה

כיסוי בריכה הוא המניעה הטובה ביותר מהגעת לכלוך במהלך הזמן שאתם לא נמצאים בבריכה. ההמלצה הטובה ביותר היא לכסות בריכת שחיה ביתית בסוף היום או בסוף השימוש. הכיסוי ימנע כניסה של מזיקים ולכלוך מעלים ושיחים שיש בחצר. מעבר לכך, וודאי תסכימו כי הכי נוח להיכנס לבריכה נקייה ונעימה. 

רשת ניקיון

רשת הניקיון נראית ככלי ניקיון דיי פשוט ואולי לא יעיל, אך ההפך הוא הנכון. כאשר אתם בבריכה, נהנים משכשוך במים ופתאום צף לו עלה, נמלה שהגיע בטעות או שערה שנשרה, אתם לא תתחילו בהפעלת המשאבה. הדרך הטובה ביותר לנקות את הלכלוך שהגיע בטעות, הוא בעזרת רשת הניקיון. פשוט למשות בעזרת הרשת את הלכלוך ממש בקלות. זו הדרך הכי נכונה וטובה וזהו פריט שממש חשוב לרכוש. 

משאבת ניקיון 

משאבת ניקיון מיועדת לבריכות שחיה ביתיות אשר השימוש בהן הוא יומיומי. המטרה היא לייצר ניקיון קבוע של המים ולמנוע מצבים שבהם המים צוברים חיידקים. המשאבה תשמור על מי הבריכה בצורה טובה מאוד ואתם תוכלו לדעת שאתם מונעים מצבים של חיידקים במים. 

לסיכום, יש המון דרכים לנקות מים של בריכת שחיה. חשוב מאוד לבצע את הניקיון בעזרת מספר עזרי ניקיון אשר יאפשרו לכם לקבל ניקיון טו יותר וימנעו מצבים של חולי כתוצאה מחיידקים שהצטברו במים. יש המון חיידקים מאוד מסוכנים שלא כדאי להתעסק איתם ועדיף למנוע את הגעתם. 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *