אמאלה! פס! ועוד פס!

2

כן. אתם רואים פה בדיקה ביתית עם 2 פסים. מה שאומר שהבדיקה חיובית, דהיינו יש הריון..

זה מה שקרה לי לפני כמה ימים. אני עכשיו חודשיים אחרי לידה, עד לפני כמה ימים הנקתי בשילוב תמ”ל ועדיין לא קיבלתי מחזור. נהיה לי תיאבון מאוד גדול , פתאום שמתי לב שבמשך כמה ימים היו לי מיגרנות חזקות, רגישות בחזה ואפילו עליתי 2 קילו בשבוע ונהייתה לי קצת בטן. היו עוד כמה תופעות מוזרות ופתאום התגנבה איזושהי תחושה שאולי אני בהריון ושאין לי שום דרך לדעת בבירור (והיתה איזה פעם אחת שלא נזהרנו יותר מדי בלהט הרגע).

אז קניתי 2 ערכות לבדיקת הריון. אחת עשיתי בערב ותוך כמה דקות הופיע פס חלש אבל ברור. השתדלתי לנשום. הריון עכשיו זה הדבר הכי לא קשור בעולם, מיה ונוגה עוד לא בנות חודשיים ואני לא מוכנה נפשית, רגשית או כלכלית לעוד הריון ועוד ילד וגם הגוף שלי עוד לא התאושש אחרי הקיסרי הלא פשוט שעברתי. קיסרי שני.

בדיקה אחת, זה לא בהכרח מעיד על משהו.

אולי טעות.

עשיתי את הבדיקה השניה למחרת בבוקר. שתן ראשון. תוך 2 דקות הופיע פס שכעבור חצי שעה הלך והתחזק ונהיה ממש ברור. רואים אותו בתמונה בלי להתאמץ. הבדיקה היא יס או נו דיירקט שאמורה לזהות מבטא של 50 ומעלה.

יש פס. ברור. מה עושים עכשיו??

בעלי התארגן לעבודה, הראיתי לו את הבדיקה ושאלתי אותו אם הוא רואה מה שאני רואה, הוא אמר שזה הפס הכי ברור שהוא ראה אצלי עד היום (מאחר ואני מהלחוצות שבודקות עוד לפני שעוברים 14 יום מהביוץ.)

טסתי לקופת חולים, לקחתי הפניה לבדיקות דם ועד הצהריים בקושי נשמתי והתחלתי להריץ מגוון תסריטים בראש של מה עושים עכשיו ואיך עושים ואיך אני אתמודד עם זה נפשית.

אחרי שעוברים הפלה אחת זה לא פשוט לעבור עוד אחת ועוד מבחירה ומצד שני אנחנו לא בנויים בשום אופן לילד נוסף כרגע. אולי עוד 4-5 שנים כן אבל עכשיו? אין מצב!

במיוחד לא עם האופן שבו הגוף שלי עובר הריונות ועוד לא עשיתי בכלל בירור קרישיות של אחרי הלידה כדי לבדוק מה עם הגוף שלי.

חיכיתי בלחץ עד שבסביבות 2 בצהריים התקבל SMS שיש תוצאות לבדיקות. נכנסתי כשאני כבר רואה בראש איך יש בטא 50 ומעלה.

למרבה הפלא אני רואה : hcg-0.70

קראתי שוב וריפרשתי את העמוד, וכן, יש שם רק 0.7.

נשמתי לרווחה. הייתי בטוחה שזהו. אני בהריון ועכשיו עוד הפלה.

כנראה שהבדיקה היתה לא תקינה או שזה היה סוג של WAKE UP CALL להתעורר ולהתחיל לשמור קצת יותר.

 

אין לי יותר מדי זמן לנשום ואני יודעת שאני צריכה לקבוע בהקדם תור לרופא לשים התקן כי לא בא לי עוד הריון וגלולות אסור לי בגלל בעיות הקרישיות שלי אבל מצד שני יש לי חברה שלפני 3 שבועות גילתה שהיא בהריון בשבוע 10 עם התקן לא הורמונלי, כמו זה שאני הולכת לשים. אז זה גם לא בטוח מדי ואצטרך להתחיל לבדוק הפרשות כדי לוודא שלא לקיים יחסי מין בסמוך לביוץ.

הזוי. זה מה שיש לי לומר על אותו בוקר וערב ואני שמחה שהסתיים ככה. אחרת, החיים שלי היו הרבה יותר מורכבים ממה שהם היום..