אירוע ההשקה של רשת PRIVATE – NGN של בזק בינלאומי

2


אתמול ערכה חברת “בזק בינלאומי” אירוע השקה לרשת האינטרנט המהיר החדשה שלהם, “רשת ה-NGN”.

האירוע היה מצומצם יחסית מבחינת משתתפים , וקהל היעד העיקרי שלו היה עיתונאים ובלוגרים אשר הוזמנו כדי לסקר את האירוע והמוצר על תקן של “משפיעי דעת קהל”, מאחר ומדובר בבלוגרים מובילים ברשת אשר לכל אחד מהם כמות נכבדת של קוראים.


אמנם האירוע והמוצר דיברו יותר לאנשי מחשבים ומאחר ואיני מגדירה את עצמי ככזו, קצת קשה לי להגיב מהאספקט הטכני.

לשם כך גייסתי את בעלי היקר שמתפקד כאיש המחשבים בבית וחיית אינטרנט , שליווה אותי לאירוע כדי לכתוב את חוות דעתו על האירוע והמוצר, ואותה תוכלו לקרוא בפוסט הבא.

mashger_tuki

קודם כל הוחמאתי מהמחשבה שמישהו מתחשב בדעתי , וחושב שאני בלוגרית מספיק חשובה בכדי להזמין אותי לאירוע כזה, אבל בסך הכל היה נחמד לבלות ערב קצת שונה עם בעלי.

האירוע התקיים במושב משמר השבעה, במקום נחמד שנקרא “ספא בכפר” והיה על תקן “מסיבת קוקטייל” עם סושי ושמפניה והציבו שם מתקן של אקרובטיקה עם גומיות גדולות שתופסות את מי שמחליט לעלות עליו ונוצר סוג של “ריחוף” באויר..

אני לא טיפוס של סושי, שמפניה לא הרשיתי לעצמי לשתות מאחר ואלכוהול משפיע עלי מהר מדי ואחרי עייפות של יום שלם העדפתי להימנע (רק שיהיה ברור שאני אלכוהוליסטית בדימוס!) והמתקן של האקרובטיקה ממש לא היה בשבילי למרות שבעלי גילה התלהבות ועלה עליו ולטענתו נהנה מאוד .  האירוע החל באיחור של כשעה וחצי, קצת היה קשה למצוא את המקום , אך המטרה העיקרית שלו היתה חשיפת סרטון הפרסומת החדשה של בזק בינלאומי לרשת הNGN, כשעתיים לפני חשיפתו לקהל הרחב בשידור ארצי בטלויזיה.


לטענת בזק בינלאומי, מדובר ב”מהפכה” בעולם האינטרנט, ובאמצעות רשת התשתיות החדשה יוכלו גולשי החברה במהירויות גבוהות (מעל 10 מגה) להנות מרשת אינטרנט “פרטית” , עם רוחב פס ייעודי , רחב ומהיר הרבה יותר ממה שהגולשים היום מכירים ורגילים .

רועי גפן, מנהל השיווק והמדיה הדיגיטלית בבזק בינלאומי, נתן אנלוגיה שמסבירה בפשטות את הרשת החדשה, ולטענתו זה כמו להשוות נסיעה באיילון עם עומס של תנועה רבה, לנסיעה בכביש 6 שהיא במהירות הרבה יותר גבוהה וללא עומסי תנועה (רוב הזמן לפחות..) .

“בזק בינלאומי” השיקה לאחרונה את תשתית ה”NGN” אשר מבוססת על סיבים אופטיים , ומאפשרת אספקת שירותי פס רחב בקצבים גבוהים אשר יגיעו עד למהירות גלישה של כ-50 מגה.

כנראה שאנחנו (כלומר הצד הטכני בבית- כלומר בעלי) נבדוק את הרשת החדשה, ואולי לשם שינוי לא אצטרך להתעצבן עליו כמה פעמים בשבוע ולצעוק עליו “תסגור את האי- מיול כי שום דבר לא זז לי במחשב!” ..


Response (0)
  1. חיות רשת מסוגלות לעוף | טוויסטד אוקטובר 22, 2009

    […] […]

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *